Citat:
Ursprungligen postat av
Hundtorget
Fan vad jag avskyr sådana där fjantar som dig som sitter bakom dataskärmar och är tuffa. Om nu den här liraren som blev knivhuggen kanske släpper en tå i sin ensamhet är han då en vekling eller om den här killen du nämner lipade.
.
Då bör du nog för din egen mentala hälsas skull avstå från att frekventera diskussionsforum. Det hade ju varit tråkigt om du fick en hjärtattack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Silence-is-wild
Men du måste ju vara FB:s värsta och mest obildade kuksugare. Du har uppenbarligen inte läst i tråden utan sitter bara och slänger iväg inlägg efter inlägg lite på måfå. Så här var det givetvis, en gång för alla:
Jodå, jag har läst precis varje inlägg faktiskt, har du?
Hyckleriet och det uppenbara Orwellska dubbeltänket är uppenbart. Vi nationalister kan inte arrangera en enda offentlig tillställning utan att vi blir attackerade eller åtminstone störda av personer med anknytning till RF eller resten av skitvänstern. Förväntas jag fälla tårar för att det motsatta händer för en gångs skull i en demo som arrangeras åtminstone delvis av denna typ av individer? Knappast.
För övrigt kan ni ju inte bestämma vilken fot ni ska stå på. Ena sekunden är det småbarnsföräldrar och pensionärer som "kör bort nazzarna", andra sekunden är det "tur att RF var på plats, annars hade det gått illa". Ni är så lågbegåvade och kunskapsfattiga att ni själva inte ens förstår hur märkliga era inlägg ter sig.
Tvi.