2013-12-22, 16:44
Medlem
Tjack-i-starkols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturBladet
Absolut, jag tror att det stämmer dessutom. Men jag tänker på de svenskar som känner sig utsatta för rasism. Varför tar de inte tillfället i akt och visar sitt hat mot rasism?

Dom invandrare jag känner som skriker mest om rasism och hur onda är de som tillhör andra generationens invandrare. Nyanlända verkar ta det med ro
2013-12-22, 16:46
Medlem
LannibalHecters avatar
Kan någon berätta varför det plötsligt är reko att liera sig med vänsterpack för att visa sin avsky till högerpack?
2013-12-22, 16:46
Medlem
EvilGs avatar
Kan inte sluta skratta åt er som gör AFA och RF större än de är. Jag skrattar så jag gråter åt "alla som är där stöttar/legitimerar AFA och RF", ni vet själva att det inte är så. Skärp er. Försök inte, ni bara förlöjligar er själva.
2013-12-22, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Det är en snabbinsatt liten direktsändning på webb-TV - inte en koncertsändning. En livesändning med bra ljud lär kräva planering och budget...

Budget finns väl.. Statliga marxist televisionen vräker våra licens pengar över subjektiva snyft reportage om bluff och båg flyktingar ifrån Syrien.
2013-12-22, 16:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igelkotten85
Bara 14.000? vilket fiasko med tanke på att det bor över 9 miljoner i Sverige.
Med tanke på hur få svenskar de infantila nazistorganisationerna lyckas locka till sig så kanske du ska sluta kasta sten i glashus? Ni påstår ju att intelligenta människor tyr sig till er och att arier/germaner/nordbor överlag är mer intelligenta än sydeuropéer, araber, afrikaner osv. Ändå är det bara en pytteliten minoritet som tyr sig till er. Visar det inte tydligt att ni i minoriteten är korkade och att folk överlag är normalbegåvade som ser igenom er idiotiska politik?
2013-12-22, 16:51
Medlem
roggeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jikmao
Bor mindre än 5000 personer i kärrtorp, och södermalm ligger närmare 4-5km från kärrtorp.
Tycker det är väldigt imponerande med 16000 eller 14000 eller vad det nu var.
16 000 hade anmält sig till evenemanget på Facebook. Antalet som var där var betydligt lägre (jag var där själv).
Medlem
Riktigt jävla otäckt att talmannen i Sveriges riksdag deltog.
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motala

Mao INGA S V E N S K A A R T I S T ER
Hoffmaestro är svenskar såvitt jag vet. Likaså såg Teaterkören ut som en grupp beståendes av infödda, grisrosa svenskar. Några fler lögner på lager?
2013-12-22, 16:56
Medlem
KulturBladets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Dom invandrare jag känner som skriker mest om rasism och hur onda är de som tillhör andra generationens invandrare. Nyanlända verkar ta det med ro

De invandrare jag känner gnäller inte alls. Min tanke med mitt inlägg var bara att besvara frågan "varför det inte är några invandrare där". Det är väl svenskar där som själva har blivit utsatta för rasism, det är min förklaring i alla fall.
2013-12-22, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Med tanke på hur få svenskar de infantila nazistorganisationerna lyckas locka till sig så kanske du ska sluta kasta sten i glashus? Ni påstår ju att intelligenta människor tyr sig till er och att arier/germaner/nordbor överlag är mer intelligenta än sydeuropéer, araber, afrikaner osv. Ändå är det bara en pytteliten minoritet som tyr sig till er. Visar det inte tydligt att ni i minoriteten är korkade och att folk överlag är normalbegåvade som ser igenom er idiotiska politik?

Stödet i det offentliga rummet är mindre eftersom ämnet är tabubelagt i Sverige. Svenskar trakasseras, mobbas och hängs ut för att de röstar på SD. Vad händer om man ansluter sig till SMR?

Hjärndöda tattare
2013-12-22, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Jag hoppas alla med möjlighet att röra sig i Stockholms berörda förorter, innerstan och för all del - var som helst i landet - fortsätter klottra och klibba nationalistiska budskap. Om man inte har egna klibbor - rita ett hakkors. Det är en symbol för vita människors fortlevnad. Det går fort att rita och är en symbol alla känner igen. Själv fylls jag med djup vördnad och tillfredsställelse när jag ser klistermärken för vitvänlig agenda i det offentliga rummet, särskilt hakkors.

Solkors kan vara olämpligt. Det vore underbart om vi fick en rödgrön minoritets regerings med SD på som vågmästare nästa år. Eftersom folk inte kan skilja SD åt ifrån andra "höger" grupper, så kan de vara bra om SMR och m fl höll sej på mattan.

Även jag tycker personligen att har man rätt måla en skära och hammare, så har man rätt att måla ett hakkors, båda är en symbol för ondskan.
2013-12-22, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jikmao
Bor mindre än 5000 personer i kärrtorp, och södermalm ligger närmare 4-5km från kärrtorp.
Tycker det är väldigt imponerande med 16000 eller 14000 eller vad det nu var.

Nu var det Linje 17 som organiserade detta. Så endast Kärrtorp är lite missvisande bara för att de har valt Kärrtorp centrum(förra söndagen) & Kärrtorps IP i dag.

Den knarkande Tårtkasterskan bor mindre än 600meter från Kärrtorps IP det sammafattar området ganska bra i mina ögon.

Men med lite hjärna kan man lätt räkna ut att många var från Kärrtorps "grann" områden och forskar man lite i hur människor röstar i Björkhagen, Bagarmossen & Skarpnäck så misstänker jag att de ligger nära Kärrtorp i statistiken.

Enskededalen, Gamla Enskede som ligger nära tror jag däremot röstar på andra partier p.g.a att det finns många villor i Enskede.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in