Citat:
Chansen är liten men den finns. De är mycket bättre än förra året. Det stora problemet är ju såklart Bayern Munchen, alla andra lag kan de slå (fast de kommer inte vara favoriter). Att slå BM över två matcher känns otroligt tufft. Över en också
. Men förhoppningsvis får de dem i finalen.
. Men förhoppningsvis får de dem i finalen.
Citat:
I sina bästa stunder, ja. De har ett helt annat spelande mittfält den här säsongen och kan föra matcher på ett helt annat sätt. Jag tror att mycket beror på flyt med lottningen också, kan man undvika någon av giganterna Real, Barca och Bayern förrän väl framme i finalen så kan nog mycket hända.
Citat:
Jag tror att PSG:s chanser till att slå alla lag utom just Barca, Real och Bayern Munchen är ganska så stora. Undviker man dessa lagen nu i åttondelen/kvarten har man ändå en ganska habil chans.
PSG känns som tidigare nämnts i tråden mycket starkare detta året. Cavani och Zlatan är ett fruktansvärt vasst anfallspar som kommer bli mycket jobbiga för motståndarna att ro på. Sedan att dem har den enligt mig bästa mittbacken i världen (Silva) där bak, gör ju inte saken sämre.
Hoppas innerligt på PSG vinst i CL.
PSG känns som tidigare nämnts i tråden mycket starkare detta året. Cavani och Zlatan är ett fruktansvärt vasst anfallspar som kommer bli mycket jobbiga för motståndarna att ro på. Sedan att dem har den enligt mig bästa mittbacken i världen (Silva) där bak, gör ju inte saken sämre.
Hoppas innerligt på PSG vinst i CL.

Kul att så många svarade. Precis som majoriteten tror jag att PSG har stora chanser i år. Allt handlar bara om att ta sig vidare ifrån åttondelen sedan är man med på riktigt. Förra året åkte man ut på bortamål mot Barcelona. I år har man en starkare trupp, mer spets framåt via Edinson Cavani.
Citat:
PSG hade inte innan denna förlust förlorat på 26 matcher. Förr eller senare kommer en förlust. Du kan inte säga att de har för låg lägstanivå baserat på en förlust.