Citat:
Ursprungligen postat av
ilpapa
Vad säger ni nu då - SDare, halvnassar m fl!? När ska NI lyckas samla 16000 pers? Och fan vad alla era kommentarer andas ”Surt sa räven…” Fast många av er låter mer som får, skit i att skriva några invecklade bortförklaringar – Bähä räcker.

Jag betraktar mig på sin höjd som en lätt SD-sympatisör i vissa av deras frågor, annars ganska så libertarianskt inriktad eller vad man nu ska kalla det.
Det jag har problem med angående den här manifestationen är att de inte tycks spela någon roll för denna folkmassa att de går sida vid sida i samma demonstrationståg med våldsamma vänsterextremister med stora synliga banderoller och som är lika våldsbenägna som de nazister som deltagarna säger sig demonstrera mot.
Är de bara okunniga eller bryr de sig inte ??. Tycker inte heller att detta faktum uppmärksammats i media tillräckligt. Det borde vara en viktig fråga att ta upp. Att i alla fall fråga de i demonstrationen deltagande politikerna om.
Detta ovanstående skulle jag ange som orsak till att jag, även om jag kunnat, inte deltagit i denna manifestation.