Citat:
Ursprungligen postat av
SummaSummarum
Du njuter av att proklamera att du är villig att avsäga dig din ras va? Det ultimata beviset för din "anti-rasism". Din anti-vita dåre.
Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
Upprepar du ditt mantra så kommer det nog snart bli sanning.
Den lilla klick vita i sverige som på allvar anser sig överlägsna och ser sig som motståndare till alla som inte tar ens parti är så minimal att om ni väl kommer till makten så är ni inavlade redan innan första generation.
Jag är 100% vit, jag är stolt över mig själv och jag är glad att mina barn är vita. Jag vet att de har en silversked i västvärlden bara pga hudfärgen. Jag älskar sverige och hade stått i frontlinjen vid ett eventuellt krig.. Och du kallar mig anti-vit och anri-svensk.
vad har du eller din familj gjort för att få vara stolt över din ras?
Vad har din familj gjort sverige som gör att du får kalla mig anti-svensk?
Vad har den vita rasen att tacka dig? Du sitter 2/3 av ditt liv på internet och försöker bilda opinion och få dunkningar av andra vita äldre män som egentligen inte gjort ettskit för att få kalla sig stolt vit eller svensk.
Skaffa barn och uppfostra lite skattebetalare så kanske du har något annat än tänka på än att bevara din sort av vithet.. En vithet som är helt omöjlig för andra vita att nå upp till för du är ju helt överlägset vit. Ammoniak vit..
Fan va barnsligt, ohh vit hy.. 19 timmar om dagen på ryggdunkar bloggar och forum. En vit riddare på världens högsta svenska häst..