2013-12-19, 16:22
Medlem
Koromans avatar
Ser att flera verkar lira med 4-2-2-2 och blir själv sugen på att testa den. Men tänkte kolla med er om det är något speciellt man ska tänka på när man lirar med den formationen? Hyfsat snabba COM antar jag?
Citera
2013-12-19, 16:27
Medlem
Bruunkens avatar
Vad tror ni om Aguero samt Falcao tillsammans som anfallare? Känns som att dom två kan komplettera varandra rätt bra. Någon som har lirat dessa herrar i samma lag?
Citera
2013-12-19, 16:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Ser att flera verkar lira med 4-2-2-2 och blir själv sugen på att testa den. Men tänkte kolla med er om det är något speciellt man ska tänka på när man lirar med den formationen? Hyfsat snabba COM antar jag?
Jag har testat den och spelade Mata och Özil som com's. Jag är inte beroende av mycket pace då jag passar mig igenom mycket men COM'sen blir lite som yttrar. Älskar formationen då den är bra balanserad med 2 CDM's.
Citera
2013-12-19, 16:44
Medlem
Malmbergsbos avatar
Såhär ser laget ut just nu:
http://www.futhead.com/14/squads/3947233/

Går hyfsat bra, släpper inte in speciellt många mål men skapar inte så mycket heller, tips på förstärkningar?

OT: Sjukt vad De Bruyne är bra för sitt pris, stor rekommendation på honom!
Citera
2013-12-19, 17:17
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Jag kör gärna wager mot dig om du spelar på ps4.
Du väljer insatsen!

http://vet.hut.nu/?id=6

OnT: Jag vet inte vad det är med IF Helmes, men han har fungerat väldigt bra för mig de matcher jag testat honom i. 95 finishing är visserligen oerhört bra, men att han kommer till lägen hela tiden är det som chockar mig smått. Inte riktigt min favorit discard-IF men i alla fall topp 5 vilka är era?
Citera
2013-12-19, 17:17
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Jag har testat den och spelade Mata och Özil som com's. Jag är inte beroende av mycket pace då jag passar mig igenom mycket men COM'sen blir lite som yttrar. Älskar formationen då den är bra balanserad med 2 CDM's.

Okej tack för tipsen! Lirar med 3-5-2 just och är rätt nöjd än så länge, men när jag byter formation nästa gång blir det till 4-2-2-2!

Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Håller med Hernanes är helt sjuk!

E: Någon som vill lira wager på xbox 360?
ca 10k.

Lätt en av spelets bästa CAM's!
Citera
2013-12-19, 17:33
Medlem
Darkcheeses avatar
Lirar på PS3 och det här är första året jag spelar FIFA seriöst. Men jag är tyvärr usel på att skilla, hur blir man bättre? Det känns som om alla mina motståndare kan det så jag måste oftast spela "svettigt".
Citera
2013-12-19, 17:43
Medlem
DannySausages avatar
Hur mycket tror ni att Yaya Touré kommer att kosta efter pricedroppen? 85-90k? Har inte spelat FUT förut så har ingen erfarenhet av detta :P

Undrar också lite om workrates. Om en spelare har H/H så blir han trött ganska fort eller? Och hur ska man balansera sitt lag med workrates i åtanke?
Citera
2013-12-19, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Hur mycket tror ni att Yaya Touré kommer att kosta efter pricedroppen? 85-90k? Har inte spelat FUT förut så har ingen erfarenhet av detta :P

Undrar också lite om workrates. Om en spelare har H/H så blir han trött ganska fort eller? Och hur ska man balansera sitt lag med workrates i åtanke?

Han blir trött snabbt om han har låg stamina.
Citera
2013-12-19, 17:47
Medlem
jesper98.s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/3956443/ är detta ett bra och stabilt lag att använda under och före pricedroppen. ni för gärna förändra det om ni vill men helst inte över 40k på PS3
Citera
2013-12-19, 17:49
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmbergsbo
Såhär ser laget ut just nu:
http://www.futhead.com/14/squads/3947233/

Går hyfsat bra, släpper inte in speciellt många mål men skapar inte så mycket heller, tips på förstärkningar?

OT: Sjukt vad De Bruyne är bra för sitt pris, stor rekommendation på honom!

Koscielny som cb, sjukt bra. Mikel som CDM, riktigt stabil CDM! Sturridge som ST, snabb, grym vänster, 4* skills och en klockren målgest!

Håller med dig om De Bruyne! Köpte han för jag inte hade råd med cazorla just då, men nu tänker jag fan inte byta. Han är hur bra som helst!
Citera
2013-12-19, 17:56
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Han blir trött snabbt om han har låg stamina.

Jo det har jag koll på men har workrates ingenting med trötthet att göra? En spelare med H/H arbetar hårt både offensivt och defensivt och borde rimligtvis bli trött snabbt jämfört med en spelare som har M/M och samma stamina. Eller är jag snett på det?

Vore tacksam om någon kan förklara workrates för mig tex vad innebär det i matchen om en hel backlinje har H/M i wr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in