2013-12-23, 13:40
Medlem
Wafas avatar
Vart var den judiska närvaron? Inte en ända flaga med davidsstjärnan på i hela demonstrationen. Jag tycker att på en seriös demonstration mot nazism så borde stödet för Israel vara kompakt. Fast är man mer rädd för vänsterpacket och islamisterna ska döda dig om du viftar med en Israelisk flagga så är kanske demonstrationen inte emot nazismen.
Citera
2013-12-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Och där dök min oberoende källa upp som sagt jag tror inte ett skit längre på media oavsett vad man skriver egentligen, allt från text till bilder fyller ett syfte.
Ja, en nazist är en "oberoende källa".
Citera
2013-12-23, 15:56
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Ja, en nazist är en "oberoende källa".

Nej jag tycker inte heller att jag kan kallas oberoende. Men det betyder inte att mina uppgifter är lögn. Återigen. Jag uppmanar alla att göra egna uträkningar.
Citera
2013-12-23, 18:31
Bannlyst
Citat:
fick höra i efterhand att man bland annat sjöng att alla Sverigedemokrater skulle mördas och Jimmie Åkesson skulle slaktas.
Stämmer detta?

Ser ut som HMF och grovt olaga hot, med polis på plats.

Eller var det som står här?
http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/britta-svensson-raddare-och-ledsnare-an-nar-jag-akte-dit/
Citera
2013-12-23, 20:35
Medlem
ambisckos avatar
Att hela det mediepolitiska etablissemanget dök upp på en vänsterextrem manifestation är fullt logiskt med tanke på att de delar samma extrema hållning i invandringsfrågan. En bunt extremister hela högen som vädrade sin gemensamma svenskfientlighet och motstånd mot svenska folkets rätt till överlevnad och ett eget land. I ett internationellt och historiskt perspektiv har Sverige en oerhört extrem invandringspolitik.
Citera
2013-12-23, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agriagrappo
Stämmer detta?

Ser ut som HMF och grovt olaga hot, med polis på plats.

Eller var det som står här?
http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/britta-svensson-raddare-och-ledsnare-an-nar-jag-akte-dit/

Hoppas innerligt att de tusentals svenssons som var där känner likadant som Britta. Det var en ren hatdemonstration, inget annat. Vänsterextrema tog över rodret och luftade sin smutsiga byk. Inte alls otippat.
Citera
2013-12-23, 21:43
Medlem
White Christmass avatar
Glädjande att allt verkar ha blivit ett enda stort fiasko. Stora kampanjer både i Aftonbladet och på Facebook. Konstant matande från SVT och TV4 om denna stora dag. Det som sker är att drygt 10 000 personer kommer där väldigt många kom enbart för att få en gratis konsert.

Hela antirasist-rörelsen vittrar sönder, det är glädjande att så många har vaknat och tar avstånd från denna sekt där man endast tillåts ha en åsikt om invandring.

Im dreaming of a white christmas...
Citera
2013-12-23, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Glädjande att allt verkar ha blivit ett enda stort fiasko. Stora kampanjer både i Aftonbladet och på Facebook. Konstant matande från SVT och TV4 om denna stora dag. Det som sker är att drygt 10 000 personer kommer där väldigt många kom enbart för att få en gratis konsert.

Hela antirasist-rörelsen vittrar sönder, det är glädjande att så många har vaknat och tar avstånd från denna sekt där man endast tillåts ha en åsikt om invandring.

Im dreaming of a white christmas...
Inte bara "verkar", utan det blev verkligen ett totalt fiasko.
Plöjde igenom de fyra stora tidningarnas förstasidor, om man hittar nåt alls om Kärrtorp så ligger det låååångt ner som en simpel c-nyhet. Dagen efter?!
Citera
2013-12-24, 02:09
Medlem
vizsofiuss avatar
Britta Svensson blir just nu attackerad på twitter där de säger att hon ljuger, när hon säger att hon inte ljuger så säger de "Hur mår du som människa när Nordfront citerar dig?".
Så nu är det Britta Svenssons fel att SMR finns, snart kommer Aftonbladet avslöja Britta som en hemlig SMR medlem.

Sverige är sjukt och du har inte rätt att tänka annorlunda..

https://twitter.com/brittasvensson
Senast redigerad av vizsofius 2013-12-24 kl. 02:14.
Citera
2013-12-24, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Inte bara "verkar", utan det blev verkligen ett totalt fiasko.
Plöjde igenom de fyra stora tidningarnas förstasidor, om man hittar nåt alls om Kärrtorp så ligger det låååångt ner som en simpel c-nyhet. Dagen efter?!
Första i SvD på papper och alla verkar hylla PK utom Britta som antagligen får AFA efter sig nu.
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Britta Svensson blir just nu attackerad på twitter där de säger att hon ljuger, när hon säger att hon inte ljuger så säger de "Hur mår du som människa när Nordfront citerar dig?".
Så nu är det Britta Svenssons fel att SMR finns, snart kommer Aftonbladet avslöja Britta som en hemlig SMR medlem.

Tror de att våra höjdare kunde stå kvar och höra antidemokrater?

Dom ville visa solidaritet med folket. Man kan undra vem som lurar vem i Kärrtorp som verkar bli vårt nya ghetto.
Citera
2013-12-24, 02:59
Medlem
BRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Och så kommer det, .. vadå.. 16.000 pers.

Ja, fett pinsam siffra. Inte lika imponerande som Svenskarnas parti, som får 681 röster i riksdagsvalet, förstås. Men vem kan räkna med ett sådant extremt stort stöd från svenska folket?

Skämt åsido, givetvis är 16000 människor en väldigt stor uppslutning i en enskild demonstration för en enskild fråga. Uppenbarligen lever många här inne i någon slags bubbla där 80% av svenska folket är nazister, resten är Sverigedemokrater, och Aftonbladet manipulerar tillsammans med Socialdemokraterna och Expo valresultaten till att se ut som de gör. Men så är inte riktigt fallet. Varken nazism eller rasism (inklusive svenskfientlighet, vilket inte - kanske till mångas förvåning - är detsamma som inte att bli livrädd varje gång man ser någon med mörk hud) verkar helt enkelt ha någon plats i våra svenska hjärtan. Vi borde alla anpassa oss efter svenskarnas åsikt och hata rasism. Ni är väl inte svenskfientliga?
Citera
2013-12-24, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius

Haha, vad fan? Hur mår PK-riddarna när de citerar dödsknarkarnazisterna på Flashback?

Nej, nej, nej - låt mig gissa: "det är inte samma sak", eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in