2013-12-15, 20:39
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Jag stödjer inte våld på något sätt men jag förstår inte er dubbelmoral.

När det sker upplopp i Husby och folk kastar sten på poliser, ambulans och brandkår så förlåter man dem och påstår att det är samhället som svikit dem. Nu när Svenskar visar missnöje för att samhället svikit dem så är det mordförsök.

Detta är uppenbarligen ett bevis på ett missnöje på grund av misslyckad politik.

Så svenskar är alltså våldsromantiserade galningar som vill skada barn och pensionärer ?

Kom och tänka på en skitlåt min lillebror lyssna på när han trodde han var punkare.

Ja nog finns det en och annan
som borde packa och åka men,
hur ska du kunna skilja ut honom
när du bara vill bråka?
Citera
2013-12-15, 20:41
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151758844631286

Förstår inte vad snuten höll på med. Det där är ju uppenbart urspårat och lite till. Det är ju fan mitt i Stockholm, jag ser knappt några poliser alls på filmen. Var fan är piketen? Det kan inte handla om mer än 50-60 aktiva personer att hantera, stäng ner skiten.
Citera
2013-12-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Sånt sysslar ju vänstern med också.
Men då reagerar ingen. Varför blir det en reaktion först när högern gör detsamma?

Det blir ju lite som att det är accepterat att vänstern kastar bengaler, smällare och glasflaskor mot barn, barnvagnar och gravida mammor så länge de står till höger om den politiska skalan.
Ajo, det är ofta barnfamiljer och pensionärer blir går med i nazidemonstrationer.

SMR, får stryk och hjälper "vänstern" (läs: alla normala människor som inte hatar andra pga utseende), det är perfekt. Det som saknas är outfiten nazisvina körde på 90-talet, fram med jackorna och skorna.
Citera
2013-12-15, 20:43
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nu var det ju våldskommunister som beväpnat sig med knivar, klottrat dödshot och kallat SMR till strid.

Kul för övrigt att rödingarna i tråden helt saknar förmåga att uppfatta sarkasm och snubblar över varandras inlägg som dom sönderpundade särbarn dom är.

Å du store vite krigare, skydda oss från de farliga Pensionärerna och barnfamiljerna...
Att ni vill mörda och ta bort utvecklingsstörda visste man ju, men stackars vita barn och pensionärer. Vilka ska era vita barn annars avla nya vita barn med ? Eller ni håller det inom släkten ?
Citera
2013-12-15, 20:43
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Hmm. Har inte fånen i rutig jacka och jeans pissat på sig? Minsann!? Eller?

Sorgligt att våldet/"kampen" ska behöva ta sig sådana uttryck!

Det ser ut som det. Distinkt linje till vänster och höger om skrevet.
Citera
2013-12-15, 20:44
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
För varje ny medlem SMR vinner så går 4 med i en lika extrem vänster gruppering.
När SMR attackerar svenska pensionärer óch barnfamiljer i en liten förort så vinner de kanske 2-3 vilsna pojkar som också vill skrämma småbarn och pensionärer. Men våldsvänstern får 30-40 nya.

Vem sa något om väderkvarnar ?

Det är inte så konstigt att fiendens grupperingar är större, eftersom fienden styr hela samhället och massmedia, populärkultur etc.

Men tider ändras, se på utvecklingen i övriga Europa. Inte minst Grekland.
Det mångkulturen ger är inte hållbart, det kommer tillsist utmynna i sammandrabbningar mellan de olika intressegrupperna.
Vi får hoppas att folket hinner vakna upp och ta tillbaka sitt eget land och ge en framtid för de kommande generationerna, innan det är försent.
Citera
Medlem
Fiolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosken
Jag blev glad av dessa nyheter. Möjligen så kan detta trigga ett ordentligt krig mellan extremvänstern samt nazisterna - om vi har tur. Min stora förhoppning är att dessa grupper en dag förgör varandra så vi andra kan fortsätta att idka demokrati med högt välstånd.

Amen! Så länge våldspöbeln fortsätter attackera varandra istället för att störa civiliserat folk så är jag helt för att hela bunten går åt, såväl röda som bruna.
Citera
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Snuten gör i vanliga fall sitt jobb, oavsett om det är rödingar som anfaller nassar eller vice versa, men det har nog fan aldrig hänt att rödingar attackerar nassar, och att snutarna står ihop med de attackerande rödingarna för att veva mot nassarna som försvarar sig.
Idag ställde snutarna sig på attackerarnas sida, mot de som försvarade sig
Jag vet inte riktigt hur det var men med tanke på de blodiga bilder på SMR-folk man sett och tal om knivhugg från vänsterextremister så var det kanske SMR som behövde polisens skydd mest. De var ju mycket färre.
Citera
2013-12-15, 20:45
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Ajo, det är ofta barnfamiljer och pensionärer blir går med i nazidemonstrationer.

SMR, får stryk och hjälper "vänstern" (läs: alla normala människor som inte hatar andra pga utseende), det är perfekt. Det som saknas är outfiten nazisvina körde på 90-talet, fram med jackorna och skorna.

Kanske inte i pro-svenska demonstrationer. Men ni angriper ju folk
på hemmaplan också inte bara när det är demonstrationsdags.
Citera
2013-12-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Sånt sysslar ju vänstern med också.
Men då reagerar ingen. Varför blir det en reaktion först när högern gör detsamma?

Det blir ju lite som att det är accepterat att vänstern kastar bengaler, smällare och glasflaskor mot barn, barnvagnar och gravida mammor så länge de står till höger om den politiska skalan.

De "gravida" kvinnor du tänker på, som gått med i nazzedemos på sistone är inte gravida. De är bara tjocka.
Citera
2013-12-15, 20:46
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
För att lära det "fredliga" barnvagnsburna rödingslöddret att de måste välja sina vänner? Att tillåta RF i sina led är att acceptera RF:s metoder. Jag förstår att det kittlar till mellan benen när pacifister ser sitt tåg bli uppbackat av det svarta blocket, men då bör man också vara medveten om varför det svarta blocket är på plats.

Ännu ett tecken på inkompetens och inkonsekvent handlande från SMR sida. Vill man "lära "fredliga" barnvagnsburna rödingslöddret att de måste välja sina vänner" gör man det inte på det här sättet om man har någon som helst kompetent ledning som kan göra vettiga riskanalyser.

SMR utmålar sig själva som utsatta för det hårda Sverige utan yttradefrihet där de måste, vid varje demonstration, skydda sina medlemmar med sköldar. Vad väljer de att göra då? Jo, själva göra exakt det som de de beskyller sina antagonister för att göra.

Detta är ett fiasko utan dess like, men uppriktigt talat kan man inte förvänta sig mer i och med klientelet som SMR består av.
Citera
2013-12-15, 20:47
Medlem
Skorzenys avatar
Tack SMR, en ljuspunkt i mörkret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in