Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
1. Jag ber dig hänvisa till bilder eller filmklipp som påvisar att barnfamiljer eller pensionärer attackerats av SMR.
2. Ditt motdrag: Länka till en hemsida som inte fungerar.
3. Jag ber dig återigen att ta fram sådana bilder som styrker din och många andra tes.
4. Du länkar en bild på en familj som ler och ser glada ut och som inte alls blir attackerade.
5. Jag frågar dig om du är fullständigt dum i huvudet eller om du bara är oförmögen att läsa. Skärp dig för helvete och släpp limburken nu ungjävel!
Hur kan du ens försvara dagens händelse? "Ge mig någonting som visar att ungdomar och äldre blivit utsatta?"
Skämtar du, är du på riktigt? Jag förmodar att du, din fega jävel hade stannat inomhus om något sånt här hade inträffat i din stad. Du äcklar mig, du äcklar förmodligen en relativt stor hög till. OCH jag hoppas en den gruppen iallafall når upp till 90% av Sveriges befolkning.
Patetiskt, du är en stor skam för vårt land. Det är såna som dig som verkligen borde skickas här ifrån, bosätt dig i en gaskammare. Jävla svin, UT PÅ GATAN OCH STÅ UPP FÖR DIN ÅSIKT.