2013-12-15, 17:08
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Absolut - håller med, men man får hoppas att polisen inser att avskumshögern inte bara gapar på internet utan också tar till våld

Som om avskumsvänstern aldrig har stört en tillståndsgiven demo? Fy fan... Jävla hycklare.
Citera
2013-12-15, 17:09
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Tufft av "nassarna" att ge sig på ett fredligt demonstrationståg innehållande barn, kvinnor o gamlingar. De små svinen var givetvis beväpnade också samt maskerade, så att ingen kunde se deras fula trynen.
Nej för det är ju aldrig afa aktivister när dessa attackerar sverigevänliga demonstrationer.
Citera
2013-12-15, 17:13
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslingen
Hur man kan tycka att detta är rätt är för mig obegripligt. Låt våldsvänstern hålla på med just det de är bra på, nämligen att med hjälp av våld och förtryck hindra människor från att använda sin yttrandefrihet.

Dock vilar ett tungt ansvar på Presstapo för det inträffade. Detta är första gången som nynazister slår tillbaka, men det borde aldrig ha hänt, och skulle inte ha hänt om inte Baby Face-Mattson och hans apor respekterat yttrandefriheten. Det kommer alltid att finnas tokstollar på både höger- och vänsterkanten, men vad de flesta människor vill ha i Sverige är bara en saklig debatt om invandringen.
Med tanke på allt folkmördande och förtryck marxistiska ideologier är förknippat med i världen så är det inte mer än rätt att utplåna dessa dårar både verbalt och fysiskt.
Citera
2013-12-15, 17:13
Medlem
Arrangörerna får ta på sig detta. När man låter beväpnade vänsterextremister som är ute efter konfrontation delta i demonstrationerna så utsätter man de som "bara" är där för att ta avstånd ifrån rasism för stora risker.
Citera
2013-12-15, 17:14
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin88
Nu brukar jag inte gå på antirasistiska demonstrationer, men svaret hittar du ju i trådens namn kanske?

Jo, det var "nazister" som anföll demonstrationen, men det var väl även en av dom som blev knivskurna, om jag har förstått det hela rätt.

Slutsatsen jag drar av det är att även dom som deltog i demonstrationen (antirasisterna) hade beväpnat sig innan.
Citera
2013-12-15, 17:16
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Arrangörerna får ta på sig detta. När man låter beväpnade vänsterextremister som är ute efter konfrontation delta i demonstrationerna så utsätter man de som "bara" är där för att ta avstånd ifrån rasism för stora risker.

Helt rätt. SMR hade aldrig attackerat demon om inte RF mfl öppet deklarerat att de skulle dit.
Citera
2013-12-15, 17:17
Medlem
EvilGs avatar
Intressant att bonnläppshögern försöker. Hur misslyckad är man om man rusar in i ett demonstrationståg (fullt av barn, pensionärer och vanliga familjer) med kniv och sedan själva blir knivskurna? Självhatande oxymorons till mähän

Ni som gnäller på Expressen bör sluta med en gång, för ert anseendes och självrespekts skull. I det här området har nazister verkat. Som motreaktion samlar medborgarna sig och markerar klart och tydligt att nassesvin inte är välkomna. Alltså har det inget med Expressen att göra. Att ni ens försöker få det vinklat åt de hållet jämte med att själva försöka övertyga er själva om det är löjligt. Sluta upp med tramset. Läs på istället.

Inga nazister i mitt Sverige.
Citera
2013-12-15, 17:19
Medlem
Läs detta!

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article18027266.ab?utm_source=dlvr.it&utm_medium=f acebook

Förresten det "yttrandefrihet" som SMR vill ha är snarare att de ska få säga vad de vill om "fel" sorts personer. Min yttrandefrihet ger de blanka fan i. De vill censurera och bilda en apartheid-stat.

Sedan hoppar SMR på folk oavsett om de är med i RF, AFA eller helt vanliga demonstranter. Det är möjligt att NÅGRA individer som var där hänger med AFA och NÅGRA hade knivar. Men det är ju knappast småbarnsföräldrarna som bar knivar så tänk lite.
Senast redigerad av chelseasuger1984 2013-12-15 kl. 17:22.
Citera
2013-12-15, 17:19
Medlem
Härligt att se vanligt folk som står upp mot nazzarna. Antidemokratiska mörkermän ska alltid jagas bort.
Citera
2013-12-15, 17:20
Medlem
stukads avatar
Lite obehagligt att när 50 rasister attackerar en folkmassa ( med barnfamiljer bla ) blir försvarade...vad finns det att försvara? Jag förstår Salem där dom kan träffas och slåss om dom vill men ge fan i vanliga medborgare som protesterar mot nazism
Citera
2013-12-15, 17:21
Medlem
En kvinna berättar att hon tog med sig sex barn och sprang in i en matbutik.

Vem fan tar med sig barn pa dessa tillställningarna? Jävla pack
Citera
2013-12-15, 17:24
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Lite obehagligt att när 50 rasister attackerar en folkmassa ( med barnfamiljer bla ) blir försvarade...vad finns det att försvara? Jag förstår Salem där dom kan träffas och slåss om dom vill men ge fan i vanliga medborgare som protesterar mot nazism

Men...vad är det du inte fattar? SMR angrep demon pga att RF/AFA befann sig där. Och hur många gånger har inte RF/AFA angripit tillståndsgivna demos som "nazzarna" anordnat? dessa har även de inkluderat barn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in