2013-12-16, 17:46
Medlem
Dimitri Vegas & Like Mike hade suttit fint, verkar vara drag på dem, live!
http://www.youtube.com/watch?v=Wp-pSfAApa8

Någon som vet hur deras spelningar ser ut osv, finns det någon chans att de kan komma?
Citera
2013-12-16, 17:56
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagge87
Och varför vill du inte ha Alesso? Tycker han borde passa in perfekt!
Edit: blandade ihop Alesso med Ingrosso. Mitt fel.
Senast redigerad av Lhukinen 2013-12-16 kl. 17:59.
Citera
2013-12-16, 17:57
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Jag gillar inte någon av SMH killarna, så sjukt överhypade och levererar inte något av den grad som de påstås vara i, speciellt live. Jag förstår om du gillar dem, detta är bara min åsikt.
Då passar väl Alesso bra, med tanke på att han inte är en av dem.
Känns också som en ganska logisk bokning för Bråvalla, men inte headliner-namn.
Citera
2013-12-16, 18:52
Medlem
tvantenns avatar
Azealia Banks släpptes till Hovefestivalen idag. Kan möjligen vara ett namn för framtida hiphop-släpp!
Citera
2013-12-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroxie
Är ändå "lättad" på något sätt att Hardwell eller Guetta inte släpps ( med största sannolikhet ). Jag är medveten om att Bråvalla är en "mainstream"-festival och de satsar på de släpp som är mycket exklusiva. Men den publiken de hade dragit till Bråvalla hade vart alldeles förskräcklig, helt ärligt. Samtidigt så är det den musiken man hör i stort sett dunkas konstant. Krogen, hemmafester, you name it.

Nu kan jag på riktigt börja hoppas att något mer "icke-mainstream" och något som går mot lite mer underground hållet, ex deadmau5. Eller varför inte AvB ett år igen. Det set han spelade i somras kombinerat med de yttre faktorerna var bland det bästa jag bevittnat.

Sen har jag mina önskningar om exempelvis Noisia, Kill the noise eller Wolfgang Gartner. Men för den sortens artister får jag nog dra mig söderut till Emmaboda.
Amen. Håller med till 100%!

Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Dock vet vi ju att Bråvalla brukar kunna överraska... Varför inte ett exklusivt b2b set med ingrosso och axwell ??!

Även jag har tänkt på detta, vore riktigt coolt om det faktiskt skulle hända! Fast jag ser nog fortfarande hellre deadmau5 eller Armin (but why not all three )
Senast redigerad av dothedew 2013-12-16 kl. 19:22.
Citera
2013-12-16, 19:25
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Azealia Banks släpptes till Hovefestivalen idag. Kan möjligen vara ett namn för framtida hiphop-släpp!
Släpptes inte hon förra veckan? Men ja, det skulle det nog kunna vara. När fan får vi se Dance-släppet måntro?
Citera
2013-12-16, 19:30
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Släpptes inte hon förra veckan? Men ja, det skulle det nog kunna vara. När fan får vi se Dance-släppet måntro?
Det kanske hon förvisso gjorde. Efestivals skrev om det på twitter idag och det var därför jag trodde det var idag!

Lär komma i slutet av denna vecka annars tror jag vi kanske kan få det på självaste julafton.
Citera
2013-12-16, 19:31
Medlem
naoshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX

Troligtvis när allting är spikad och klart. Nejmen. Vet inte. Kanske på julafton

Edit: tvantenn hann före^^
Citera
2013-12-16, 19:39
Medlem
Icebags avatar
Hade Deluxe camping i sommras och det var ju lika lyxigt som ett baltiskt hor-hotell ungefär. Dock fanns ju toaletter på bara några meters avstånd inne på campingen. Hur var det på den vanliga gröna lugna campingen?, finns det toaletter och dusch där inne eller får man springa iväg till det stora toa och duschområdet vid fyllecampingen?
På hemsidan står det bara "Toaletter och duschar finns i anslutning" under infon på alla campingar. Men betalar ju gärna 300 för att slippa knata till muggen i tid och otid.

någon som vet?
Citera
2013-12-16, 20:08
Medlem
Hanspandas avatar
Vad tror ni om Familjen? Dom var där förra året.
Citera
2013-12-16, 21:03
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanspanda
Vad tror ni om Familjen? Dom var där förra året.

Familjen är ju en frekvent återkommande artist inom Sveriges festivalscen, så det är säkert möjligt.
Citera
2013-12-16, 21:32
Medlem
namerlesss avatar
Någon som vet vart man kan hitta priserna vad det kostar att ''hyra'' banden till festivalerna.

Tänker mest på Maiden, utöver deras rider då självklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in