Citat:
Ursprungligen postat av
metamorf242gnu
Har nu läst mycket i denna tråd och det är så pinsamt uppenbart hur hjärntvättade ni som stödjer SMR är.
Flera vettiga har skrivit det: Dessa Kärrtorpsbor reagerade på fult och äckligt jävla klotter. Varpå det sker en hundraprocentigt sund jävla motreaktion. Hur reagerar då SMR? Genom att dra dit och leva rövare som ett gäng apor?
Ni säger att vi är svenskhatare. JA, om majoriteten av svenskarna vore som er så hade vi varit det. Tack och lov är ni en försvinnande liten jävla klick. Ni tjatar om ett kommande krig och blablabla, men ni är inte så många som era vanföreställningar får er att tro. Men ni stoltserar med hur ni väljer bort "Aftonhoran" och annan PK-media. Många av er konsumerar i princip bara högerextrem propaganda. Detta gör givetvis att er skeva världsbild talar för att ni är såååååå jävla många som står bakom eran pissiga lilla "revolution".
Trots att er lilla sekt är försvinnande liten, så kommer ni tyvärr lyckas göra ännu större avtryck.
Gick in och läste på nordfront om denna händelse. Läste kommentarerna där och blir mer och mer övertygad om att det nu bara är en tidsfråga innan det kommer att komma ett terrordåd i stil med Breiviks här i Sverige. Det är uppenbart vilket bottenlöst hat ni alla sitter på. Tonen blir mer och mer aggressiv. Det kommer bara bli mer och mer sånt här.
Visst visst. Du skulle väl gått runt och lyssnat lite på vad hen-folket i den där jävla demon egentligen hade för åsikter om vad som är rasism och vilka egentliga motiv dem hade för att vara där. Var det bara för klottret kunde väl dom anordnat en demo mot klotter i sig och inte ett mot SMR eller hur?
Sanningen är att ni som går på sånt här skit har väldigt bestämda ideer för vad ni tågar mot. Att svenskarna ska hålla käft och ta emot folkmordsmassinvandringen i röven är inte en helt ovanlig tanke. Allt annat är rasism och brott mot mänskligheten enligt er. Ni tågar inte mot klotter, ni tågar mot att svenskar inte ska få överleva i framtiden i sitt eget land. Bara idiotiska fjollträskare kan missa invandringens konsekvenser och agera på nått jävla hippiesätt och fortfarande tycka alla som vill ska få komma och att man ska riva ner gränserna osv osv. Jag kommer inte från Stockholm men varje gång jag är där känner jag mig som en jävla främling i en annan jävla världsdel bland alla etniska och kulturella främlingar. Och jag är väl också främling om man kollar på hur stor influx utav invadrare ni har. Och så är det fortfarande stockholmare som bor mitt i skiten som inte fattar vad det är som hänt de dumma jävlarna, dom är för upptagna att tåga mot sin egen undergång och logga in på fejjan och posta bilder på katten.