2013-12-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Tja, nu antar jag att du är efterbliven och tror på systemets konstruerade lögner från förra helgen. I verkligheten var det vänsterextrema som fick stryk.

Känner du till att en av huvudarrangörerna i "Linje 17" suttit inne för våld, mordförsök, mordbrand samt våld mot barn? Antingen är du en hycklare eller bara okunnig.

Men har du svårt att fatta! Rensa samhället från skit som er och extremvänstern.

Nej, det var inga extremvänstrar som fick stryk. Vad mig anbelangar hade det kvittat isf. Skit ska skit ha.

Jag såg hur jävla rädda ni var när ni sprang in i skogen med panik i blicken. Polisen skyddade er. Jag var åskådare, så du vet.
2013-12-22, 23:09
Medlem
Abalams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Ni verkar ganska onda ni också.

Varför det? Är det ondska om man vill ha ett tryggt samhälle? Är det ondska om man vill att större resurser ska läggas på dom äldre som sitter med nedskitna blöjor på sig och knappt får se dagens ljus pga för höga kostnader? Kostnader som man istället lägger på en grotesk massinvandring som dessutom leder till ett otryggt samhälle med gruppvåldtäkter, rån, mord och andra bestialiska handlingar.
2013-12-22, 23:11
Medlem
Hmm av 16000 pers så skulle tydligen 15000 ha lämnat när talen och musiken drog igång. Folk blev tydligen varse vad det var för skit de hade lurats in i. En hel kader musikerblattar (både äkta och wannabe sorten) som rappade på bruten svenska om hur man ska slipa kniven, slakta SD grisen, knulla Jimmie Åkesson och om hur man ska skämmas över att man är en etnisk svensk.

Efter att ha genomlidit hela detta vedervärdiga spektakel mådde jag rejält illa. Jag har ofta varit kritisk till en del av SMR:s metoder men efter detta så lovar jag att aldrig någonsin klaga på er igen grabbar
2013-12-22, 23:11
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystifik
Jag är inte rädd, men många svenskar är. Jag tycker bara det är tragiskt och patetiskt att det händer. Jag har utländska föräldrar så jag firar inte de typiska svenska traditionerna tyvärr. Det handlar om vad som är rätt och fel. Man går inte in i ett land och tar det ifrån folket. Om jag åker till Japan vill jag se japaner och deras kultur, i Frankrike vill jag se fransmän och deras kultur etc... Det är inte fel på invandring, men den måste vara begränsad/kontrollerad om det blir för mycket, speciellt om det påverkar Sverige/svenskarna negativt.

Om den styrande median gör värsta grejen av ett problem som knappt finns i Sverige (rasism) och totalt undviker det riktiga våldet (invandrare som går loss på någon stackars svensk) vilket händer rätt ofta så är det någon riktigt skumt på gång.

Så sjukt att man ena stunden tittar på en manifestation, antirasism osv. Andra stunden(stunderna) ser man hur massa invandrarkillar hamnar på film och visas på Efterlyst.

Jag tänker rösta på SD, är jag rasist? Min mor kallade mig det, bad henne säga varifrån mina närmsta polare kom ifrån, ja var kommer de ifrån?

England
Marocko
Tyskland
Thailand
Finland
Etiopien
Polen
Turkiet
Serbien

sen får vi inte glömma vackra Sverige.

Sluta vara så trångsynta.

*Edit*
Jag hade fel, rasister finns i Sverige! Det är de som skriker svennejävel om du inte märkt det än

Cry me a fucking river!

Om Sverige har ngn kultur att snacka om så är det upp till oss svenskar att praktisera den.
2013-12-22, 23:12
Medlem
Theangleaxes avatar
Att vi ens behöver ha demonstrationer för något så självklart visar vilket samhälle vi verkligen lever i 2013. Excape...
2013-12-22, 23:14
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Har kollat på nästan hela SVT-programmet. En orgie i vänsterfloskler, det liknar nästan ett religiöst möte, lite skrämmande. Hoppas många svenskar såg detta på SVT, bättre reklam för SD finns nog inte, tror inte SD skulle kunna köpa sig bättre reklam ens om de hade 200 miljoner till reklampengar.

FP måste ha känt sig vilsna där, även MP och S, politikerna skäms och har möten nu hur de ska bemöta kritiken, här har SD extremt mycket godis att ta av och kasta på S, MP och FPs ansikte
2013-12-22, 23:17
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Hmm av 16000 pers så skulle tydligen 15000 ha lämnat när talen och musiken drog igång. Folk blev tydligen varse vad det var för skit de hade lurats in i. En hel kader musikerblattar (både äkta och wannabe sorten) som rappade på bruten svenska om hur man ska slipa kniven, slakta SD grisen, knulla Jimmie Åkesson och om hur man ska skämmas över att man är en etnisk svensk.

Efter att ha genomlidit hela detta vedervärdiga spektakel mådde jag rejält illa. Jag har ofta varit kritisk till en del av SMR:s metoder men efter detta så lovar jag att aldrig någonsin klaga på er igen grabbar

Nej, 15000 lämnade inte när talen och musiken drog igång. Musiken var igång redan innan folk kom för övrigt. Ingenting handlade om att knulla Jimmie Åkesson (eww) och ingen tyckte att man skulle skämmas över att vara etnisk svensk, tvärtom bedyrade många på scenen sin kärlek till Sverige. Det var fint, en stor svensk gemenskap som alla får vara med i.

SMR har alltså kastat flaskor och knallskott på helt oskyldiga barn, pensionärer m fl. Fina hjältar du har.
2013-12-22, 23:17
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Har kollat på nästan hela SVT-programmet. En orgie i vänsterfloskler, det liknar nästan ett religiöst möte, lite skrämmande. Hoppas många svenskar såg detta på SVT, bättre reklam för SD finns nog inte, tror inte SD skulle kunna köpa sig bättre reklam ens om de hade 200 miljoner till reklampengar.

FP måste ha känt sig vilsna där, även MP och S, politikerna skäms och har möten nu hur de ska bemöta kritiken, här har SD extremt mycket godis att ta av och kasta på S, MP och FPs ansikte

Någon som vet vilka tittarsiffror det var?
2013-12-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Den är väldigt tydlig och är en metod frekvent använd i Sydafrika under hövding Nelson Mandelas terroristtid. Den kallas "necklacing" och användes på meningsmotståndare och sina egna som man ansågs svikit den svarta rasen. Notera gärna det stora antalet förbipasserande bilar, vanligt folk och annat som tycker att det är helt lugnt att en pöbel slår ihjäl och tänder eld på en ensam människa. Det är Afrika och det importerar vi: http://www.liveleak.com/view?i=e94_1317489390

Häxbränningarna i Skandinavien för 4 sekel sedan. Sickna djävla amatörer det var här då. Där låg vi i lä. Känns inte ok att skämta om det i och för sig.
2013-12-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Cry me a fucking river!

Om Sverige har ngn kultur att snacka om så är det upp till oss svenskar att praktisera den.

Cry? Juste man får ju inte yttra sig utan att bli förlöjligad i Sverige, det glömde jag bort .

Kanske för att det mesta börjar bannlysas för att det väcker "känslor".

Citat:
"Min mamma och mina polare är invandrare ändå röstar jag på SD." Ja, än är inte den sista idioten född.

Umgås inte med såna där rasistiska idioter som skriker svennar efter folk som bryter ihop av sånt. Ett tips i all vänlighet.

Förklara gärna varför jag är en idiot, påhopp är vanligt när argumenten inte finns till hands. Var det sista ett tips till mig? Mina svenska kompisar tar inte åt sig, men det är hyckleri när man riskerar att bli helt sönderslagen för att man råkade häva ur sig en opopulär åsikt. Du kan väl tänka dig vad som händer om man råkar säga något fel om Islam?

Kom med något vettigt så slipper jag slösa min tid på dig.
2013-12-22, 23:20
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Som en annan svensk så kan jag meddela dig om att äpplen inte är motsatsen till päron. Att vara mot rasism och nazism är inte motsatsen till att älska sitt land med hela befolkningen.

Vad är vit kultur? Gran? Smorgosbord, midsommarstång, pizza och sushi, så är det.

Svensk kultur är exempelvis det användaren Golonka skrev några rader om tidigare i år:

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det är så jävla roligt när skitnödiga mångkulturtalibaner och okunniga BLATTAR tror man sätter upp en svår fråga genom att kläcka ur sig "vad är svensk kultur" och sedan inbilla sig att om man inte kan formulera ett svar på 500 tecken, så finns det helt enkelt ingen svensk kultur. Däremot finns det romsk, kurdisk, samisk, somalisk, arabisk och innuiternas kultur, men SVENSK kultur finns fan icke!

Okunniga jävla drägg! Ryggradslösa pack!

Svensk kultur är Strindberg, Heidenstam, Fröding, Böök. Det är Carl Larsson och Dardel. Det är Stenhammar och Wilhelm Petterson-Berger. Det är skogen om våren, regnet mot markisen om midsommar. Det är lukten av saltvatten på solbränd hud ute i havsbandet på västkusten. Det är ett pass på älgjakten, limpsmörgås med stekt ägg och kaffe i termosen. Det är Bellman och Taube och alla kring bordet sjunger med. Det är sill och potatis, kräftor och falukorv. Det är ett hederligt handslag, ett hållet ord. Det är att ta saker i tur och ordning, att göra rätt för sig. Det är att knulla en gudomligt vacker kvinna på en filt i ljungen och med fåglarnas sång som ackompanjemang. Det är att hjälpa sina grannar och hålla ihop i arbetslaget. Att komma i tid, att göra sitt. Det är att höja ett spetsigt glas, se sin kamrat djupt i ögonen, säga "skål", knycka bak huvudet med en snärt och skicka ner en iskall tapp av OP eller Skåne i halsen. Det är vinterbad och bastu. Det är den där hinnan av svagt grönt på träden just i lövsprickningen. Det är en sväng med ekan på sjön, sätta nät eller pilka torsk. Frösöblomster, Änglamark, Kostervals och Östermalm. Det är Högvakten och Slottet och "Stolta Stad!". Det är en sväng på snöskotern utanför Pajala och en plankstek på Mommas i Kiruna.

Det är Pär Lagerqvist, Sven Stolpe, Elsa Beskow, Herbert Tingsten, Rune Moberg, Carl-Johan Vallgren och Selma Lagerlöf. Det är bandy på uterink och fotbollsmatch på Stadion. Det är Wasaskeppet, Riddarholmen och Gamla Stan där stormaktstidens grundstenar fortfarande syns. Det är en järnåldersgrav i Skåne och dalkarlarnas kyrkorodd. Det är Botaniska Trädgården och Feskekörka och käka gott i Göteborg. Valborgsmässoafton med bål och sång... Jag har säkert glömt tusentals fragment i den väv jag känner som svensk kultur och jag lever och andas den varje dag.

Ni som tvivlar på dess existens kan fara åt helvete! Flytta härifrån med en gång! Detta är SVERIGE och det är stort!!!

Jag vill tillägga att svensk kultur är midvinterblot och dopp i grytan, vargavintrar i norrland med vittra i fäbodvallen, djupa urskogar med troll och mytologiska vidunder, sommarsolståndet och fertilitetsriter, eldar som brinner mot onda andar och annat sattyg, jägare- och samlare som levt längst isgränsen i norra Europa under tusentals år som jagade vilt och sen brukade jorden. Svensk kultur är tekniska uppfinningar som kullager, fotogenkök och dynamit och medicinsk innovation som respiratorn, pacemakern och konstgjorda organ. Svensk kultur är vit högstående civilisation.
2013-12-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84

Tydligen var du där ena sekunden men inte andra.

Det stämmer inte alls det du säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in