2013-12-16, 15:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Vad yrar Du om ????????????????????????

Då har Du inte läst utan snarare drömt............
Drömt det här då? (FB) Trollhättan: Misstänkt dråp/människorov. Ida, 23, försvunnen. Funnen död 20130808
Citera
2013-12-16, 15:40
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Drömt det här då? (FB) Trollhättan: Misstänkt dråp/människorov. Ida, 23, försvunnen. Funnen död 20130808

Är det en lögn att arbetsgivaren slog ihjäl hunden efter det att den hade attackerat hans dotter? Har DB gjort det själv och sedan med hjälp av vännerna spritt vilseledande rykten?
Citera
2013-12-16, 15:48
Medlem
bullet^s avatar
Citat:

Som jag sa "det jag läste om hunden", sen om det är sant eller inte kan jag inte yttra mig om då jag inte har sett några bevis på detta, lugna ner dig.

Du har länk till uttalandet i inlägg ovan, om du anser att det är en lögn kan du väl motbevisa detta?
Senast redigerad av bullet^ 2013-12-16 kl. 15:50.
Citera
2013-12-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Varför ska de ha skyddade adresser? Enligt ratsit har DB en adress i Grästorp (någon har tidigare skrivit att han gömde sig hos mamman i Lindome, ort söder om Göteborg). Bor inte FH hos flickvännen ST (har också skrivits tidigare av någon).

Vad som slår mig är att dessa människor har extremt unga flickvänner. Hur kan det komma sig?
För att normala kvinnor i deras egen ålder aldrig skulle titta åt dem. För normala medelålders kvinnor tycker inte att det är attraktivt med total omdömeslöshet. Unga kvinnor har inte hunnit skaffa det omdömet av naturliga skäl
Citera
2013-12-16, 16:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Är det en lögn att arbetsgivaren slog ihjäl hunden efter det att den hade attackerat hans dotter? Har DB gjort det själv och sedan med hjälp av vännerna spritt vilseledande rykten?
Såvitt jag har förstått var han frihetsberövad när hunden dog. Men vad jag påpekade var att det var inte en dröm att arbetsgivaren slog ihjäl hunden, det var läst.
Citera
2013-12-16, 16:31
Medlem
Novamis avatar
Citat:

Utveckla gärna. Vad jag förstod (läst/hört) så fanns det tom dokumenterat att "chefens" dotter fick uppsöka sjukhus på grund av "hundattaken".
Detta är absolut inget jag påstår, bara så jag uppfattat de då jag har försökt få klarhet i vad som hänt hunden. Så jävla mycke som är mysko... kan absolut vara slumpen. Måste vart en extremt "farlig" hund som måste slås ihjäl för att avbryta en attack...
Citera
2013-12-16, 18:36
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Nej det hade hon inte, inga problem alls med tänderna

Nu är det kanske inte avgörande för fallet, men det här med tänderna är något jag skulle vilja få klarhet i.. Om hon inte hade problem t.ex. tandprotes vad tusan har då hänt? Djur-i-natur äter inte tänder så det går bort. Slog han ut tänderna på henne?

Citat ur FUP sid 357 "Ett stort antal tänder saknades i nedre käken."
Senast redigerad av allegrageller 2013-12-16 kl. 18:40.
Citera
2013-12-16, 18:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Nu är det kanske inte avgörande för fallet, men det här med tänderna är något jag skulle vilja få klarhet i.. Om hon inte hade problem t.ex. tandprotes vad tusan har då hänt? Djur-i-natur äter inte tänder så det går bort. Slog han ut tänderna på henne?

Jag tror tänderna for ut när han slog henne. Folk har ju slagit ut tänder på andra sätt utan att få frakturer på käken tex. Knogjärnet kanske kom att användas då?
Citera
2013-12-16, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller

Måste ju vara så att dom har åkt ut i samband med när han slog henne.
Finner inte ord för dessa svin!!ful som F-n är han dessutom!!!
Citera
2013-12-16, 18:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Var är de i så fall?
Citera
2013-12-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Var är de i så fall?
Antingen i bilen eller i kroppen kanske??
Citera
2013-12-16, 18:53
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mleh

Jag är benägen att hålla med, med särskild understrykning av det sista
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in