2013-12-17, 00:46
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
O hur ren luft har du? Jag är nog aldrig mer än en tum ifrån nålen. Så tror nog luften smutsar ner lika mycket som mina händer skulle gjort då Men hygien ska man inte underskatta vad gäller injekts. Men iofs, tar ju blodprov varenda jävla vecka, det är inte ens var gång de spritar av området ens.

E6D
Fördel: Högre dos
Nackdel: Ojämnare nivå
E4D
Fördel: Jämnare nivåer
Nackdel: Lägre dos

Förutsatt att du kör samma mängd olja/injekt. Men du kan sticka mindre mängd så är dosen inrelevant. Bäst vore att ha ett konstant flöde av deca in i kroppen, via t.ex drop Jag hade föredragit att sticka så ofta man känner sig bekväm med för hålla en stadigare nivå.

Man kanske inte behöver sprita, men att tvätta händerna är väl ändå självklart.

Haha, går runt med ett dropp på jobbet/stan/gymmet. Då vet man att det är en satsning på G...
Vad menar du med högre/lägre dos? Det kommer vara samma dos oavsett, 500mg.

Kan välmåendet & libido påverkas något av för hög deca i förhållande till testot?
Senast redigerad av chebmami 2013-12-17 kl. 00:50.
Citera
2013-12-17, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Man kanske inte behöver sprita, men att tvätta händerna är väl ändå självklart.

Haha, går runt med ett dropp på jobbet/stan/gymmet. Då vet man att det är en satsning på G...
Vad menar du med högre/lägre dos? Det kommer vara samma dos oavsett, 500mg.

Kan välmåendet & libido påverkas något av för hög deca i förhållande till testot?

Du kan få en härlig deca-dick av fel ratio. Alla drabbas inte men det finns absolut
Men gött på sitt sätt, har du decadick så lär du aldrig komma iheller, knulla hela natten

Tänkte du hade 250mg/ml x 2 som din dos på decan Men nej, doserar du 500mg EW så är det 500mg EW.
Då hade jag kört E4D
Citera
2013-12-17, 01:04
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Du kan få en härlig deca-dick av fel ratio. Alla drabbas inte men det finns absolut
Men gött på sitt sätt, har du decadick så lär du aldrig komma iheller, knulla hela natten

Tänkte du hade 250mg/ml x 2 som din dos på decan Men nej, doserar du 500mg EW så är det 500mg EW.
Då hade jag kört E4D

Ja men du tänkte rätt, dosen per injekt kommer alltid vara 500mg, menar jag. 500mg e4d eller 500mg e6d alltså.

E4d ger bättre gains, men är fan rädd för att det blir för hög ratio alltså. Haha fuck decadick, kan hålla mig bra ändå. Jobbigt på lediga dagar bara då man måste runka 3 gånger om dagen om man inte har tillgång till en f****.
Citera
2013-12-17, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Ja men du tänkte rätt, dosen per injekt kommer alltid vara 500mg, menar jag. 500mg e4d eller 500mg e6d alltså.

E4d ger bättre gains, men är fan rädd för att det blir för hög ratio alltså. Haha fuck decadick, kan hålla mig bra ändå. Jobbigt på lediga dagar bara då man måste runka 3 gånger om dagen om man inte har tillgång till en f****.

Lösvaginor säljs överallt annars finns alltid Lena Handén, sällan hon pratar emot

Men bara stig lite med teston ifall soldaten kivas så löser det sig ändå med största sannolikhet.
Fördel med deca är ju att det t.o.m. stod på Fass att en biverkning var större soldat
Citera
2013-12-17, 02:37
Medlem
sedans avatar
Citat:
Lösvaginor säljs överallt annars finns alltid Lena Handén, sällan hon pratar emot

Men bara stig lite med teston ifall soldaten kivas så löser det sig ändå med största sannolikhet.
Fördel med deca är ju att det t.o.m. stod på Fass att en biverkning var större soldat
Min sexlust går ner som fan efter ett tag på högdos testo, och jag vet att jag inte är ensam.
Citera
2013-12-17, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Min sexlust går ner som fan efter ett tag på högdos testo, och jag vet att jag inte är ensam.

Var i syfte av kontra deca-dick. Nej min sexlust har med dalat när jag legat på testo i likande dos ett tag och det verkar vara ganska vanligt, frågan är varför egentligen.
Citera
2013-12-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Skoja inte...

Jag är dödligt seriös! Vad tycks?
Citera
2013-12-17, 10:34
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the.elk.from.tree
Jag är dödligt seriös! Vad tycks?

Väger man 130kg med 12% kroppsfett så vet man svaret själv.
Citera
2013-12-17, 10:52
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
O hur ren luft har du? Jag är nog aldrig mer än en tum ifrån nålen. Så tror nog luften smutsar ner lika mycket som mina händer skulle gjort då Men hygien ska man inte underskatta vad gäller injekts. Men iofs, tar ju blodprov varenda jävla vecka, det är inte ens var gång de spritar av området ens.

E6D
Fördel: Högre dos
Nackdel: Ojämnare nivå
E4D
Fördel: Jämnare nivåer
Nackdel: Lägre dos

Förutsatt att du kör samma mängd olja/injekt. Men du kan sticka mindre mängd så är dosen inrelevant. Bäst vore att ha ett konstant flöde av deca in i kroppen, via t.ex drop Jag hade föredragit att sticka så ofta man känner sig bekväm med för hålla en stadigare nivå.
Sätter man 500mg e4d så är inte nackdel lägre dos va? Den blir ju både högre dos och jämnare nivåer än om man sätter e6d på samma dos
Citera
2013-12-17, 12:08
Medlem
Hejsan!
Har nu legat på testoE 250mg e5d i 3 månader + 60dagar Dbollar 40mg i början. Tänkte sluta efter denna kur, men blev sugen på att hoppa på en till direkt. Tänkte mej testoE 250mg e5d + deca durabolin 300mg e5d och lite winnar oxå..
Tycker ni det är dumt, eller ska man ha ett uppehåll innan den nya kuren? Och i så fall
hur länge ska man vänta då?
Tacksam för svar
MVH
Citera
2013-12-17, 12:12
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamatzu8
Hejsan!
Har nu legat på testoE 250mg e5d i 3 månader + 60dagar Dbollar 40mg i början. Tänkte sluta efter denna kur, men blev sugen på att hoppa på en till direkt. Tänkte mej testoE 250mg e5d + deca durabolin 300mg e5d och lite winnar oxå..
Tycker ni det är dumt, eller ska man ha ett uppehåll innan den nya kuren? Och i så fall
hur länge ska man vänta då?
Tacksam för svar
MVH
Hoppar du av en kur bör du iaf vänta nån månad. Ta ett läkar besök och kolla så allt är bra innan du kör på nästa kur.
Citera
2013-12-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Väger man 130kg med 12% kroppsfett så vet man svaret själv.

Hade velat övertyga dig, men det spelar kanske ingen roll.. Du kan ju tro vad du vill ändå..jag undrar bara om själva upplägget ?

Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in