2013-12-17, 18:26
Medlem
Jag tycker mig bara läsa om hur SMR fick stryk och någon pissade ner sig, ändå sitter någon/några häktade för grov misshandel.
Citera
2013-12-17, 18:43
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu är det "vi" alltså? Nyss var du ju för feg för att engagera dig i dessa grupperingar. "de finns inte på min ort" eller hur var det?

Vilka grupperingar? Att RF inte finns i Malmö är väl ingen lögn alls. Det finns inget behov av en sådan organisation i Malmö som det ser ut nu. Era 8 sympatisörer här är väl inget att hänga i granen direkt
Citera
2013-12-17, 18:48
Moderator
MrFishboys avatar
Ändrat rubriken...

/Mod
Citera
2013-12-17, 19:00
Medlem
otukts avatar
Ca 7000 har tackat ja på facebook att komma till ännu en demonstration mot rasism och fascism i Kärrtorp. Kommer det bli någon mer "konfrontation med extremvänstern i Kärrtorp!" på söndag mån tro?

https://www.facebook.com/events/188725291331971/
Citera
2013-12-17, 19:11
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Ca 7000 har tackat ja på facebook att komma till ännu en demonstration mot rasism och fascism i Kärrtorp. Kommer det bli någon mer "konfrontation med extremvänstern i Kärrtorp!" på söndag mån tro?

Det kommer komma många rödingar som är beredda på fajt och mer poliser än under Obama-besöket. Så jag kan visst tänka mig att det dyker upp nassar som vill stå bakom polisen och försöka se hårda ut och sen starta en tråd med tusen inlägg där de förklarar vilken jävla tur rödingarna hade att polisen skyddade dom.
Citera
2013-12-17, 19:12
Medlem
Mr.Goats avatar
Alla vi som är lite insatta vet ju hur "stort" detta var, det har ju aldrig hänt förr.

Men bland "vanligt" folk som jag träffar så har ingen ens nämnt detta.
Den enda som nämnt det på min facebook är en engegerad extremvänsterfeminist.

Förmodligen så förstår väl inte "vanligt" folk nyheten i något som media tycks rapportera om var och varannan vecka?
Vi som är någorlunda insatta vet ju dock att de ljuger 99/100ggr.

Vad för slutsatser man ska dra utifrån detta vet jag inte riktigt ännu.
Citera
2013-12-17, 19:25
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt

Kan dom inte bygga en Moske i Kärrtorp med böneutrop 5ggr/dag istället och införa Sharia så får vi se hur Multikulti dom är sen.

Citera
2013-12-17, 19:44
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag tycker mig bara läsa om hur SMR fick stryk och någon pissade ner sig, ändå sitter någon/några häktade för grov misshandel.

Ja, det är ganska märkligt.
Citera
2013-12-17, 19:44
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Det kommer komma många rödingar som är beredda på fajt och mer poliser än under Obama-besöket. Så jag kan visst tänka mig att det dyker upp nassar som vill stå bakom polisen och försöka se hårda ut och sen starta en tråd med tusen inlägg där de förklarar vilken jävla tur rödingarna hade att polisen skyddade dom.

Jag har massa bekanta som ska dit och för att förtydliga: de är på "rödingsidan" och helt politiskt oinsatta samt omilitanta i största allmänhet (bl.a en glad och trevlig flerbarnsmor). Den stora majoriteten är människor som på uppmuntran av regimen ger sig ut i vintermörkret för att demonstrera för trevliga och mysiga värden (om det sen är regnbågsfärgad kommunism eller nattsvart fascism är helt betydelselöst). De vill äta lite bullar i gemenskap med andra och känna sig som Goda Människor™. Dessa utgör inget som helst hot mot nationalister, de utgör däremot en bred försvarslinje för militanta vänsterextremister och kriminella blattar som vill bråka men behöver skyddet av en lättledd folkmassa.
Citera
2013-12-17, 19:46
Medlem
SvFrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
http://www.expressen.se/nyheter/polisen-kande-till-hot-mot-demonstrationen/

Nassarna står bakom polisen och hailar Tuffa killar!

Jag som filmade. En halvminut senare lägger de benen på ryggen och flyr över gårdsplan.
Citera
2013-12-17, 19:48
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Moral korrelerar inte naturligt med feminism. Jag har moral, och är uppvuxen i ett stabilt hem där man värdesatte rättvisepatos och plikt, det har absolut ingenting med rabiata kulturkvinnor som firar dödsdagar för sina aborterade foster att göra. Feminism är degenererat och osunt. Rasism är det naturliga tillståndet för alla organismer och den världsordning vi bör eftersträva om vi vill leva i biodiversitet och med miljöhänsyn.

"Ok, jag håller med" - ingen etikfilosof någonsin
Citera
2013-12-17, 19:56
Medlem
Gambias avatar
DN publicerade för några timmar sedan en lista över de 26 män som misstänks för våldsamt upplopp i och med attacken. Inga namn men den övriga informationen ger än rätt bra bild av vilken typ av människor det rör sig om. Kriminella och våldsamma. Låginkomsttagare, flera av dem skuldsatta. "Dömd för skadegörelse. Slog sönder fönsterrutor på en pizzeria.", "Dömdes 2008 till 1 år 6 månaders fängelse för att ha köpt och sålt amfetamin." etc. Fina killar med andra ord.

http://www.dn.se/sthlm/har-ar-de-misstankta-for-upploppet-i-karrtorp/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in