2013-12-15, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Den andre personen som blev knivhuggen under dagen var alltså ingen mindre än bluffhistorikern Henrik Arnstad själv.

http://hantisverige.wordpress.com/2013/12/15/henrik-arnstad-ska-ha-blivit-knivhuggen-under-sammanstotningarna-i-stockholm-i-dag/

Så gick det alltså till

Om det nu är sant skulle jag först vilja önska herr bluffhistoriker till ett snabbt tillfrisknande . Sen vill jag dra på smilbanden rejält.
Citera
2013-12-15, 23:49
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIA
Det roligaste i allt detta. Är ju att SMR lyckades åka på rejält med dyngspö också, de har liksom inte lyckats på något plan.

De har 1. gjort bort sig fullständigt genom att ge sig på en fredlig demonstration med vanliga barnfamiljer
2. åkt på råpisk av de som var på demonstrationen

Dags att lägga ned verksamheten grabbar.
Hade det varit en fredlig demonstration med vanliga barnfamiljer så hade ingen blivit knivhuggen.
Att de är så modiga som vågar stå upp mot svenskhatet mot många, många fler är beundransvärt och något som de ska ha cred för.

Dags att sluta posta grabben.
Citera
2013-12-15, 23:49
Medlem
Ni fattar att vanligt folk tycker att våld är obehagligt va? Och att folk som gapar och skriker är jobbiga typer?

Det finns den typen av beteende på båda sidor och alla andra tar avstånd från er. Pröva använd hjärnan istället. Vanligt folk imponeras av argument och hållbara modeller av verkligheten. De imponeras inte av att man knivhugger folk eller gapar i mun på varandra.

Söker ni sympatier (och jag tror ändå att ni får svårt att få några) är våld direkt kontraproduktivt.
Citera
2013-12-15, 23:50
Medlem
Barringtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingablod76
SMR får lära sig att sätta på sig knivvästar i fortsättningen. Man kan göra egna med hjälp av tjockare magasin som Elle och Cosmopolitan. Tejpa fast med silvertejp. Funkar bra även mot lägre kaliber.

En sak är ju säker att nazister är blåsta men ger dom sig på dessa autonoma svin så kan dom hållas. Vänsterradikala är värre än neonazis. Att vara beväpnade i vanliga demonstrationer är inte normalt och någon bör ge sig på dem.

Har framkommit flera gånger i tråden redan att kniven tillhörde en person från SMR.
Skulle inte förvåna mig om det handlar om friendly fire, såg inte ut som att någon ur SMR hade koll på läget.
Citera
2013-12-15, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
Nu är det väll inte frågan om att det ska vara fair-play, de med fulast tricks vinner. Nassarna åkte på rejält med förödmjukande däng idag. Nästa gång är det vänsterns tur. Släpp det.

Jag bryr mig inte om vem som får däng alls. Mest roligt hur vänstern ojar sig över skiten när det händer i stort sett vid varje SvP manifestation. Någon form av självinsikt bör de flesta besitta. Men inte vänstern.
Citera
2013-12-15, 23:52
Medlem
Nu är ju jag inte någon nazisympatisör men herregud så kontraproduktivt! Är de infiltrerade?
Citera
2013-12-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
<3 Svenska motståndsrörelsen, haha, fyfan vad bra. Twittervänstern har helt tappat det, skyller på Säpo, skyller på polisen, skyller på avpixlat, skyller på SD. Hoppas han som blev knivskuren av vänsterextremisterna mår bra.
Kan säga då jag känner han som blev knivskuren att han mår väldigt bra och att han inte vart skadad allvarligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Du slingrar och ändrar på vad du säger hela tiden att det kommer ta flera sidor att komma fram till någonting, men om vi ska försöka hålla fast vid fotbolls-liknelsen så är du nu inne på att förädrar är korkade om dom tar med barn till en match där AIK har en banderoll det står "krossa DIF" på, och där man tror sig veta att en huligan kommer finnas på plats?

med andra ord så kan jag inte tolka det på ett annat sett än att du tycker förädrar är korkade som tar med sina barn på fotboll

Jämförelsen går inte att göra då firmor i regel inte ger sig på barnen, men om man ska så får man snarare jämföra med att man skulle ta med sina kids till tex dfg samling innan nån matach eller uppgörelse, gå runt i casualkläder och hetsa.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Ni fattar att vanligt folk tycker att våld är obehagligt va? Och att folk som gapar och skriker är jobbiga typer?

Det finns den typen av beteende på båda sidor och alla andra tar avstånd från er. Pröva använd hjärnan istället. Vanligt folk imponeras av argument och hållbara modeller av verkligheten. De imponeras inte av att man knivhugger folk eller gapar i mun på varandra.

Söker ni sympatier (och jag tror ändå att ni får svårt att få några) är våld direkt kontraproduktivt.

Det som är kul med flashback är när det skrivs något vettigt så blir det helt förbisett i en massa "vi har inte gjort nått fel, det är ni som är dumma"
Citera
2013-12-15, 23:54
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Om det nu är sant skulle jag först vilja önska herr bluffhistoriker till ett snabbt tillfrisknande . Sen vill jag dra på smilbanden rejält.

Uppgifterna stämmer förstås inte.
Citera
2013-12-15, 23:54
Medlem
Som sagt knivarna tillhörde Nassarna , inga andra.
Citera
2013-12-15, 23:56
Medlem
netopyrs avatar
lite skrik, handgemäng och nån flaska som flyger bör det vara. lämna knivarna hemma för i helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in