2013-12-19, 22:11
Medlem
Tycker det är på tiden att SD markerar mot extremhögern. Efter Kärrtorp så är det väl på sin plats med ett riktigt avståndstagande. Förstår att Jimmie inte vill vara på plats under den stora demonstrationen på söndag pga AFA och RF, men kom igen visa lite kurage nu!
En SD demostration mot nazism kanske?
Citera
2013-12-19, 22:17
Medlem
rotfrukts avatar
Det hoppas jag verkligen inte att de gör.
Citera
2013-12-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Det hoppas jag verkligen inte att de gör.
Varför inte? Förstår du vad extremhögern vill? Vi pratar inte om och vara kritisk mot invandringspolitiken här. Helt galna om du frågar mig.
Citera
2013-12-19, 22:39
Medlem
Ass.Parades avatar
Håller med. Åkesson borde säga något till folket som också bevisar att SD själva inte är så jävla onda som folk påstår.
Citera
2013-12-19, 22:42
Medlem
Vad då?? Är det inte Sd som är "extremhögern" eller???

Alltså vi andra vi är ju "extremnazisterna" eller dödsnationalisterna och vi vill under inga omständigheter bli förknippade med Sd eller annan högerpolitik av något slag!

Citera
2013-12-19, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Vad då?? Är det inte Sd som är "extremhögern" eller???

Alltså vi andra vi är ju "extremnazisterna" eller dödsnationalisterna och vi vill under inga omständigheter bli förknippade med Sd eller annan högerpolitik av något slag!

Precis!
Som reaktionär högerextremist tycker jag att SD är sossar som ogillar muslimer och förstår inte alls att de vill klumpa ihop dig och mig.

Gör om gör rätt! På vilket sätt har SMR med "högerextremism" att göra? Om man nu inte ser det genom botten på Åsa Lindeborgs bag-in-box. Fast då är ju alla till höger om Bengt Westerberg högerextrema.
Citera
2013-12-19, 23:09
Medlem
rotfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren1
Varför inte? Förstår du vad extremhögern vill? Vi pratar inte om och vara kritisk mot invandringspolitiken här. Helt galna om du frågar mig.
Då bevisar de själva att vi numera har åttaklövern i riksdagen.
Ja, vet du?
Citera
2013-12-19, 23:10
Medlem
trailblasers avatar
Beror mycket väl på vad man definierar som "högerextremt". Handlar det om nazister såsom svenska motståndsrörelsen och SVP, då tycker jag mycket väl att SD kan visa sitt klara avståndstagande.
Citera
2013-12-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Beror mycket väl på vad man definierar som "högerextremt". Handlar det om nazister såsom svenska motståndsrörelsen och SVP, då tycker jag mycket väl att SD kan visa sitt klara avståndstagande.

Men är inte Sd nazister heller längre??

Fan, man hänger ju inte med längre...

Nyss var dom ju både raster och extremistfascister.
Det är en föränderlig värld vi lever i minsann .....
Citera
2013-12-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Då bevisar de själva att vi numera har åttaklövern i riksdagen.
Ja, vet du?
Håller inte med alls. SD är kritiska mot invandringspolitiken, övriga partier i riksdagen är för den nuvarande, mer eller mindre. Nordfront, Svp och allt vad dom heter har åsikter SD borde markera starkt emot. Åkesson har infört nolltolerans mot rasism i partiet och det är bra, men nu borde han tydligt visa sitt avståndstagande mot dessa antidemokratiska tokar.
Citera
2013-12-20, 07:10
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Tror att SD hellre hade ställt sig bland nassarna än vänstern. Det var ju inte ovanligt på 1980- och 90-talet. Däremot så tror jag SD nuförtiden inte är så dumma så att de skulle göra något gemensamt med SvP eller SMR. SD nöjer sig nog med att attackera våldsvänstern och fortsätta sitt skitsnack samt glömma bort att nassar finns.
Citera
2013-12-20, 07:46
Medlem
rotfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren1
Håller inte med alls. SD är kritiska mot invandringspolitiken, övriga partier i riksdagen är för den nuvarande, mer eller mindre. Nordfront, Svp och allt vad dom heter har åsikter SD borde markera starkt emot. Åkesson har infört nolltolerans mot rasism i partiet och det är bra, men nu borde han tydligt visa sitt avståndstagande mot dessa antidemokratiska tokar.

Man ska respektera andras åsikter, det borde SD om någon veta om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in