Citat:
Ursprungligen postat av
mirtas
Läs min strategi igen, du (även om jag vet att du är klipsk efter att ha läst dina inlägg) är inte den första eller sista som inte ser att det är 100 % säkert. Och enkelt - inga målvakter eller andra IP-adresser eller något sådant strul behövs. Det är bara snillrikt!
Försöker förenkla:
Du har 4000 som blir 8000 med hjälp av bonusar. Men du har ett omsättningskrav som gör att du inte kan ta ut pengarna ju.
Om du har 4 bolag där du kan förlora först hälften (dubblar andra hälften) och sen hälften igen så har du spelat igenom omsättningskravet på 6 ggr - voila, dina 8000 kanske är nere i 7000 men du kan göra ett uttag. Med andra ord har ETT av dina ursprungliga bolag s 2000 blivit 7-8000, de tre andra bolagen är tomma. Därav att du måste oddsa på spel med enbart två utfall.
= minst 170 % vinst HELT UTAN RISK (jo, 100 % säkert!)...
Detta handlar alltså inte om att använda betfair eller liknande. Det bygger också på bonustrading men med en lite annorlunda strategi. Har letat här och på många andra forum och inte sett detta förr. (?)
Det är du som behöver läsa mitt inlägg mer än vad jag behöver läsa ditt. Jag sa inte att det inte fungerar jag sa att det inte är vattentätt när det ska utföras, i teorin är det vattentätt precis som surebetting men när det väl ska utföras så finns det, likt det finns i surebetting, massor med skit som kan gå snett. Nu är det ju förvisso till stora delar inte ens egna pengar man spelar med men som sagt, du har oddsändringar, limits, villkorsbrott i oddstrading, ip-tracing, cookies, regler för marknader, identifikationsprocesser osv att tänka på, det är inte 100%, nothing is.
Skulle man dock ha koll på hur det här fungerar, träffa en tjej, kille, arbetskamrat eller whatever som inte vet hur det fungerar så är det ju, troligtvis, lättförtjänta pengar att göra konto i hens namn, sätta in pengar med hens kort, scanna in hens id-handlingar, bara använda hens dator från hens ip och aldrig använda kontot från "din" dator, ip, whatever så att det kan spåras.
Vad var den annorlunda stategin du kom fram till, jag har inte bonustradat själv faktiskt och om det var unikt att dubbla på ena stället och förlora på andra, vad gjorde de som höll på med trading innan?
Som sagt har jag inte själv sysslat med det här av ovanstående anledningar inte har orkat för de småpengar de genererar.
Edit: Läste igen nu varför man bara kan spela med 2 utfall, men det spelar ingen roll. Du kan ju likt surebetting bara välja högsta oddset på en trevägsmarknad med hög volym då pengarna ändå ska omsättas, det blir ju samma utfall. Då kan du ju trolla dig till 99,5% eller något på i stort sett alla matcher. Men visst, tvåvägs fungerar alldeles utmärkt, är lättare osv.