2013-12-21, 17:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Om det ena av sex och smisk är sant, är väl rimligtvis det andra det också?
Om det är sant motsäger det vad FS själv säger.
Nu gör nog din logik en liten frivolt.
Citat:
Om det ena av sex och smisk är sant, är väl rimligtvis det andra det också?
Om det är sant motsäger det vad FS själv säger.
Om han uppför sig så får han f*tta och slipper smisk. Det finns inget som säger att han gillar smisk.
Citera
2013-12-21, 17:33
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Hur har man fastställt det fetade?
Ja, Marina levde ju inte vid uttagstillfället så vem skulle det annars kunna ha varit?
Vem kunde Marinas pinkod?
Vem hade redan tidigare olovligen plockat ut pengar från någon annans bankkort?
Hade vanan inne så att säga? Inte drog sig för något sånt? Fundera på det en stund
så ska du se att du kommer på vilken speciell tomte det kan ha rört sig om.
På vägen dit för likplundringens skändliga genomförande så såg ett visst kvinnligt vittne
en skum figur, starkt påminnande om en viss nr 7 vid en fotokonfrontation, som
vid upptäckten av att vara iakttagen raskt skyndade sig att förflytta ena handen upp
mot ansiktshalvan för att skyla densamma i möjligaste mån.
Emellertid inte tillräckligt väl ty det medgavs för vittnet att kunna bilda sig en viss
uppfattning om figuren i bilen tidigt på dagen.
Inte på ett helt fullödigt sätt men ändå rätt skapligt.
Citera
2013-12-21, 17:35
Medlem
MrsMagoos avatar
Marina måste ha skojat med den impotente Fredrik. Han fick den inte att stå så varför skulle hon ens skriva på det viset?
Det är tramsigare än tramsigast just nu.

Han pratar i förhör om hur överens dom va med att han skulle flytta ut och att dom va vänner.
Enbart vänner. Egot Fredrik säger samtidigt att han hade det värst inte Marina.
Den impotente Fredrik kunde inte fixa en f*tta nämligen så det går fet bort.

Det är alltså en röd tråd genom utredningen som klargör hur Marina tyckte Fredrik va allt annat än en hingst.

Har det tärt på henne också?
Jag tror det. Men det har tärt mera på mig. Men det är ju vad jag tror, det är ju egentligen ren
spekulation
.

Så snackar ett ego om hur synd det är om honom.

Är båda bilarna skattade och påställda?
Lupon är inte besiktad, den är sen, men i övrigt skall allt vara i ordning. Det hoppas jag i alla
fall. Tanken är att jag skulle göra den iordning och att den skall säljas då jag flyttar. Hon äger
båda bilarna, på pappret. Men Lupon är min så sett.

Om den säljs, vems går pengarna till?
Bilen är min. Det har varit billigare att ha den skriven på henne. Pengarna skulle gå till mig

Nix det gjorde det inte alls. Det va inte hans bil utan Marinas.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-12-21 kl. 18:08.
Citera
2013-12-21, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det finns inget som säger att han gillar smisk.

Inte mer än hans medlemskap på bdsm-siter och sina skinnbrallor.

Poängen var att man inte kan dra sådana slutsatser fnurran gjorde, av texten i ett sådant sms.
Citera
2013-12-21, 17:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Inte mer än hans medlemskap på bdsm-siter och sina skinnbrallor.

Poängen var att man inte kan dra sådana slutsatser fnurran gjorde, av texten i ett sådant sms.
Källa på att han är medlem på BDSM-sajter?

Vad har skinnbrallor med saken att göra?

Varför kan man inte dra den slutsats Fnurra-pa-traden gör? Han får valet mellan f*tta och smisk. Då är det klart att de hade sex, annars hade han inte fått välja.
Citera
2013-12-21, 17:58
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Marina måste ha skojat med den impotente Fredrik. Han fick den inte att stå så varför skulle hon ens skriva på det viset?
Det är tramsigare än tramsigast just nu.

Han pratar i förhör om hur överens dom va med att han skulle flytta ut och att dom va vänner.
Enbart vänner. Egot Fredrik säger samtidigt att han hade det värst inte Marina.
Den impotente Fredrik kunde inte fixa en f*tta nämligen så det går fet bort.

Det är alltså en röd tråd genom utredningen som klargör hur Marina har tyckte Fredrik va allt annat än en hingst.

Har det tärt på henne också?
Jag tror det. Men det har tärt mera på mig. Men det är ju vad jag tror, det är ju egentligen ren
spekulation
.

Så snackar ett ego om hur synd det är om honom.
Marina hade avgjort humor, ja.
Men det där krypet fick tydligen snorren att fungera emellanåt, som när han mer eller
mindre våldförde sig på stackars tjejen E.

Sedan är det givetvis det där jävla icke tillåtna kletrökat som kan ha ogynnsamma effekter
på potensen.

Marina var nog trött på figuren av den anledningen också att han inte förmådde leva upp
till hennes sexuella behov. Hon behövde ha en riktig, sund karl som fick fart på
den där grejen som hänger mellan benen.
Vilket skitliv hon fick med honom sista åren - han lovade att han inte skulle hascha mera
hos henne i huset och ändå ertappade hon honom i omgångar med just att göra det.
Och hon var en renlevnadsmänniska. Använde inte alkohol och ingenting annat nervgift heller.
Förstår inte riktigt vad hon från början såg hos den här människan.
Han var ju helt hennes raka motsats har man förstått.
Senast redigerad av Grandioso 2013-12-21 kl. 18:01.
Citera
2013-12-21, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Marina hade avgjort humor, ja.
Men det där krypet fick tydligen snorren att fungera emellanåt, som när han mer eller
mindre våldförde sig på stackars tjejen E.

Sedan är det givetvis det där jävla icke tillåtna kletrökat som kan ha ogynnsamma effekter
på potensen.

Marina var nog trött på figuren av den anledningen också att han inte förmådde leva upp
till hennes sexuella behov. Hon behövde ha en riktig, sund karl som fick fart på
den där grejen som hänger mellan benen.
Vilket skitliv hon fick med honom sista åren - han lovade att han inte skulle hascha mera
hos henne i huset och ändå ertappade hon honom i omgångar med just att göra det.
Och hon var en renlevnadsmänniska. Använde inte alkohol och ingenting annat nervgift heller.
Förstår inte riktigt vad hon från början såg hos den här människan.
Han var ju helt hennes raka motsats har man förstått.

Verkar som FS var en bra lyssnare och tillförde MJ något på djupet
Citat:
2010-04-07 06:07:45 (UTC+0) SMS MJ=>FS
Vaken? Hur är det med huvudet? Saknar att få
prata med dig. Båda systrarna har blivit sjuka :-S
gör det inte bättre...Ringer ett par signaler strax. Puss
Citera
2013-12-21, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Verkar som FS var en bra lyssnare och tillförde MJ något på djupet
Ja, nog tillförde hanMarina något på djupet.
Källa på att FS är en bra lyssnare?
Citera
2013-12-21, 18:33
Medlem
MrsMagoos avatar
MÅNDAGEN DEN 26 JULI 2010
Måndagen den 26 juli 2010 var Rum*na vid husvagnen. Vid ca kl. 14.00-tiden kom Marina
dit och överlämnade ett litet paket, en försenad julklapp. Rum*na förklarade att Marina
brukar lämna ett litet paket varje jul, men den senaste julen träffades de inte. Paketet innehöll
ett fotografi med en liten inspelad melodi.
Marina var mycket glad och uppåt den här dagen, hon "liksom strålade".
Marina stannade och pratade. Hon berättade att hon hade 3 veckors semester och skulle åka
till en kille i Stockholm för att fotografera. Marina nämnde också något om att hon skulle
göra något annat, kanske flyga för att sedan åka till Järvsö zoo och titta på vargar

Rum*na undrade varför Marina skulle åka båt med Fredrik. Rum**a, "du har gjort slut med
honom, du är för snäll".
Marina svarade något liknande, "ja, jag vet".

Så hon letade på allvar efter en ny kille och skulle till hufvudstaden och träffa en kille.
Och hon skulle även träffa en kille den 28 juli, men han avböjde men hon hörde inte av sig.

Vad svartsjuk han måste ha varit då han insåg att hon skulle resa och träffa andra.
Hans födkrok va på väg att slinka ur hans händer.
Citera
2013-12-21, 18:37
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ja, Marina levde ju inte vid uttagstillfället så vem skulle det annars kunna ha varit?
Vem kunde Marinas pinkod?
Vem hade redan tidigare olovligen plockat ut pengar från någon annans bankkort?
Hade vanan inne så att säga? Inte drog sig för något sånt? Fundera på det en stund
så ska du se att du kommer på vilken speciell tomte det kan ha rört sig om.
På vägen dit för likplundringens skändliga genomförande så såg ett visst kvinnligt vittne
en skum figur, starkt påminnande om en viss nr 7 vid en fotokonfrontation, som
vid upptäckten av att vara iakttagen raskt skyndade sig att förflytta ena handen upp
mot ansiktshalvan för att skyla densamma i möjligaste mån.
Emellertid inte tillräckligt väl ty det medgavs för vittnet att kunna bilda sig en viss
uppfattning om figuren i bilen tidigt på dagen.
Inte på ett helt fullödigt sätt men ändå rätt skapligt.

Det passar faktiskt inte dig att vara spydig, du är mer seriös än så enligt min erfarenhet.

Nu skrev den jag citerade att "man fastställt till 99,9 %" att FS var den som tog ut pengarna. Vad vi sitter och tror i den här tråden spelar föga roll. Säger hen att man har fastställt detta, så vill jag veta hur man gjort det.

Du återger inte KH´s vittnesutsaga till fullo här Grandioso, det vet du med. Om du läst förhöret i FUP.
Citera
2013-12-21, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Bara vetskapen att en misstänkt har släppts, kan ibland skrämma vittnen till att inte vilja medverka.
Då är det lätt att tro att den misstänkte har påverkat vittnet.
Är det en drivkraft för att låta FS vara i häkte över jul och nyår tror jag man kan sluta hylla hansson...
Citera
2013-12-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Källa på att han är medlem på BDSM-sajter?

Vad har skinnbrallor med saken att göra?

Varför kan man inte dra den slutsats Fnurra-pa-traden gör? Han får valet mellan f*tta och smisk. Då är det klart att de hade sex, annars hade han inte fått välja.

Ja? Och i så fall är det en lögn när FS sa att det inte var hans grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in