2013-12-23, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Är det så demokrati ska vara? Vi kan inte vinna och därför ska det bara finnas ett eller möjligen två alternativ att rösta?
SD behövs mer än någonsin. Är övertygad om att SD redan detta val hamnar mellan 14-17% samt att man året efter är en bra bit över 20%. Att ingen vill samarbete med SD kommer göra de andra partierna svagare. Sverige ska stå upp för att vara ett demokratiskt land.
Det är ju lite det som är det roliga. Om man utgår ifrån din synska vision så har SD 20 % efter valet 2018. Då har vi redan haft en stor invandring som kommer att rösta på något annat än SD. Erkänn bara att ni 1. Är ett döende folk och 2. inte kommer kunna sänka invandringen hur mycket ni än försöker.

Sedan får judarna god hjälp av alla hjärntvättade svenskar. Så tack för den.
Citera
2013-12-23, 23:19
Medlem
UlfGullivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Kanske för att situationen i Danmark och Norge skiljer sig avsevärt från Sverige? Sverige är nog det största PK-landet och inget parti hade någonsin samarbetat med SD när det gäller invandringsfrågan. Visserligen SVP men de kommer ju inte komma in.

Min poäng med tråden är att även visa sossarna och andra vänsterpartier att de inte ska gråta eller få panik över att SD ökar, sålänge de inte får egen majoritet så är det lugnt.

Du har fel, fråga danskar och norrmän så ser du deras länder var i Sveriges situation käpp rätt på väg åt helvete för 15 år sedan, men det blev bättre.

Bara Sveriges PK elit som vill vi ska tro på den myten, ett grannland med samma folk som skulle vara så pass annorlunda och inte bli influerade över gränsen?

Varför startar du en provokationstråd? Det märks du själv inte är PK.
Senast redigerad av UlfGulliver 2013-12-23 kl. 23:23.
Citera
2013-12-23, 23:19
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Om SD inte spelar någon roll så varför bemödar sig TS med trådstarten?
Citera
2013-12-23, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Eller så vet du att du har fel och att SD visst kommer att påverka i framtiden. Du vill bara försöka få vissa personer att ge upp i förtid.

Om du vore så säker på din sak så skulle du aldrig starta en sådan här tråd. Du skulle inte ens bry dig om SD. Varför bry sig om något som inte kan påverka något? Är väl bättre att lägga sin tid på annat i så fall?
Ska jag behöva förklara detta hundra jävla gånger? Jag startade den här tråden för att få er att inse att SD inte kommer att få igenom sin hjärtefråga.
Sedan får du gärna förklara hur SD kommer att påverka i framtiden. Nämn inte vågmästarrollen, jag pratar enbart om invandringen.
Citera
2013-12-23, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LennartEricsson
Vilken jävla sanning?

Tråd RP:ad för 0.03 (trams!)
Ja men förklara du hur SD kommer att påverka framtiden. Det är fan det enda jag väntat på. Nu är det er tur, se så.
Citera
2013-12-23, 23:23
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Suck... inte konstigt att ni svenskar är så apatiska och trögtänkande

Kan du inte svara på frågan istället?

Om SD är obetydliga så varför startar du en enda tråd om SD?
Citera
2013-12-23, 23:24
Avstängd
Wajis avatar
Citat:
Det är ju lite det som är det roliga. Om man utgår ifrån din synska vision så har SD 20 % efter valet 2018. Då har vi redan haft en stor invandring som kommer att rösta på något annat än SD. Erkänn bara att ni 1. Är ett döende folk och 2. inte kommer kunna sänka invandringen hur mycket ni än försöker.

Sedan får judarna god hjälp av alla hjärntvättade svenskar. Så tack för den.

Tror alla förstår att vi kan inte ta in hur mycket som helst utan att detta påverkar hela vårt folk oavsett om du är svensk eller invandare. Det är för alla parter. Vi har för mycket kriminella invandrargrupper, vi har ett problem med många olika folkslag som har svårt att anpassa sig svenska lagar och seder. Man vill alltså ändra på Sverige i stället för ta sedan ditt man kommer.

Gissar på att du är en andragenerations invandare som just gått ut skolan och har ingen större utbildning och ett namn som man ej kan uttala ordentligt. Du känner hat och ensamhet och är upplärd av din mamma och pappa att Sverige är ett skitland fast de levt på bidrag i större delar av sitt liv.
Tror att SD kan vara bra för dig också. Genom att ta hand om de som redan finns här i landet så kanske vi kan ge hopp till dig ockspå min vän.
Citera
2013-12-23, 23:25
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ska jag behöva förklara detta hundra jävla gånger? Jag startade den här tråden för att få er att inse att SD inte kommer att få igenom sin hjärtefråga.
Sedan får du gärna förklara hur SD kommer att påverka i framtiden. Nämn inte vågmästarrollen, jag pratar enbart om invandringen.

Varför skulle du informera om det? Varför bryr du dig ens om detta, om du är så säker på din sak?
Citera
2013-12-23, 23:25
Medlem
Citat:
Jag har redan besvarat den frågan från dina andra apatiska rasfränder. Tänk igenom en extra gång så förstår du varför...

Skrämmer den starka framfarten av sd och de starka högervindarna som drar fram i hela Europa?

Skräms du av att inte få stanna kvar?
Citera
2013-12-23, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Varför skulle du informera om det? Varför bryr du dig ens om detta, om du är så säker på din sak?
För att jag 1. kanske missat något som är vitalt för SD:s framgångar 2. Ni har ännu inte visat något vitalt som kommer att öka SD:s inflytande.
Citera
Medlem
KaptenNosrings avatar
Varför gör du dig besvär? vi här på FB är generellt inte emot andra infallsvinklar och meningsmotståndare även om det är många av oss som är ganska liksinnade. Men det gäller att man inte inte gormar, anklagar och säger att saker och att ting "är". Det insinuerar ju liksom direkt att du inte är villig att diskutera.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteW
Skrämmer den starka framfarten av sd och de starka högervindarna som drar fram i hela Europa?

Skräms du av att inte få stanna kvar?
Det är just poängen med min trådstart, att jag inte är? Hur dum får man vara? Läs hela mitt startinlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in