2013-12-22, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
Men lär dig stava jävla pajas! Om du nu ska bestämma vem som är svensk och inte.

Förstår du inte budskapet ditt sinnesslöa Socialgrupp 3 svin?
2013-12-22, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Vad babblar du om. Du fortsätter att skämma ut dig.

Enligt dig är han svensk, en invandrare från västindiern. Men inte Adam, vars svenska mamma födde honom i Sverige. Din logik håller inte. Antingen är ingen av de Svensk och du uppdaterar din avatar eller så är båda det.

Logiken är hur lång tillbaka släktleden gå i landet. Kom man hit på 1700 talet du kan betrakta dej som Svensk, då har man några generationer att luta sej tillbaka på. Vad är du inte förstår?
2013-12-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magaga
Riktigt jävla otäckt att talmannen i Sveriges riksdag deltog.

Japp.
2013-12-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Haha, ja det mest humoristiska är att Kärrtorp ligger precis söder om söder så att säga. Det är promenadavstånd för hela PK-eliten i sveriges mest politiskt extrema stadsdel. Sedan kan man gå in på valmyndigheten och kolla in Kärrtorp för att få se vad folk som bor där röstade senast - alltså om det är representativt för Sverige. Föga förvånande får Miljöpartiet över 20% Vänsterpartiet likaså. I Kärrtorp Ö skulle de rödgröna få ungefär 70% i förra valet. Det är ett slags söder för de som inte har råd att bo på söder - förmodligen hem åt en hel del journalister.

Och nu lyfts detta PK-näste upp som någon slags representativ del av Sverige där "folket" står upp mot rasismen ( i vilket man förstås lyfter in SD också även om de inte har något med det här att göra). Det är för jävla komiskt egentligen: journalister som rapporterar om sina kompisar ihop med en hög vänsterextremister ungefär..

Husen här ute kostar 5 millar och uppåt. Skulle dom inte ha råd att bo på Söder dom som valt det?

Har du problem med att man har en värdegrund som man tar i beaktande när man utför sina demokratiska skyldigheter, dvs att rösta?

Menar du att vi har 13 000 journalister här? Nu har det ju varit demonstrationer på flera platser i landet, tom Finland har demonstrerat. Är de några slags "grönsäposar" som är ute och filtrerar eller vad fan menar du egentligen.
2013-12-22, 17:03
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Nu var det Linje 17 som organiserade detta. Så endast Kärrtorp är lite missvisande bara för att de har valt Kärrtorp centrum(förra söndagen) & Kärrtorps IP i dag.

Den knarkande Tårtkasterskan bor mindre än 600meter från Kärrtorps IP det sammafattar området ganska bra i mina ögon.

Men med lite hjärna kan man lätt räkna ut att många var från Kärrtorps "grann" områden och forskar man lite i hur människor röstar i Björkhagen, Bagarmossen & Skarpnäck så misstänker jag att de ligger nära Kärrtorp i statistiken.

Enskededalen, Gamla Enskede som ligger nära tror jag däremot röstar på andra partier p.g.a att det finns många villor i Enskede.

Ja, i Kärrtorp finns det också massa nazistklotter, SMR har hållt slagsmålsövningar och affischerat en massa samt attackerat en demonstration. Inte undra på att folk blir upprörda.

Hellre tårtor än järnrör.
2013-12-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Nu var det Linje 17 som organiserade detta. Så endast Kärrtorp är lite missvisande bara för att de har valt Kärrtorp centrum(förra söndagen) & Kärrtorps IP i dag.

Den knarkande Tårtkasterskan bor mindre än 600meter från Kärrtorps IP det sammafattar området ganska bra i mina ögon.

Men med lite hjärna kan man lätt räkna ut att många var från Kärrtorps "grann" områden och forskar man lite i hur människor röstar i Björkhagen, Bagarmossen & Skarpnäck så misstänker jag att de ligger nära Kärrtorp i statistiken.

Enskededalen, Gamla Enskede som ligger nära tror jag däremot röstar på andra partier p.g.a att det finns många villor i Enskede.

Hahaha, så för att en galen person bor där så är alla galna? Tror jag börjar förstå hur SDare fungerar.
2013-12-22, 17:06
Medlem
H8erfisternators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaga
Riktigt jävla otäckt att talmannen i Sveriges riksdag deltog.

Precis, samma tanke, jävligt obehagligt att han skulle vara delaktig i en aktion som uppmanar till våld, och pissa på Svensk konstitution
2013-12-22, 17:09
Medlem
EvilGs avatar
Nu har Thoralf Alfsson får fnatt, här är ett självförlöjligande exempel av Alfsson, riksdagsledamot för SD. Lite som Flashback, näthatarpöbeln får spel trots att de nu insett att hela Sverige stöttar detta.

Heja näthatarpöbeln, kom igen nu kära Sverigetalibaner! Fortsätt, ni blir utskrattade! Ge oss mer underhållning!
2013-12-22, 17:09
Medlem
Benny76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Sjukt roligt att se hur rasisterna i tråden arga sitter och försöker försöker hitta en vinkel att smutsa ner en demonstration emot hat och främlingsfientlighet.

Värt att notera är att SD inte är med i Kärrtorp och många SD-are i tråden inte uppskattar denna aktion, verkar som rasism och nazism ligger dem varmt om hjärtat fortfarande.

Försök och tänk lite längre ärthjärna.

Hur tror du inte hotbilden ser ut idag när de vänsterextrema har ännu fler barnfamiljer att gömma sig bakom.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18069975.ab
2013-12-22, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Ja, i Kärrtorp finns det också massa nazistklotter, SMR har hållt slagsmålsövningar och affischerat en massa samt attackerat en demonstration. Inte undra på att folk blir upprörda.

Hellre tårtor än järnrör.

Jag har röstat på M, S och andra partier de ca 5 gångerna jag har röstat(aldrig på SD).

Men jag har inte läst eller sett någon bild eller video där en SD-medlem har slagit någon/hotat någon med ett "Järnrör" som du säger, SD säger aluminumrör(för mig samma sak).
Och JA jag har sett videon från det du har fått Järnrör ifrån.

Men när en 60 årig kärring som visat sig ha större belastningsregister än Christer Pettersson(http://sv.wikipedia.org/wiki/Christer_Pettersson) attackerar en politiker så är det jävligt allvarligt.
P.g.a SÄPO's obefintliga sätt att ta deras jobb på allvar. Det resulterar i att politiker dör med jämna mellanrum.(Palme & Lindh)
Senast redigerad av Azimut68 2013-12-22 kl. 17:16.
2013-12-22, 17:16
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Nu har Thoralf Alfsson får fnatt, här är ett självförlöjligande exempel av Alfsson, riksdagsledamot för SD. Lite som Flashback, näthatarpöbeln får spel trots att de nu insett att hela Sverige stöttar detta.

Heja näthatarpöbeln, kom igen nu kära Sverigetalibaner! Fortsätt, ni blir utskrattade! Ge oss mer underhållning!

Länken funkar inte. Vad var det för något?
2013-12-22, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny76
Försök och tänk lite längre ärthjärna.

Hur tror du inte hotbilden ser ut idag när de vänsterextrema har ännu fler barnfamiljer att gömma sig bakom.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18069975.ab

Tror du någon i demonstrationståget tycker våld är bra för att en extremist åt andra hållet utför det? Allt är inte svart/vitt vettu.

För övrigt är det jävligt bra att han sitter inlåst. Hoppas han får ett långt straff

Btw, är det fler än jag som uppfattar att det finns en film där knivningen sker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in