2013-12-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Varför är det så farligt då menar du? Så här gör ju ni vänsterextremister VARENDA gång annars. Det har ju skett säkert 1000 gånger att ni attackerat allt från Sverigedemokraterna till SvP och SMR, mellan att det här sker 1 enda gång. Vad är skillnaden? Kan du berätta det? Ingen annan har kunnat berätta det för mig. Varför det är okej att kasta smällare, bengaler och flaskor mot Sverigedemokrater, men inte mot er när det händer en enda gång mot era tusentals gånger? Berätta vad skillnaden är som gör den här enda gången så oerhört mycket mer fruktansvärd. Det kan du såklart inte...

Skillnaden är att RF/AFA inte har attackerat demonstration där de vet att det mest är barnfamiljer och pensionärer(är de inte dessa ni i SD vill försvara btw?).

Sen kan la du ta och länka några videos när vi attackerat barnfamiljer och pensionärer med smällare, bengaler och glasflaskor, eftersom detta har hänt 1000 gånger?

Ingen här har grinat om vilka projektiler som använts, utan bara vilka ni kastat dem emot
Citera
2013-12-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
http://www.youtube.com/watch?v=QH_Bs-pN46s
https://www.nordfront.se/judarnas-roll.smr
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnierkoncernen
http://sv.wikipedia.org/wiki/Goldman_Sachs
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockefeller_family
http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
https://www.nordfront.se/kriserna-bankirerna-och-regeringen-goldman-sachs.smr
http://www.youtube.com/watch?v=NG31qvdAYEw
http://www.youtube.com/watch?v=pUY7o7pX6vk
http://www.arminius.se/eckehart-m-hur-sverige-blev-en-mangkultur.html
Finns mer, detta är endast en överblick.
Av hans tidigare agerande (personen vars inlägg du svarade på) att döma, så är han säkerligen jude, de gör alltid likadant. Endast en jude kan när de ställs inför otvetydiga fakta om det destruktiva judiska inflytandet över media förneka det, slingra sig, försöka med förnedrande personangrepp och byta ämne.
Citera
2013-12-15, 22:27
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nordfront? Skojar du med mig eller?

Vilka trodde du skulle tala klarspråk? Bonniersägd media?........

Det som står i de artiklar jag länkade till från Nordfront bygger på källor, var källkritisk du, ju mer du sätter dig in i frågan ju mer uppenbart blir det vilka som besitter makten.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du njuter av att proklamera att du är villig att avsäga dig din ras va? Det ultimata beviset för din "anti-rasism". Din anti-vita dåre.

Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.

Upprepar du ditt mantra så kommer det nog snart bli sanning.
Den lilla klick vita i sverige som på allvar anser sig överlägsna och ser sig som motståndare till alla som inte tar ens parti är så minimal att om ni väl kommer till makten så är ni inavlade redan innan första generation.

Jag är 100% vit, jag är stolt över mig själv och jag är glad att mina barn är vita. Jag vet att de har en silversked i västvärlden bara pga hudfärgen. Jag älskar sverige och hade stått i frontlinjen vid ett eventuellt krig.. Och du kallar mig anti-vit och anri-svensk.

vad har du eller din familj gjort för att få vara stolt över din ras?
Vad har din familj gjort sverige som gör att du får kalla mig anti-svensk?
Vad har den vita rasen att tacka dig? Du sitter 2/3 av ditt liv på internet och försöker bilda opinion och få dunkningar av andra vita äldre män som egentligen inte gjort ettskit för att få kalla sig stolt vit eller svensk.

Skaffa barn och uppfostra lite skattebetalare så kanske du har något annat än tänka på än att bevara din sort av vithet.. En vithet som är helt omöjlig för andra vita att nå upp till för du är ju helt överlägset vit. Ammoniak vit..

Fan va barnsligt, ohh vit hy.. 19 timmar om dagen på ryggdunkar bloggar och forum. En vit riddare på världens högsta svenska häst..
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Tror du själv på fullaste allvar att jag uttryckt någon ståndpunkt om möjligheterna som SMR som organisation har att få inflytande? Hade du frågat det istället, så hade jag kunnat svara, att jag tror att SMR kommer stå för mod och uppoffringar, men inte kommer ta makten. De kommer däremot belönas med inflytande och uppskattning från folket för sina insatser. Det är möjligt att jag har fel, men det får tiden utvisa.

SMR står för intolerans, idioti, lågutbildning och (här gissar jag) så var de dåligt vaggade som barn.
De kommer att belönas med barmhärtighetens glömska och jag kommer inte att ha fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
Mod och uppoffringar? När till och med folk från SvP ställer sig frågande till denna aktionen så tror jag inte uppskattning är det första dom ska förvänta sig.
De har visat något som många har frågat sig - hur skulle det se ut, och vad skulle konsekvenserna bli, om nationalister gjorde samma sak som vänstern gör mot demonstrationer? Nu får vi se om effekten blir att de som inte är beredda att försvara sig med våld slutar gå på svenskfientliga demonstrationer och vänstern alltså blir ännu färre på sina demonstrationer, eller om de medvetet tar sina barn till demonstrationer där de löper risk att få höra en smäll som kan få dem att hoppa till. Om vänstern väljer att ta med barnvagnar fortsättningsvis ändå, ja då kanske nationalister också ska göra det till sina demonstrationer, så får vi se hur våldsvänstern reagerar. Nuförtiden finns tillräckligt med kameror för att filma deras stenkastning på våra barnvagnar. Trots filmtekniken har man dock inte lyckats få en enda bild på den påstådda kastningen mot vänsterns barnvagnar, därför att det är en lögn. Om du fortfarande håller fast vid den lögnen är det meningslöst att diskutera värderingar av incidenten, eftersom vi då talar om två helt olika händelser.
Citera
2013-12-15, 22:28
Medlem
NorthPorts avatar
Det tillhör inte direkt vanligheterna att man ställer sig på nazisters sida, men det här hade kommunisterna bett om sedan länge. Det förespråkar själva våld och beter sig likadant, samtidigt som medierna skyller på SD för det som inträffat.

Det finns överhuvudtaget inga oskyldiga i det här. Beblandar man sig med våldsvänstern får man också vara beredd på att med våld tvingas stå upp för sin sak förr eller senare.
Citera
2013-12-15, 22:28
Medlem
J87333s avatar
Alltså, jag förstår medias intresse av att hävda att nazister attackerade barn osv. Men vad fan, kan inte ni jävla rödingar bara släppa det? Alla vet att NMR inte var där för att attackera några barn. Ser man på bilder och filmer är det tydligt att de slåss mot de antivita sk. antifascisterna som var på plats.

Fredlig demo med barnfamiljer? Organisatörerna visste att RF var på plats, beväpnade. Detta var dessutom ingen hemlighet. Så om man ska resonera på ert sätt kan man lika gärna skriva "Motdemonstranter blev attackerade av beväpnade vänsterextremister i samband med vänsterextrem anti-vitdemo".

Man kan väl ta det för vad det är. RF skulle komma till Kärrtorp, NMR ser ett ypperligt tillfälle att få hämnas lite fegattacker rödingarna gjort. Samlar ihop cirka 30 man, vilket känns rätt okej om man ska kliva in bland 200 personer för att leta upp de kanske 20-30 RF:arna som är där.

Det blir konfrontation, NMR ser ut att hålla ställningarna rätt bra fram tills polisen kommer och duschar dem med pepparspray. Då får de retirera av förklarliga skäl. Rödingarna hugger nationell i ryggen.

Hur som; boxet är mellan röda och nationella. Inga barn blev attackerade. Klart som fan det blev obehagligt för barnen som blivit ditsläpade av sina galna föräldrar. Beklagligt, men det är också en av anledningarna till att jag inte tar med barn till demos.
Citera
2013-12-15, 22:31
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Varför slänger det glasflaskor med häftklämmor i? Är det mening att de skall bli någon splitter effekt med häfferklämmorna?

För att skada så många barn och pensionärer som möjligt
Citera
2013-12-15, 22:32
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
Ja du, fantasin kan man ju inte klaga på hos dig ialf.

Är bara en teori stämningen var tydligen rätt så hatisk och folk stod mer eller mindre och väntade på att nått skulle hända
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
För att skada så många barn och pensionärer som möjligt
"Upprepar du ditt mantra så kommer det nog snart bli sanning."
Citera
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J87333
Alltså, jag förstår medias intresse av att hävda att nazister attackerade barn osv. Men vad fan, kan inte ni jävla rödingar bara släppa det? Alla vet att NMR inte var där för att attackera några barn. Ser man på bilder och filmer är det tydligt att de slåss mot de antivita sk. antifascisterna som var på plats.

Fredlig demo med barnfamiljer? Organisatörerna visste att RF var på plats, beväpnade. Detta var dessutom ingen hemlighet. Så om man ska resonera på ert sätt kan man lika gärna skriva "Motdemonstranter blev attackerade av beväpnade vänsterextremister i samband med vänsterextrem anti-vitdemo".

Man kan väl ta det för vad det är. RF skulle komma till Kärrtorp, NMR ser ett ypperligt tillfälle att få hämnas lite fegattacker rödingarna gjort. Samlar ihop cirka 30 man, vilket känns rätt okej om man ska kliva in bland 200 personer för att leta upp de kanske 20-30 RF:arna som är där.

Det blir konfrontation, NMR ser ut att hålla ställningarna rätt bra fram tills polisen kommer och duschar dem med pepparspray. Då får de retirera av förklarliga skäl. Rödingarna hugger nationell i ryggen.

Hur som; boxet är mellan röda och nationella. Inga barn blev attackerade. Klart som fan det blev obehagligt för barnen som blivit ditsläpade av sina galna föräldrar. Beklagligt, men det är också en av anledningarna till att jag inte tar med barn till demos.
Större delen av de som gick hade givetvis ingen aning om att RF och AFA skulle vara där. Varför skulle de haft det? De har sett lappar i centrum eller fått en facebookinbjudan.

Om det är som du säger, varför kastade nazisterna in glasflaskor och eventuellt stenar rakt in i folkmassan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in