2013-12-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Vem är Führern?

Vem tror du?
Citera
2013-12-18, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaliberWille
Ja, det här blir bara sorgligare och sorgligare.
Inre fan visste jag att SMR bestod av en sådan här dyster skara människor.
Knarkare och allmänt kriminella. Samt även negrer på era bilder och nazister som kissat på sig.
Ni har för fan tappat eran legitimitet att kalla vänstern för luffare och annat skit när ni uppenbarligen inte har koll på erat skit. Helt komiskt att se.
Kan inte vara så lätt att vara flashback krigare nu för tiden. Fortsätt förneka ni, men hos mig har absolut all respekt för eran rörelse försvunnit. Pundare.

Antingen bor du under en sten eller så har du komplett missat debatten. Våldsvänster är ofta socialfall, gravt alkoholiserade och oftast knarkare. Det finns inte en historia när våldsvänstern slagit till som inte innehåller något av dessa element.
Citera
2013-12-18, 12:19
Medlem
H*gberg, N*** Emil
19840724-****
Trädgårdsvägen 13 Lgh 1201
194 46 UPPLANDS VÄSBY <---Fakeadress
(Hyttvägen 31 770 12 Sunnansjö) <---Boendeadress
J**ztin, P*ter
19900104-****
Ejdervägen 22 Lgh 1302
123 49 FARSTA
B***t E***sson, Joakim Håkan Bernt
19891002-****
Tallbacksvägen 11 Lgh 1202
168 69 BROMMA

Dessa tre är häktade efter Kärrtorp. Resten är släppta och så får vi se vad som händer vid rättegången.
Citera
2013-12-18, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Vem tror du?

Förklara gärna!
Citera
2013-12-18, 12:20
Medlem
Citat:
Förklara gärna!

Metaamfetaministen och läderbögen Adolf såklart.
Citera
2013-12-18, 12:21
Bannlyst
Citat:
Har läst PDF:en om de anhållna nu. Det skulle vara så lätt att håna och förlöjliga dessa gossar. Små jävla patetiska glin som krossar rutor på pizzerior och langar amfetamin. Vad fan liksom?

Men mest av allt är det sorgligt. Både för dem själva, att de uppenbarligen är trasiga personer som hamnat rejält snett i livet (även om deras föräldrar bor i Bromma), men också för de stackars barn som har någon av dessa pojkar till pappa.

Om du frågar 100 personer ute i samhället vad de tror nazister har för social bakgrund, eller för social nuvarande situation, så kommer 98 av dem svara typ lågutbildade/social misär/trashankar/utslagna/trasproletariat/arbetslösa. Det sorgliga är att den stereotypa bilden så otroligt ofta bekräftas när deras sociala situation kommer fram. För det är knappast studieskulder som är upphov till att så många av de anhållna fanns hos Kronofogden...

Låter som den gemene invandraren då. Men kritiken mot dem kommer aldrig att finnas.
Citera
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
H*gberg, N*** Emil
19840724-****
J**ztin, P*ter
19900104-****
Ejdervägen 22 Lgh 1302
123 49 FARSTA
19891002-****
168 69 BROMMA

Dessa tre är häktade efter Kärrtorp. Resten är släppta och så får vi se vad som händer vid rättegången.
Har de fått några ytterligare brottsrubriceringar?
Citera
Medlem
Svamphoras avatar
ge upp era jävla rasister! ni har förlorat, ingen vill synas med er, alla tar avstånd från era sjuka värderingar, man undrar vilka mobboffer som blir nazister. Sen bär SMR lajvsköldar vilket bara är fjantigt.

känns som vissa svenskar är så extremt rädda för folk med annat pigment, eller ja, kanske osäkra när den svarta killen med swag tar tjejen dom är kär i
Citera
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ekonomiskola? Har de inte gått i vanlig grundskola? Där fick vi andra lära oss om sådant.

Jag har inga betalningsanmärkningar, skulder eller lån. Tvärtom enbart tillgångar. Det vore dock inte rättvist att exkludera min familjs planerande för mig i detta och har man inte haft den turen är skulder antagligen närmare till hands. Barn kan dessutom råka på jävligheten att ärva skulder. Jag kan dock inte dra mig till minnes att jag fick någon "ekonomiskola" i grundskolan, eller gymnasiet, eller i högre studier. Det är dock oväsentligt, eftersom vissa i gruppen har ärenden hos Kronofogden bör man se över hur det kommer sig och hur kan man arbeta med det.

Citat:
Jo så brukar ni vilja beskriva det. Den stora massan som tyst håller med er lyser dock allt som oftast med sin frånvaro. Var finns den stora skaran radikala nationalisterna med normala liv, normala uppväxtvillkor och stabil ekonomi?

Jag känner till en hel del, mig själv inkluderat, som har det bättre ställt än genomsnittet och hur många som helst som befinner sig i medelklassen.

Citat:
Personligen tror jag det vi kunnat läsa om i protokollen är rätt så rättvisande för större delen av rörelsen.

Det är möjligt att det stämmer för den militära grenen, min insyn i Svenska motståndsrörelsen är begränsad så jag kan inte uttala mig.

Citat:
För att dras till den typen av rörelser som SMR, eller andra nazistiska/nationalistiska grupper utgör så krävs det nog ofta någon form av revanschlusta, en ilska över ett personligt misslyckande, någon oförrätt, att du vuxit upp under fattiga förhållanden eller dragit på dig ett drogmissbruk ex

Har man mindre att förlora är social stigmatisering och åsiktsregistrering inte lika stora hot. Det betyder dock inte att ens engagemang är mindre genuint bara för att man råkar tillhöra arbetarklassen. Något som jag alltid reagerar på när sådana här diskussioner förs är klassföraktet från självutnämnda klassföreträdare. Liberaler kan se ner på fattiga nationalister ur någon slags socialdarwinistisk modell, men hur våldsvänstern använda klassbegreppet nedvärderande i sammanhanget övergår mitt förstånd. Är det fult att vara fattig?

Citat:
De med adresser i de starka områdena är med stor sannolikhet skrivna hos sina föräldrar. Så var det med den mångfalden.

Är man inte socioekonomiskt stark(are) om man har föräldrar med villa i Äppelviken i Bromma menar du?
Citera
2013-12-18, 12:24
Bannlyst
Citat:
H*gberg, N*** Emil
19840724-****
J**ztin, P*ter
19900104-****
Ejdervägen 22 Lgh 1302
123 49 FARSTA
19891002-****
168 69 BROMMA

Om någon hängde ut bögen som knivhögg SMRáren kan jag garantera att han och hans familj fick en obekväm vardag redan imorgon. Men eftersom ni fegisar inte vågar stå för era aktiviteter så lär det dröja. Men det kommer...
Citera
2013-12-18, 12:26
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Om någon hängde ut bögen som knivhögg SMRáren kan jag garantera att han och hans familj fick en obekväm vardag redan imorgon. Men eftersom ni fegisar inte vågar stå för era aktiviteter så lär det dröja. Men det kommer...
Visst, fortsätt den nationella revolution. Hell seger, för fan!
Citera
2013-12-18, 12:26
Medlem
otukts avatar
Citat:
H*gberg, N*** Emil
19840724-****
J**ztin, P*ter
19900104-****
Ejdervägen 22 Lgh 1302
123 49 FARSTA
19891002-****
168 69 BROMMA

Så knivsmeden Frost är ute då. Såg att 10.000 har klickat ja på att delta på söndagens demonstration. Fler attacker att vänta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in