2013-12-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Ok! Han har Svensk mamma, det gör honom inte till Svensk.

Adam Tensta ser ut som ett socialgrupp 3 fall , som borde låsas in på idiotanstalt.
Han i din avatar, som inte föddes i sverige eller av svenska föräldrar är "enda svenska negern" enligt dig, men inte Adam testa som är född av sin svenska mamma i Sverige? Som sagt, lägg ner drogerna.
2013-12-22, 13:48
Medlem
LouizCyphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MU2
Men att anklaga människor hit och dit för att vara rasister är väl inte samma sak?

Vilka blev anklagade för att vara det som inte var befogade? Snälla säg att SD inte skulle vara ett rasistiskt parti.. egentligen. Vi vet nog båda dess officiella ställningstagande och dess inofficiella.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Är det bara jag som tycker det är väldigt mycket blekansikten i publiken?

Kartellen beklagade sig över detta långt innan demonstrationen, de tyckte det var så lågt att 90% av alla demonstranter alltid är enbart svenskar och inte nysvenskar. Dvs nysvenskarna dont give a fuck, detta är ett rosornas krig som de inte vill delta i.
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
I en annan del av Sverige pågår stöddemontrationer med följande lysande förslag:

http://img2.nsd.se/public/img/8129988/1222133259/3851310?w=790&mode=crop&scale=both&anchor=topcente r
Ume?
2013-12-22, 13:49
Medlem
Skuggvarelses avatar
Blir något illa berörd när kriminella blattebrudar vrålar oemotsagt "DET HÄR ÄR VÅRA GATOR, DET HÄR ÄR VÅRT SVERIGE" inför upphetsad publik i mitt land. Sverige är inte deras. Det är mitt. Min rätt till jorden, för att mina förfäder brukat den i tusentals år. Jag kommer aldrig släppa den. Hur mycket blattar än skändar, krigar och förstör eller hur mycket rasförrädiska svennebananer som säljer röven till etablissemanget. Sverige är mitt och svenskarnas.
2013-12-22, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Hans svenska mamma födde honom i Sverige, lägg ner drogerna.

Jag googlade honom och han är INTE svensk. Att han har en rasförrädarhora till morsa kommer aldrig att ändra på detta.
2013-12-22, 13:50
Bannlyst
Citat:
Han i din avatar, som inte föddes i sverige eller av svenska föräldrar är "enda svenska negern" enligt dig, men inte Adam testa som är född av sin svenska mamma i Sverige? Som sagt, lägg ner drogerna.

Skulle de finnas en neger släkt i Sverige som härkomst ifrån Gustav III tid , då kan man gott titulera den person Svensk.

Så här står det i upplagsboken om min avtar :

Badin [badäng], Adolf Ludvig Gustaf Albrekt,
med tillnamnet Couschi, var en neger och kunglig
favorit, som genom Grusen-stolpes "Morianen",
i hvilken roman han skall anses utgöra den
sammanhållande tråden, fått ett rykte, långt större
än hans personlighet förtjenar. Han uppgifves vara
född på dansk-vest-indiska ön S:t Croix (enligt
andra i Afrika) omkr. 1747, fördes till Europa af
ostindiefararen kapten Ekeberg och skänktes i slutet
af 1750-talet af sin dåv. egare, danska ctatsrådet
Keiser, till drottning Lovisa Ulrika. Man berättar,
att denna hans egarinna beslutit med honom anställa
ett uppfostringsförsök och för den skull låtit honom
uppväxa i fullkomlig frihet och utan något slags
aga, förmodligen ock utan någon nämnvärd boklig
undervisning. Emellertid gick sjelfsvåldet snart så
långt, att försöket måste öfvergifvas. I stället fick
Badin, såsom han för sina upptågs skull kallades,
någon underrättelse i kristna läran och döptes 1768,
hvarvid han erhöll de ofvan uppräknade namnen.

Källa : http://runeberg.org/nfaa/1427.html
2013-12-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
...Och vem är hans pappa?

Precis.

Han är en rasbastard. Inte svensk.
Ras betyder ingenting för mig. Om någon födds på Karolinska sjukhuset kan man inte vara något än Svensk, med olika ursprung givetvis, föräldrarna kan fortfarande va från andra länder.

Som sagt, räknar inte med att rassar ska hålla med mig.
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Blir något illa berörd när kriminella blattebrudar vrålar oemotsagt "DET HÄR ÄR VÅRA GATOR, DET HÄR ÄR VÅRT SVERIGE" inför upphetsad publik i mitt land. Sverige är inte deras. Det är mitt. Min rätt till jorden, för att mina förfäder brukat den i tusentals år. Jag kommer aldrig släppa den. Hur mycket blattar än skändar, krigar och förstör eller hur mycket rasförrädiska svennebananer som säljer röven till etablissemanget. Sverige är mitt och svenskarnas.

Du får nog släppa de där rasistiska tankegångarna och själv bli flykting. Kanske du sen kan förstå hur svårt Jason hade det.
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zavichij
Kartellen beklagade sig över detta långt innan demonstrationen, de tyckte det var så lågt att 90% av alla demonstranter alltid är enbart svenskar och inte nysvenskar. Dvs nysvenskarna dont give a fuck, detta är ett rosornas krig som de inte vill delta i.

Det är väl som vanligt i dessa pk-tider 2.0 när det inte räcker att "bara" inte ha rasistiska eller nazistiska åsikter utan man måste aktivt bevisa detta. Sådan slipper ju alla svartskallar per automatik om man inte uttalar sig kritiskt om invandringen.
2013-12-22, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse

Vi får hoppas att Kärrtorp med fler förorter längs den grenen av gröna linje bli riktig bombad av hakkors och sånt framöver.
2013-12-22, 13:53
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ras betyder ingenting för mig. Om någon födds på Karolinska sjukhuset kan man inte vara något än Svensk, med olika ursprung givetvis, föräldrarna kan fortfarande va från andra länder.

Som sagt, räknar inte med att rassar ska hålla med mig.

O...okej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in