2013-12-23, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Telefonkontakter JE<->Marina 6 juli, smygmobilen oräknat
SMS JE->Marinas privatmobil 15:04:33
SMS Marinas privatmobil->JE 15:06:01
Samtal JE->Marinas röstbrevlåda 18:26:08 3 sek
Samtal JE->Marinas röstbrevlåda 18:35:32 1 sek
Samtal JE->Marinas röstbrevlåda 19:07:59 6 sek
SMS Marinas privatmobil->JE 19:09:27
SMS JE->Marinas privatmobil 19:11:35
SMS Marinas privatmobil->JE 19:12:52
SMS JE->Marinas privatmobil 19:13:31
SMS Marinas privatmobil->JE 19:14:46
Samtal Marinas privatmobil->JE 4 min 43 sek
Samtal JE->Marinas röstbrevlåda 19:34:23 4 sek

Man ser mönstret komma igen, Marina svarar på ett samtal till röstbrevlådan med ett SMS.

Och frågan kvarstår, vad gjorde JE:s bil i Övre Röra fm 7/7?

Ser man på är M upptagen med annat svarar hon inte, utan skickar SMS.

FS var nog typen som slog sina frågor till transportstyrelsen direkt, inte fan väntade han.
Vad gjorde JE i Övre Röra 7/7 ?
Citera
2013-12-23, 10:37
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alyse
Nytt vittne som säger det och pistolen är ju borta, det var bara Marina och Fs som visste var den låg.
Hur skulle han annars kunna skjuta ihjäl henne?
Marina själv kan ha tagit fram rekvisita till en våldtäktslek.

Det verkar som M handlat på nätet. Har polis kollat upp med posten om M haft paket som hämtats ut?
Citera
2013-12-23, 10:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Ja, inte nog med att åklagaren ska förklara hur han kunde ta fel mobil.
Han ska också förklara hur FS kunde skicka SMS:et till kontakten "Fredrik" i adressboken, när det nu var menat till Marina.

Men han kan ju försöka med att FS var så pårökt, så han inte visste vem han var.
Fan vet, han kanske kan åtalas för självmord.
Finns det någon kontakt mellan BOs och MGMs telefoner under tiden mellan L-köpings sms:et och smset kl. 10.01?
Citera
2013-12-23, 10:42
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Marina själv kan ha tagit fram rekvisita till en våldtäktslek.

Det verkar som M handlat på nätet. Har polis kollat upp med posten om M haft paket som hämtats ut?

Tror jag inte utan Fredrik ligger i sängen med skriven text på ryggen med arslet i vädret, så han lekte på trots att han låtsas att han inte gjorde detta.
Som Marina berättat vilken jag håller för mer sanningsenlig än Fredrik så ägnade dom sig åt sadosex.

Citat:
Möjligen gillar Marina hårda tag men hon har uttryckligen sagt till C att hon och Fredrik haft denna form av lite sadosex
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-12-23 kl. 10:45.
Citera
2013-12-23, 10:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Tror jag inte utan Fredrik ligger i sängen med skriven text på ryggen med arslet i vädret, så han lekte på trots att han låtsas att han inte gjorde detta.
Som Marina berättat vilken jag håller för mer sanningsenlig än Fredrik så ägnade dom sig åt sadosex.
Är det bilden ur FUP på en man i en säng du menar? Källa på att det är FS på bilden?
När berättade Marina att FS ägnade sig åt sadosex?
Citera
2013-12-23, 10:52
Medlem
maskrooss avatar
Citat:

Jag antar att du menar bilden på sid. 1076 i FUP? Då kan jag informera dig om att det inte är Fredrik ;-)

EDIT: Q hann före
Citera
2013-12-23, 10:52
Medlem
MrsMagoos avatar

På ytterväggen som saknar fönster hänger det en munboll och en piska.

Så det ingick kanske i deras lekar då att hon piskade Fredrik då han hade en munboll i munnen.
Där ser man hur det kan vara i det dolda som han inte avslöjar. Det va ju intressant.

Citat:
hon och Fredrik haft denna form av lite sadosex

Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Jag antar att du menar bilden på sid. 1076 i FUP? Då kan jag informera dig om att det inte är Fredrik ;-)

EDIT: Q hann före

Känner du igen arslet menar du? Du har inte studerat halskedjan då?
Citera
2013-12-23, 10:56
Medlem
maskrooss avatar
Citat:

Så det ingick kanske i deras lekar då att hon piskade Fredrik då han hade en munboll i munnen.
Där ser man hur det kan vara i det dolda som han inte avslöjar. Det va ju intressant.

Jag vet till 110 % att det inte är Fredrik (och nej, det är INTE för att F har sagt det till mig)
Citera
2013-12-23, 10:57
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Jag vet till 110 % att det inte är Fredrik (och nej, det är INTE för att F har sagt det till mig)

Jag tror att det finns en möjlighet faktiskt eftersom kedjan runt halsen är den samma som Fredrik har på andra bilder, men det har ingen stor betydelse. Det räcker att Marina sagt att dom hade sadosex.

Det kanske du inte visste?
Citera
2013-12-23, 10:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Måste FS ha ägnat sig åt sadosex för att Marina hade en munboll och piska?
Känner du igen arslet? Eller hur vet du att det är FS?
Citera
2013-12-23, 10:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag tror att det finns en möjlighet faktiskt eftersom kedjan runt halsen är den samma som Fredrik har på andra bilder, men det har ingen stor betydelse. Det räcker att Marina sagt att dom hade sadosex.

Det kanske du inte visste?
När sa hon det?
Citera
2013-12-23, 11:00
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Möjligen gillar Marina hårda tag men hon har uttryckligen sagt till C att hon och Fredrik haft denna form av lite sadosex

Då så jag tänkte nästan det eftersom hennes läggning antyder på att hon inte skulle ha Fredrik där utan att ha lite sadosex med honom. Och det förklarar sms:et väldigt klart. Nu uppför du dig annars blir det smisk och ingen *****.

Där ser man i det lugnaste vatten går dom fulaste marulkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in