2013-12-18, 11:47
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
/.../ Mamma L.
Och om mamma L säger sig inte ha gjort det; vem kan det då ha varit?
Citera
2013-12-18, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Kontakt ska tas med fotografen Marina på-
Kontakta oss på följande adresser:
Fotograf: marina@explovision.se
För allmän information: info@ekovisionphotos.com
Kontakter med Svenska Konståkningsförbundet och samarbetspartners hänvisas till adress: photo.marina.johansson@gmail.com

Står inget mobilnummer någonstans på hennes fotografsida.

Inget mer än en gammal webbsida som ligger och skräpar sen många år utan relevans.

PF säger att den användes 99-10. Det blev en smygtelefon för Marina.

Klart MJ inte skriver det på sin hemsida.
Citera
2013-12-18, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Då glömmer du att GreathDeath&Co är det sista halmstrået för advokaten. - Vad har han annars att komma med? - Och det första FS efterfrågar är pärmen "Bekanta"

Ja, han kanske börjar få en idé om vem som utfört brottet.
Greath Death är inte utredd. Är det en sexkontakt ?
Citera
2013-12-18, 12:01
Medlem
MrsMagoos avatar
Då kan man bortse från vad PF säger eftersom mobilen inte ens va tillverkad då 99-
Sen kan man bortse från att det va en firmamobil 2010. Man kan bortse från det Hansson svamlar om och då han visar upp en sida som legat och skräpat över internet som aldrig uppdaterar sig eller tar bort information som är förlegad. Här får man nog sortera bättre och visa mer än en sida så som samtalslista.

Den som kan tänka lite mer utanför ett trångt pannben vet också att Marinas nya telefoner användes för att både bestämma med killkompisar och det va den nya mobilen som sms skickades att han som hon skulle träffa den 28 juli inte kunde komma. Logiskt som då Hovrätten kommer tänka är att mobilen är ointressant.

Smygmobilen användes alltså inte till att bestämma träffar eller liknande. Det är nog så att dumstruten Hansson har fått en knäck efter resningsbeskedet. Ska bli ett nöje att bevittna Svenkvist då han kör över brännvinsadvokatens sinnesrubbade teorier.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-12-18 kl. 12:04.
Citera
2013-12-18, 12:11
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Ja, han kanske börjar få en idé om vem som utfört brottet.
Greath Death är inte utredd. Är det en sexkontakt ?
Varför inte ringa och fråga GreathDeath - om det nu inte är en "komihågtitel" för en film eller bok.
Citera
2013-12-18, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Då kan man bortse från vad PF säger eftersom mobilen inte ens va tillverkad då 99-
Sen kan man bortse från att det va en firmamobil 2010. Man kan bortse från det Hansson svamlar om och då han visar upp en sida som legat och skräpat över internet som aldrig uppdaterar sig eller tar bort information som är förlegad. Här får man nog sortera bättre och visa mer än en sida så som samtalslista.

Den som kan tänka lite mer utanför ett trångt pannben vet också att Marinas nya telefoner användes för att både bestämma med killkompisar och det va den nya mobilen som sms skickades att han som hon skulle träffa den 28 juli inte kunde komma. Logiskt som då Hovrätten kommer tänka är att mobilen är ointressant.

Smygmobilen användes alltså inte till att bestämma träffar eller liknande. Det är nog så att dumstruten Hansson har fått en knäck efter resningsbeskedet. Ska bli ett nöje att bevittna Svenkvist då han kör över brännvinsadvokatens sinnesrubbade teorier.

M byter väl telefon som alla andra.
Den är registrerad på firman 2010, belägg annat.

Tror du PF ljuger om hur den användes ?
Citera
2013-12-18, 12:23
Bannlyst
Citat:
Varför inte ringa och fråga GreathDeath - om det nu inte är en "komihågtitel" för en film eller bok.

Bra idé, även om jag inte tror att advokaten nöjer sig med att Polisen frågar alt.gm om de är GM.
Citera
2013-12-18, 12:23
Medlem
Finlisas avatar
Tror du att alla ljuger utom fs?

Citat:
M byter väl telefon som alla andra.
Den är registrerad på firman 2010, belägg annat.

Tror du PF ljuger om hur den användes ?
Citera
2013-12-18, 12:37
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Bra idé, även om jag inte tror att advokaten nöjer sig med att Polisen frågar alt.gm om de är GM.
Jag förutsätter att FS:s välbetalda försvarare nu avsatt en stor del av den förestående julhelgen till att beta av relevanta, misstänkta delar av MJ:s gamla kontaktlista, och att han lagom till den tredje rättegången kan presentera ett par alternativa gärningsmän - eller åtminstone en.
Citera
2013-12-18, 12:44
Bannlyst
Citat:
Jag förutsätter att FS:s välbetalda försvarare nu avsatt en stor del av den förestående julhelgen till att beta av relevanta, misstänkta delar av MJ:s gamla kontaktlista, och att han lagom till den tredje rättegången kan presentera ett par alternativa gärningsmän - eller åtminstone en.

Jag tror nog att MH förutsätter att inte fullt så välbetalda poliser kastar sig över uppgiften istället för att äta julbord.
Om inte kan åklagare Svenkvists nog behöva se sig om efter annat jobb. Som Kvarnström fick.
Citera
2013-12-18, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
Tror du att alla ljuger utom fs?

I den här utredningen har jag anklagat Polisen och Kvarnström för att ljugit, med belägg.

Det är inte alla.
Citera
2013-12-18, 12:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag förutsätter att advokat Hansson ägnar sig åt sitt jobb, som inte är att peka ut alternativa GM, bara visa att det finns. För det behöver han inte offra julfriden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in