2013-12-15, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
TROR du att dessa motdemonstranter är SD:are? Folk är dummare än jag trodde...

SD? var nämner han SD?
Citera
2013-12-15, 22:59
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Alltså vem tar med sig barnvagn när man skall på en vänsterextremdemo? Det är ju så jävla dumt att man baxnar! Hur lät det i morse?
"Älskling jag skall på knivslagsmål med nazister nu men jag tar med mig lillbubbis så du kan vara hemma och softa"

För övrigt så tycker jag alla former av politiskt våld är ett misslyckande. Men allvarligt vänstern ni har hållit på så häri trettio år och nu är det plötsligt synd om er? Kom igen..

Motståndsrörelsen verkar vara ena jäkla galningar men dom har kulor i alla fall det är tydligt. Att köra när man har ett sådant numerärt tyder på mod.

Fan vilket bra inlägg!

Som sagt - jag är emot alla former av våld, men det SMR gjorde idag väckte ett hyckleri hos pressen som närmast saknar motstycke. SMR "stal" nämligen extremvänsterns metoder och vilket liv det blev. Aldrig att jag sett detta engagemang från diverse ledarskribenter på våra stora dagstidningar de gånger exempelvis SD blivit attackerade av knivvänstern. Vem står upp för demokratin då? Ja inte tusan är det Aftonbladet och Expressen i alla fall.
Citera
2013-12-15, 23:03
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du var mig en högfärdig rasförrädare. Du kan lägga ned malligheten för din skolfröken är inte här nu för att berömma dig för vilken duktig "anti-rasist" du är.

"Halvmesyr till arier" säger du och "nedsmutsad börd"? Skulle du tala så om icke-vita människor? Knappast. Att tala nedvärderande om vita går dock bra för dig. Är det en slump att du använder uttryck som blekfetto? Knappast: Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
Jag har kallats rasist förut, att höra en sann rasist kalla mig anti-vit värmer, det blir en härlig jämvikt.

Nej, hade nog inte kallat en neger för halvmesyr till arier, det har du en poäng i.
Citera
2013-12-15, 23:04
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melon123
Efter dagens attack på barn ( jag var där och såg ) så röstar jag nog på sossarna, har alltid röstat blankt.
Uppskattar verkligen vänsterns demonstration mot rasism. Kommer även ta o donera en 100ring

/ studenten

Vad pratar du nu om? Hur kom Sossarna in i detta? Du får rösta på Vänstern eller MP om du vill hänga med folk som inte kan tolka statistik, kalkyler och diagram på regering.se, bra.se samt migrationsverket.se. Och sedan tro att vi kan hjälpa alla när dom själva antingen är arbetslösa, går på kulturbidrag eller är en meningslös statsanställd eller kommunalare. Jag mår illa bara jag tänker på allt deras dravel och floskler samtidigt som dom inte gör något konkret.
Citera
2013-12-15, 23:06
Medlem
Busstations avatar
Varför var demonstranterna beväpnade med knivar? Visste de om att attacken skulle komma?
Citera
2013-12-15, 23:06
Medlem
J87333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Tycker du samma sak om tex ett fotbollsderby mellan AIK-DIF? att det är ok att dom slåss med varandra på läktaren (dom vill ju bara slåss mot varandra, att nån kommer i kläm är lite skitsamma) och att föräldrar är idioter som tar med sina barn på fotboll?

Om t.ex. AIK-fans hade gått ut med "vi samlas inför matchen för att krossa djurgårdarna. Och Firman skulle komma till evenemanget skulle jag inte ta med ett barn dit, nej. Skulle du?
Citera
2013-12-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Varför var demonstranterna beväpnade med knivar? Visste de om att attacken skulle komma?
Stod tidigare i tråden att kniven verkade komma från motståndsrörelsens lågbegåvade anhängare.

För övrigt önskar jag det fanns någon musse som kunde sprängt sig själv mitt i nasse-smeten
Citera
2013-12-15, 23:09
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyGandhi
Men hur ska man annars förvara den svenska rasen och den svenska kulturen, genom demokrati?
Du har rätt. Stenar mot svenskar kommer säkerligen rädda den svenska rasen från undergång. Att, om man nu accepterar denna sjuka världsbild, tro att det är ett konstruktivt sätt att rädda "rasen" är naturligtvis apsmart. Att ge sig på obeväpnade civilister gör att man får allmänheten med sig. Makten tar man självfallet genom att utföra huliganaktioner mot vanligt folk. Inte genom att ta polisen, militären, riksdagen och regeringen.
Citera
2013-12-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Fint att se vanliga och hederliga medborgare som står upp för tolerans och öppenhet. Detta trots att nazisterna använder påkar och knallskott mot barnfamiljer och äldre. Angående SMR så kanske det är dags att anställa någon med kunskap om marknadsföring och PR?

Tolerans?

Idioterna som gick i det här lilla tåget tillsammans med såna som du är nickedockor åt etablissemanget öppet antisvenska agenda. Dom använder bara sig utav media att svepa in sina lömska planer med att tjata hål i huvudet på er godtrogna naiva halalhippies om "allas lika värde" och såna klyschramser. De kalla hårda resultaten utav er jävla lilla multikultidröm är att svenskar håller på att bli minoritet i sitt eget land och under tiden våldtas, mördas och får utstå förtryck ute i förorterna och i skolorna för att dom bott här 10 000 år längre än alla 1-2 generationsblattar vi tar in. Att ni aldrig fattar det. Finns en intressant tråd på politik inrikes som länkar till regeringens hemsida där ett dokument som förklara helt öppet att regeringen mycket väl vet om konsekvenserna utav massinvandringen och vad deras mål är men hur man ska arbeta för att rikta in sig på och hjärntvätta svenskar att vi måste fortsätta med detta folkmordsexperiment. Kolla upp det själv efter du kysst klar arslet på den nybyggda mosken på din ort.

Tänkt om vänsternötterna tillika de utnyttjade svenssons kunde se förbi våldsattackerna och inse varför det existerar organisationer som Svp och SMR och varför sånna här saker händer i ren frustration.
Citera
2013-12-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inglorius-bastard
Oroväckande. Antingen har SMR börjat knarka eller så har de blivit köpta av juden. Varför bete sig som värsta Hollywoodnazisten och spela våra motståndare i händerna?

Juden skapade kommunismen i syfte att splittra Västerlandet som de avundades. Genom marxismen kunde de ställa alla mot alla, kvinnor mot män, arbetare mot arbetsgivare, facket mot näringslivet, vänstern mot högern. De delade upp folket i klasser och roller och såg till så att vi mördade varandra och se till så att vår konst förstördes och våra kulturer förlorade mening.

Att de nu flyttar fokus, tid och manskap mot meningslös antirasister och anarkister visar att den nationella rörelsen går miste om resurs som kunde sättas åt mot det riktiga hotet, som är på väg att förinta vårt folk.

Denna "aktion" lyckades med en enda sak, skapa fler "antirasister" som kommer att kämpa för vårt folks undergång...

Intressant ang kommunismen. Finns det några bevis du kan hänvisa till?
Citera
2013-12-15, 23:13
Medlem
Normannorus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Stod tidigare i tråden att kniven verkade komma från motståndsrörelsens lågbegåvade anhängare.

För övrigt önskar jag det fanns någon musse som kunde sprängt sig själv mitt i nasse-smeten
Varför inte slå två flugor i en smäll? Nazism och kommunism är samma skrot och korn. Jag vill tillägga att jag även ska rösta på SD..
Citera
2013-12-15, 23:14
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Intressant ang kommunismen. Finns det några bevis du kan hänvisa till?

Angående skaparen så var det juden Karl Marx. Vars lärare, förebild och nära vän var Moses Hess, som senare kom att bli en radikal Sionist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx
"Both of Marx's grandfathers were rabbis: his maternal grandfather was a Dutch rabbi descending from Ashkenazi Jews; his paternal grandfather, Meier Halevi Marx, having been part of Triers succession of rabbis since 1723[15]."

http://en.wikipedia.org/wiki/Moses_Hess

Andra kända judar från Sovjet är Leon Trotsky http://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Trotsky och Vladimir Lenin http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Lenin
Senast redigerad av patriot8 2013-12-15 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in