Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Skulle feminist-sverige tvinga ut mig i krig, så skulle jag lätt planera ett svek. Sverige som det är nu är inte värt att försvara, så oroa dig inte för att jag skulle slita upp utländska flickbebisar (varför du nu vill insinuera att man skulle dras till något sånt?) ...
Tror ditt eviga generaliserande gör att du inte ser klart här. I krig gör människor vad som krävs för att vinna. De filosoferar inte över vad som är manliga rättigheter, och de njuter säkert inte av vad de gör. I själva verket får de ärr för livet, om de äns överlever, vilket du tydligen inte förstår.
Och nu kommer säkerligen inte "feminist-Sverige" sända ut dig i nått krig den närmsta tiden, förmodligen just för att det är ett jämlikt I-land.
Och jag insinuerar ingenting, uppskärda och våldtagna kvinnor och barn är ett faktum i vissa länder, som just artikeln handlar om. Är en krigsstrategi under krig, men även i fredstid.
Det Ts inte klarar hålla isär är krig som sådant, där soldater samt civila dödas av eld, kulor och bomber.
Och det parallella sexuella kriget som i huvudsak drabbar kvinnor och barn (och även en del män).
Att man uppmärksammar det ena betyder inte därmed att man förminskar det andra, vilket Ts verkar missat helt.