2013-12-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrVessla
Med tanke på hur ofta sk "antirasister" attackerat nationalistiska demonstrationer som innehållit barnfamiljer så känns dina krokodiltårar otroligt falska.

Jag är emot våld och svenskfientlighet men jag beundrar de som har sådan moralisk resning att de är beredda att slåss mot frihetshatande kommunister och svenskfientliga svin.

Du lever ju en drömvärld. Vakna upp. Svenskfientliga människor finns bara i en massa förvirrade personers fantasi. Allt våld i dessa sammanhang är ett hot mot demokratin oavsett avsändare. Jag står upp för demonstrationsfrihet oavsett åsikter.
Citera
2013-12-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Ja hur ICA "röstar" har stått klart sedan länge, Så det enda jag kan tänka mig att dom släppte ut bakvägen va väl rödingen som knivhögg en svensk medborgare & sen la benen på ryggen in i trygga ICA där glögg & varmkorv serverades för törstiga terrorister

Källa på att det fanns en rödsinnad med kniv i församlingen tack! Eller hallucinerar du? Den nazze som blev skuren kan mycket väl ha blivit skuren på de sönderslagna flaskorna de hade med sig, han kan ha ramlat på en eller skurit sig själv med vilje för att iscensätta sina vanföreställningar om vänsterextremister.
Citera
2013-12-15, 21:17
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosblatten
Tack för en ny skojig avatar, SMR!

ont: Varför kallades kravallpolisen inte in? Tur att inga oskyldiga blev skadade dock, kunde gått mycket värre.

Källa på det!

Bara ena sidan var beväpnad ! Fegt beteende
Citera
2013-12-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Så länge ni fredliga "antirasister" samarbetar med vänsterextremister så kommer det bli fler sammandrabbningar. Titta på SNAIV till exempel. De har mig veterligen aldrig kommit i kläm eller skadats på något sätt. Det kan ju kanske bero på att de inte står sida vid sida med påtända överklassungar som vill försöka genomföra en röd revolution på tjackruset.

Läs på innan du uttalar dig. Detta var en demonstration med blandade människor. Ingen som samarbetar med vänsterextremister. Detta var en regelrätt attack iscensatt av nazister denna gång. Dom hade förberett sig genom att beväpna sig. Sedan är jag medveten om att även vänsterextremister gjort sig skyldig till liknande våldsattacker och jag tycker det är lika fel det.
Citera
2013-12-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Varför upplöser inte polisen demonstrationen när vänsterextremisterna uppenbarligen har vapen?
Har de order uppifrån att blunda för vänstervåld?
Intressant vilken reaktion det skulle få från media och överhet om en extremist blev skadad för en gångs skull.

Källa på att det fanns vänsterextremister med vapen i demonstrationståget! Det handlar inte om vänstervåld i detta fall eftersom det var ett gäng nazister som var våldsamma och gick bärsärkagång. Nazister ligger till höger.
Citera
2013-12-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Linje 17:s demonstranterna försökte ta gisslan !

Men det säger mycket om kvalitén på linje 17:s demonstranter som använder 5 åringar som plakatbärare och medvetet utsätter sina barn för risker och sen tar några hundra barn och föräldrar som en slags gisslan. Att sen pressen bara minuter efter rökfacklorna har videos och artiklar kan ju ge vem som helst konspiratoriska idéer om hur valåret 2014 blir, så folket i Kärrtorp har nog större problem än att några sura nazister, och dom har väl aldrig varit speciellt modemedvetna av sig så kolla gärna deras klädsel på alla bataljfotona som pressen nu visar, speciellt skorna....

Håll dig nu till sanningen. Jag var där och det var många med barn som aktivt hade sökt sig till demonstrationen
Citera
2013-12-15, 21:30
Moderator
easy_dans avatar
Inget nytt att svenskfientliga smr begår våldsaktioner mot vanliga svenskar.
Citera
2013-12-15, 21:30
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ne
Vad är det för fel på människor?
De ansvariga för demonstrationen måste antingen vara oerhört naiva eller medvetet dölja en politisk agenda bakom dessa barnfamiljer och äldre som kom för en fredlig demonstration. En tydlig markering mot all form av våld verkar inte gjorts, alltså att aktivt ta avstånd ifrån även vänsterns våldsgrupperingar (såsom AFA & RF). Sammandrabbning grupperna emellan är oundviklig och civiliserat folk blir utsatta. Urklantigt av arrangörerna samt primalt beteende ifrån SMR/AFA/RF.
Kan inte dessa idioter bestämma träff ute i skogen och slå sönder varandra där istället? Så kan resten av oss iallafall försöka ha ett fungerande demokratiskt samhälle.

Man kan ju fundera om organisatören försökte "lura" in nazisterna i bion, eftersom mannen med keps och gröna täckjacka tog sig in i bion mitt under bråket, för att "värma sig", och försökte sen samtidig klistra upp sina affischer igen som bara kunde läsas från utsidan genom glasdörrarna

Citat:
Ursprungligen postat av DenLevandeDammsugaren
Håll dig nu till sanningen. Jag var där och det var många med barn som aktivt hade sökt sig till demonstrationen
.
5-åringen med plakatet och barnvagn ställdes dikt framför vänster dörrpar till biografen, 2-3 barn till såg jag vid ICA och någon unge vid granen. Och om du aktivt söker dig till en anti-nazist demonstration och tar med dig ditt barn kan du faktiskt äventyra vårdnaden för ditt barn om någon skulle anmäla dig till soc, hur jävla dum får man vara.

Jag får mer intrycket av att organisatören kallt räknade med "collateral damage" och verkar ha hoppats att något barn skulle bli skadat.
Citera
2013-12-15, 21:32
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Inget nytt att svenskfientliga smr begår våldsaktioner mot vanliga svenskar.
När var senast då menar du?
Citera
2013-12-15, 21:36
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Källa på att det fanns vänsterextremister med vapen i demonstrationståget! Det handlar inte om vänstervåld i detta fall eftersom det var ett gäng nazister som var våldsamma och gick bärsärkagång. Nazister ligger till höger.

Har DU LÄST TRÅDEN

Hur kan det finnas KNIVskadade om inte SVERIGEmotståndarna var beväpnade
Citera
2013-12-15, 21:38
Medlem
otukts avatar
En viss Osc*r Nord var på plats.
https://twitter.com/Vit_revolution
Han har även införskaffat en kniv dagen innan. Kan det ha varit den kniven som varit på tapeterna idag? https://twitter.com/Vit_revolution/status/411879803554635776/photo/1

Vi kan ju bara spekulera i hur stolt hans mamma är över det han åstadkommit idag.
Citera
2013-12-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Men...vad är det du inte fattar? SMR angrep demon pga att RF/AFA befann sig där. Och hur många gånger har inte RF/AFA angripit tillståndsgivna demos som "nazzarna" anordnat? dessa har även de inkluderat barn...
Så om några från RF/AFA finns i en demonstration då spelar det ingen roll om svenska barnfamiljer och gamlingar finns där också. Snacka om att vara hänsynslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in