Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
1. FUP är riktat mot FS och stöder åtalet. När jag hade läst den insåg jag att åtalet inte räcker.
2. Det vill jag också.
3. Det finns ett antal i FUP, se 2. t.ex.
Filten är nämnd i FUP, pyjamasbyxorna kommer från GP, pappersupplagan, 2012-11-30.
Aha,
Ja de där byxorna... Blev lite irriterad när jag mindes något blått, filt och byxor som sedan inte alls var där.
Väldigt irriterande med Fr*ds alibi, man vill ju veta både hans och andras eftersom polisen uppenbart avfärdat dem, men man får inte veta varför. Grr.. Så då blir det en lucka.
Polisen vet säkert varför man struntat i honom, men det vet ju inte vi. Bara att han betedde sig skumt med sina telefonsamtal osv.
Så eftersom polisen avfärdat honom och de andra är det bara FS kvar.
De enda luckor, eller vad man ska kalla det, som jag hittar är
*mastningen, jag förstår den inte riktigt
*Ls kalsongman med låda, stämmer detta? Men frun säger att det var rätt datum/tid..
Ändå märkligt, vad 17 gör han på en rastplats med bakluckan öppen och ett insvept lik därbak?
En annan fråga:
Har han misshandlat M tidigare?
Dessa år de varit ihop,
borde omgivningen ha sett något tecken på att han slår kvinnor tänker jag.
Men har inte utläst mer än att han blir mycket arg i FUP och att M verkade rädd för honom på något vis. Varför var hon rädd?
Varför låsa in sig i sovrummet?
Skumt. Jag får inte riktigt ihop det, varför bad hon inte om hjälp om hon var rädd?
Berättade för någon om det? Vad var hon rädd för att F skulle göra?
Hon har ju klagat över F till flera olika personer, men uppfattats som lugn då.
Jättekonstigt tycker jag. Försökte hon säga något, få fram att hon var rädd eller var hon inte rädd?
Jag menar att om hon var rädd för F stärker det ju misstanken mot honom, så.. Var hon rädd?