Hej. Nu har det hållit på såhär i några månader, typ 2.
Det har varit övergående i perioder, och försvunnit helt vissa veckor, men nu är det tillbaka.
Jag har psykiska problem så ångest och sånt är vanligt, det kan säkert vara det som spökar, men även när jag mår ok psykiskt så ligger den här jävla känslan och stör.
Det känns som om det skulle sitta fast en liten kula eller något vid krysset på bilden jag infogar, tagen från google. Inte jobbigt att svälja, men däremot så känns "den" mycket tydligare när jag sväljer.
Jag slipper gärna gå till läkare, vill bara höra vad det kan vara för något. Det syns inte utanpå, som struma exempelvis kan göra. Jag har inga problem med halsmandlarna och det är ändå för högt upp, jag har inte varit sjuk på rätt länge nu, jag känner mig inte sjuk just nu heller, det är bara just känslan av att något sitter fast. Det känns såhär vare sig jag precis ätit eller inte.
Och ett symptom är framförallt att
det har blivit lite svårare att rapa, med det menar jag att jag ibland måste trycka på magen för att det ska komma upp en rap. Och i vissa fall har jag känt att jag behöver rapa så jag trycker på och så kommer det bara spya/sura uppstötningar.
En period körde jag Rennie några gånger om dagen för jag trodde det var sura uppstötningar som kanske bråkade och syror som gjorde sår i magmunnen eller vad det heter, det hjälpte rätt mycket, men av någon korkad anledning har jag inte fyllt på så problemet är tillbaka.
Det känns inte som ett halsproblem, utan mer som ett svalg/magproblem.
Vad kan det vara för något?
BILDEN: http://s23.postimg.org/a7svssb7f/Upper_body_front.png
Det börjar vid krysset och går ner pyttelite.