2013-12-22, 14:53
Medlem
14.000 alltså? Detta måste innebära att resten av Sverige är för rasism.
2013-12-22, 14:53
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Jaha, det här var ju...måttligt imponerande. Det är alltså inte fler som är villiga att gå ut på gatan mot rasismen? Jag minns när 20.000 av en stads 25.000 invånare demonstrerade mot nedläggningar – Det är sånt som är viktigt för människor.

Hur många besökare har Avpixlat, Fria Tider, Exponerat m.m.? Hur många sympatisörer har SD?

Vad spelar det för roll hur många besökare dom har? Jag är en "besökare" där är jag går in och buskisskrattar dig och dina "tunga" polare som står upp för "kalle-anka-på-julafton" och "negerbollar". Om jag inte minns fel så redde reseachgruppen ut att det är en liten skara på några tusen som går in och massklickar på varandras meddelanden och som en bonus skriver "bra sagt dan" på dessa siter. Grattis. Hoppas du förändrar världen.

http://avpixlatavpixlat.blogg.se/
2013-12-22, 14:54
Medlem
MrPuddis avatar
Vaddå hot mod demokratin? När SD kom in i riksdagen genom just....val och demokrati?
2013-12-22, 14:54
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Fan vilken lam rapportering från media, "det har handlat om kärlek". Ja om det är kärlek att hata SD så.

Gött med offerkofta. Stickad av de finaste tårarna från det bästa gråtrunket.
2013-12-22, 14:56
Medlem
MrPuddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspiredWired
Gött med offerkofta. Stickad av de finaste tårarna från det bästa gråtrunket.

Hörru din lilla vänsteruggla. Gå o sparka nån nazze eller nått.
2013-12-22, 14:56
Medlem
Vilken jävla uppslutning det ändå blev, från typ 400 personer till typ 5000-10 000 på en vecka?

Men fan vad tråkigt med all SD-hets, förstör ju glädjen över det.

Citat:
Ursprungligen postat av 1x1
Trams. Ponera att två svenskar (av nordeuropeisk ras) under en utlandsvistelse får barn i Kina, betyder det då att barnet är kines? En gris i ett stall kan aldrig bli en häst hur mycket du än vill det.
Ser du olika människor som olika arter eller? En svensk och en kines kan para sig och få avkommor, det kan däremot inte en gris och en häst men det är för att de är av olika art. Båda djuren kan dock vara födda i ett stall i Sverige vilket skulle gör de båda till svenska djur.

Jag vet inte vad Kina har för lagar men det är väl inte omöjligt att ungen skulle få kinesiskt medborgarskap och på så vis kunna anses vara kines? Att den inte är en etnisk kines gör den inte mindre till laglig kines.
2013-12-22, 14:57
Medlem
upphovsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av promannen
Sverige har ingen hudfärg!

Är det så konstigt? Sverige är ett land.
Medlem
Theberzerkers avatar
Ja det här kommer ju absolut inte att ge SD mer krut inför valet
Jag är partipolitiskt obunden, i de flesta frågor så ser jag mig dock som mer vänster än höger, men detta är ju för fan riktigt pinsamt.

De propagerar för våld och mot demokrati och jag hoppas att folk ser igenom det här skitiga budskapet.
Till och med så att Aftonbladet fick censurera en stor del av tillställningen på grund av rena dödshot och uppmaningar till mord. Skamligt att de väljer att sjunka så lågt
Medlem
H8erfisternators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangew
Kan någon förklara vad som är grejen med att gå en vända på stan med en skylt i handen och skrika att man inte vill ha rasister på våra gator? Eller, varför gör man det?

Provocerar det inte mer än vad det gör nytta?

Svaga individer söker sig till grupper, istället för att ta saken i egna händer låter man andra göra det. 14000 individer är emot yttrandefrihet, och vill styras med järnhand, låt dem göra det. Resterande 8986000 av sveriges befolkning är för yttrandefrihet och vill inte styras av kommunister och vänsterpack.
2013-12-22, 14:58
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPuddi
Hörru din lilla vänsteruggla. Gå o sparka nån nazze eller nått.

Oj var det det det bästa du hade att komma med? Ni börjar verkligen få ont om kämparglöd.

Kom precis hem från Kärrtorp, var inte så många "nazzar" där och om jag sett nån hade jag inte sparkat, hade nöjt mig med att latte-farsorna plogade bort dom med sina barnvagnar.
2013-12-22, 14:58
Bannlyst
Ännu ett godhetsjippo där dessa människor begrundar sin existens och sitt självförverkligande genom att på ett masspsykotiskt vis gorma "Inga rasister på våra gator" till de blir hesa och får blodproppar i den lilla ärthjärna de har.
2013-12-22, 14:59
Medlem
okok1s avatar
Fråga en vanlig människa vad han/hon tycker om rasism så kommer svaret garanterat vara att det innefattar något dåligt. De flesta människorna är någorlunda respektfulla mot alla typer av människor. Alla håller redan med om att en rasistiskt ideologi inte är optimalt för samhället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in