2013-12-18, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hon kan ha varit öppen med att hon dejtade, men inte med vilka.
Nu är du fullkomligt ologisk. Varför skulle hon då ta hem dem, och dessutom informera FS om att en dejt var på intågande? Skulle hon först göra sig en massa besvär med trippla telefoner för att hålla dejternas identitet hemliga, för att sedan släpa hem dem när FS kan häcka i buskarna utanför?
Citera
2013-12-18, 21:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Om FS dessutom hade varit ok med Marinas dejtande, hade hon troligtvis inte ens bett honom försvinna.
Det hade räckt med att han stannat på sitt egna våningsplan, eller eventuellt en strumpa på dörrhandtaget till sovrummet.
Det hade kanske inte lockande för dejten. Jag skulle inte vara hemma hos en kvinna med sitt ex i källaren.
Citera
2013-12-18, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Och din kvinnliga bekanta är prostituerad? Eller med vilken "erfarenhet" kan hon uttala sig om detta. Så enligt er två har hon rumlat runt med alla dessa kontakter?

jag tycker det är en aspekt polisen borde kontrollera mer ingående, BDSM-världen är speciell, många betalar för att få sina behov uppfyllda. speciellt map. MJs beskrivna sexualitet, och faktumet att hon utsatts för brott.

Det är vanligt med våld bland prostituerade, kanske var pistolen ett skydd för MJ ?
Citera
2013-12-18, 21:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu är du fullkomligt ologisk. Varför skulle hon då ta hem dem, och dessutom informera FS om att en dejt var på intågande? Skulle hon först göra sig en massa besvär med trippla telefoner för att hålla dejternas identitet hemliga, för att sedan släpa hem dem när FS kan häcka i buskarna utanför?
Hon litade troligen på att han inte skulle häcka.
Citera
2013-12-18, 21:19
Avslutad
Citat:
Hon litade troligen på att han inte skulle häcka.
Men inte på att han skulle låta hennes mobil vara ifred? Fullkomligt ologiskt resonemang från din sida.
Citera
2013-12-18, 21:19
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Han säger i förhöret att Marina är "borta".
Det kan man med lätthet tyda som att han vet att hon är död fast det då
vid förhörstillfället ännu inte var klarlagt vad som hänt Marina.
Du kan säkert tyda det på ett annat sätt, det hyser jag ingen tvekan om.
Jisses, vi brukar faktiskt ha grabbfest hos någon kompis ibland, när familjen är "borta".
Jag kommer också ihåg festerna man hade i ungdomen när någons föräldrar var "borta".

Jag hade ingen tanke på att det skulle kunna betyda att de var döda.
Citera
2013-12-18, 21:21
Medlem
Citat:
Det hade kanske inte lockande för dejten. Jag skulle inte vara hemma hos en kvinna med sitt ex i källaren.

Beror nog på vem exet är. Inte en kriminell knarkare som FS.
Det ville inte ens Marina. Det var därför hon inte ville träffas hemma. Alls.
Citera
2013-12-18, 21:22
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
En kvinnlig bekant till mig sade direkt när hon såg omfattningen att det var konstigt att ingen tänkt tanken att MJ var prostituerad.
Speciellt eftersom hon konsumerade mycket. i FUP finns det personer som uttalat säger att M skiljde på sex och privatliv, kan de menat samma sak ?
Marina kom från en mycket välbärgad familj som du nog känner till.
Hon behövde nog inte syssla med det du antyder om hon ville ha cash till sin "myckna
konsumtion".
Citera
2013-12-18, 21:22
Medlem
Tröttsamt, nu har det ältats och byggt luftslott om denna mobil. Läser Hansson här och drar upp detta i rätten är han ordentligt rökt. Har inte sen någon här som har belägg för aktuella kontakter eller att numret använt över huvud taget inom den rimliga tidspannet.
Citera
2013-12-18, 21:24
Bannlyst
Citat:
Så du vidhåller med ditt begrepp "sexkontakter"? Så hennes arbetsmobil var full av sexkontakter?????
Jag skrev det redan ....Men jag begriper inte hur ni, du och Q verkar det mestadels har tolkat dessa smeknamn till sexkontakter?
det är gamla skitkontakter i mobilen och att de som är yngre än ni två, du och Q, har chatt/smeknamn på sina kontakter är inget konstigt. Hur kan du ens veta att dessa är män? Det är ditt eget snuskiga gamla lilla hjärna som tolkat detta till det.

Du svarade inte på frågan varför ingen av alla de sexkontakter som finns kartlagda i FUP ringde på MJs vanliga telefon dagarna efter att MJ försvann och detta var annonserat via Fejjan, i media etc.

Inte en enda SEXKONTAKT ringer, men nära o kära ringer 100tals gånger.

Belägg att de inte försökt ringa på smygmobilen Per sades använda för sådana kontakter.

i FUP finns ett helt kapitel om SEXKONTAKTER, har du missat det ?

Svar på min fråga istället. Om du kan.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2013-12-18 kl. 21:29.
Citera
2013-12-18, 21:24
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Så du vidhåller med ditt begrepp "sexkontakter"? Så hennes arbetsmobil var full av sexkontakter?????
Jag skrev det redan ....Men jag begriper inte hur ni, du och Q verkar det mestadels har tolkat dessa smeknamn till sexkontakter?
det är gamla skitkontakter i mobilen och att de som är yngre än ni två, du och Q, har chatt/smeknamn på sina kontakter är inget konstigt. Hur kan du ens veta att dessa är män? Det är ditt eget snuskiga gamla lilla hjärna som tolkat detta till det.
Även polis har i fup förhört M:s s.k sexkontakter, även bilaga 85 skriver polis chart med sexkontakter. Så visst har M haft sexkontakter oavsätt hur mycker rysningar det vållar hos dig.
Citera
2013-12-18, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Marina kom från en mycket välbärgad familj som du nog känner till.
Hon behövde nog inte syssla med det du antyder om hon ville ha cash till sin "myckna
konsumtion".

Det handlade kanske inte om pengar, det finns sådana böjelser. Att vara prostituerad.

M hade många böjelser, har du inte sett krysslistan från BDSM forumen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in