2013-12-19, 19:01
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R2P
Tycker hon är en helbra programledare för en sån här produktion, lättsam och charmig. Snygg (både med och utan smink) var hon för ett par år sedan, nu är hon ju sönderopererad. Saknar hennes näsa
Hon är ju alldeles för lättsam, oseriös och skrattar åt allting. Känns så påmålat på något sätt. Gramer är däremot en grym programledare.
Citera
2013-12-19, 19:27
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R2P
.
Aina: Typisk blåst skvallerbrud från random småstad som fått liiite för mkt komplimanger och tror hon är all that. Plågsamt att höra hennes infantila konversationer med 1700-grammaren.

Du glömde att hon liknar en dvärg.
Citera
2013-12-19, 19:28
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Liknar mest tjackryck. Har en kompis som var med en omgång på paradise hotel för några år sedan och återberättade hur mycket kola dom tog där. Kommer dock inte ihåg om den aktiviteten skedde exklusivt och uteslutande på hotellet de bor på "bakom kulisserna" i väntan på "händelser" i form av att komma in i huset, vänta eller bli hemskickade. Men vet som sagt garanterat att det drogs mycket kola på sistnämnde hotell.
Så, vaddå? De bor på ett annat hotell mellan tagningarna, eller har jag missförstått något?
Citera
2013-12-19, 19:54
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Trist att Tobias inte valde att skicka hem Jeppe. Jävligt trött på den killen. Annars får de gärna skicka hem Anja snart.
Citera
2013-12-19, 20:39
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r

Finns personer som har tillgång till alla avsnitt.
Citera
2013-12-19, 21:04
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JogaBonito
Liknelsen med Starwars trilogin är häpnadsväckande.

"The dark side"
Jeppe (Darth Vader)
Fröjd (Darth Sidious) - Darth Vaders trotjänare
Emelie - Finns nog ingen liknelse men det är uppenbart hur ond hon är. Kan vara den äckligaste personen någonsin. Fy fan.

Inte för att vara den men Sidious (kejsaren) är Darth Vader's boss.
Citera
2013-12-19, 21:08
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavarium
Har inte du skrivit det några gånger i tråden nu? Om du vet något får du vara snäll och PM:a avsnitten..

Alla avsnitt finns ju på tv3play;

http://www.tv3play.se/play/332904?autostart=true
Citera
2013-12-19, 21:17
Medlem
Vindens avatar
Det som är lite trist med de här snubbarna (och snubborna) och väldigt många liknande människor är ju att de har en ganska begränsad repertoar. Nu börjar det kännas som att de har spelat alla låtar och även gått igenom dem igen på extranumret. Publiken börjar tröttna och vill gå hem.

Om ni förstår liknelsen.

Håller intresset hela säsongen tror ni? Kan Jeppe överraska med lite estradpoesi eller lite Fröding? Har någon utav damerna några poäng i vetenskapsteori som de kan hålla en liten föredragning om?

Och nej, jag tillhör nog inte målgruppen så jag förväntar mig inte att intresset ska hålla hela vägen men kanske, ändå, om de kunde överraska lite på något annat sätt än med könet?

Förresten, vore det inte rejält kul om Jesper Fröidh visade sig vara en iskall spelare som hela tiden, dygnet runt, spelat en roll som lätt efterbliven och störd men i själva verket har tokkoll på allt och manipulerar alla genom spela dum och oförarglig?

Jag vet, det är att hoppas på för mycket...
Senast redigerad av Vinden 2013-12-19 kl. 21:19. Anledning: Lade till ett par stavfel och dålig meningsbyggnad
Citera
2013-12-19, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Alla avsnitt finns ju på tv3play;

http://www.tv3play.se/play/332904?autostart=true

Snubben jag citerade menar ALLA avsnitt (dvs hela säsongen). Snubben han quotade frågade hur folk visste att Samir skulle komma tillbaks.

Citera
2013-12-19, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Jodå men jag svara bara på killen återigen.... Jag vet personer som har avsnitten men sry de vägrar dela med sig.

Synd :/

Hade varit roligt att se klart skiten och få det överstökat...haha
Citera
2013-12-19, 21:37
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Finns personer som har tillgång till alla avsnitt.

Det var just därför jag frågade och försökte luska ut var dessa personer fått tag på hela säsongen Känns lite väl att vänta 3 veckor på nästa avsnitt, tycker jag. Mina egna eftersökningar ger noll.
Citera
2013-12-19, 21:39
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Det var just därför jag frågade och försökte luska ut var dessa personer fått tag på hela säsongen Känns lite väl att vänta 3 veckor på nästa avsnitt, tycker jag. Mina egna eftersökningar ger noll.

Haha, enda sättet är ifall du känner någon av deltagarna eller ifall du känner ngn som känner en utav deltagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in