På lag 1 och 2 kommer Messi och Aguero byta plats in game.
Inget av dem!
Skall själv köpa cr7 och bygga ett lag kring honom, Messi,zlatte,bale i all ära men det är som att jämföra
Kalle anka med knatte, fnatte och tjatte. Finns ju bara EN Kalle Anka OBS min personligasikt, men så kändes det på fut13 och detta år tror jag att cr7 är ännu bättre!
Ni som har så ofantligt mycket coins, hur? Haha, verkligen hur? Jag har haft spelet i en och en halv månad kanske och har tradeat (inte så bra alls men ändå.) och spelat och ligger ändå på 150k haha.
Hur mycket tror ni CR7 kommer gå ner under pricedroppen?
Förra året gick han för precis under mille på juldagen, förbannade mig själv att jag inte köpte då köpte han sedan för 1,4 och han steg bara. Detta år kanske runt 1,5
Förra året gick han för precis under mille på juldagen, förbannade mig själv att jag inte köpte då köpte han sedan för 1,4 och han steg bara. Detta år kanske runt 1,5
Okej, hoppas han går ner runt 1.2! Skulle vara sjukt kul att ha han i laget.
När en spelare är bra i verkligheten så brukar hans pris höjas med tanke på att många vill köpa han. Ibrahimovic steg från 500k till 700k efter 4 målen mot england!
Ja just det som är poängen 4 mål mot ENGLAND inte ett annat liga lag skillnaden är enorm och zlatte är 5 star skill
Okej, hoppas han går ner runt 1.2! Skulle vara sjukt kul att ha han i laget.
Jo hoppas på 1,2 jag med men tror inte det blir så kul 1,4 är min gissning plus minus 50k men 1,5 så köper jag, så slipper man springa runt med guardado
Aubameyang är ju riktigt jävla dassig, fan va besviken jag blev. Visst han e snabb, men resten är ju riktigt kääst. 5 mål på 8 matcher blev de innan han åkte ut ur klubben med hövvet före.
Martinez däremot, där kan vi snacka gudabarn
Senast redigerad av BendingSwine 2013-12-15 kl. 20:29.