Citat:
Ursprungligen postat av
JonR
Det är ju minst jobb att provtrycka spridarna antar jag. Så det blir nog till att lämna iväg för det först. Lyftarna kan jag nog byta själv. Nån som har bytt lyftare nångång på 185 hästarn? Kanske samma topp som 163 hästarn? Som kan komma med lite nyttiga tips?
nejdetbliringet: Syftar du på att just bönder o jägare köper dessa?

Den här har gått som taxi hos en och samma förare, alltså 1 ägare. Fullservad på märkesverkstad, inte en repa eller bula eller estetisk defekt nånstans! Lite lite slitet på förarsätet där man gnider i när man går i o ur. Hade mätaren stått på 23.000mil hade jag inte ifrågasatt det alls. Och då är jag är rätt så bilkunnig. Dessutom helt rätt pengar på den!

Okej nej syftade mer på att det finns lite mer och dyrare komponenter som kan krångla i en XC med 4hjulsdriften, Haldexen, vet en Bekant som hade en som kastade in handduken kring 15-20.000mil
Japp man brukar få rätt mycket bil för pengarna om dem gått lite längre, vanliga Svenssons brukar Inte vela köpa då,
Men bra med en gammal Taxi Ändå, Om det inte luktar Nysvensk i den bara,
Om du skall leta efter Luft i bränslet så är det ju fort gjort om du ser nån Genomsynlig Bränsleslang så ser du om det är luftbubblor i dem, eller eventuellt trasig backventil