Förutom då att Maicon inte får full kemi, känner inte att Seria A har någon LB som är särskilt lockande.
Någon som har tips på ett lag för runt 200k annars?
tänkte mest att alonso hade high workrate och att det va bra att ha en defensivt arbetande bredvid neymar. har du coinsen så är det ju bara testa xavi och byta om det läcker bakåt.
har två polarna som kör med di maria och har bara hört positivt om honom. snabb som fan, skönt steg, bra dribblingar och har man honom på högerkanten så ska det inte vara något problem med hans dåliga weak foot. de två alternativen jag tycker när man ska köra BBVA är att ha di maria eller IF pedro på kanten, om man inte vill betala en förmögenhet för IF bale.
Okok, jag förstår. Får nog bli att prova med IF Pedro samt Xavi. Om det inte funkar kan jag ju sälja dem igen och få tillbaka majoriteten av coinsen.
Förutom då att Maicon inte får full kemi, känner inte att Seria A har någon LB som är särskilt lockande.
Någon som har tips på ett lag för runt 200k annars?
Kör Radu på LB. Riktigt jävla bra är han!
Vilken spelare för max 400k hade ni byggt ett lag runt? Tänk priser vid pricedropp. Kommer ha över 500k vid pricedropp till övriga laget.
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-12-25 kl. 00:20.
Alltså.. Många här skrev att man skulle sälja sitt lag så tidigt som möjligt och köra med ett lite billigare till pricedroppen men jag skrev ner vad jag sålde alla mina spelare för och kollade vad dom kostade nu.. inte en enda av spelarna har gått ner ett enda öre det var däremot många som hade gått upp typ 500-2000 coins så det känns som det var jävligt onödigt då man kunde ha sålt dom ikväll eller imorrn