Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Vem är det Fredrik kuckilurar med i feb-10 då? "underbara kvinna"' hm är det en sexkontakt?
Han måste bli nominerad till årets farsa

. Inte ens ett telefonsamtal till dottern på hennes födelsedag kostar han på sig. Det bevisar att mamman (gunilla) är trovärdig i sitt vittnesmål, det stämmer precis med vad hon berättat. Därmed kan man sätta tilltro till vad hon berättat om misshandel, Fredriks karaktär mm.
Det undrar jag med, vem är hon?
Har hon hörts?
Saker som man undrar..
Och.. Vilken farsa!
Men jag tror att barnen har det bättre utan honom. Tyvärr..
G försöker verkligen men det är helt utan respons, en riktig skit framstår han som denna F..
G verkar inte vara den hysteriska konfliktsökare som slask-gruppen hävdat.. Eller vad säger ni?
Baserat på FUP med övriga handlingar:
Karaktären F är pinsam.
F är den vidrigaste person jag läst om i samband med kvinnomisshandel/mord.
F ljuger om och om igen, varför inte bara säga som det är?
I alla fall borde han säga sanningen om annat än mordet, typ "Ja jag brukar kolla upp bilar och den här killen var jag lite svartsjuk på" varför inte liksom? Det hade varit så mycket trovärdigare än detta blaj och barnsliga beteende!
Typ: "Ja jag fick sms:et och raderade det"
Hade också varit smartare än att spela allan..
Hade han visat något engagemang för att hitta M eller sätta fast GM så hade man kanske ifrågasatt den självklara bilden av honom som GM, men hans beteende och känslokyla gör att han framstår som GM och det är antagligen han som ÄR GM.