2013-12-15, 19:13
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kolla på de våldsbejakande blattarna och media som pixlar deras ansikten. Mångkulturen visar sitt fula tryne. Hoppas avpixlat avpixlar och hänger ut dessa blattar.

http://d2.dn-static.se/UploadedImages/2013/12/15/22c4b77a-c188-4b78-90ce-39b70c406316/original.jpg

Det där är väl SMR som jag förstått det.
Citera
2013-12-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalevmarmelad
Finns tydligen fler nazister här än vad det finns ute IRL ! (vad är det jag försöker komma fram till)

Ja men det är väl härligt, ju fler desto bättre!

Självklart är du ironisk men oavsett det så ger sådana här aktioner reklam för den svenskvänliga sörelsen.
Du kan ge dig fan på att SMR högaktningsfullt skiter i vad både du och Agda i Bollnäs tycker om detta.
Ni är personer som ändå inte kommer lyfta ett finger för att göra något åt den blattefierade situationen vi har idag.

Motståndsrörelsen försöker inte nå ut till den vanliga SD-röstaren utan till folk som är beredda att ta kampen ett par välbehövliga steg längre.
Det kommer snart vara slut på förhandlandet och gullandet och för de som inte tycker att galoscherna passar så är det bara att följa med bidragssnyltarna hem till första bästa bananrepublik.
Citera
2013-12-15, 19:14
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Det där är väl SMR som jag förstått det.

Han/hon var ironisk.
Citera
2013-12-15, 19:15
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Vaddå "ni"? Du tycks tro att alla i "Vänstern" hänger ihop i ett enda stort block?

Bara för att AFA gjort nåt dumt, ger dig väl inte rätt att hämnas på valfri vänsterperson i sverige?
De flesta vänstermänniskor stödjer inte AFA. Jag gör det inte. Jag är inte extremist.

Det är verkligen inte bara afa som gett sig på exempelvis Sverigedemokraternas demonstrationer och torgmöten. Det är alla möjliga vänstergrupper och vänsterextrema människor i tiotals år kastat smällare, bengaler och flaskor mot våra arrangemang. Det vet du mycket väl.

Sverigedemokraternas torgmöten är alltid fredliga och lugna. Vi utsätts ändå, jag har aldrig sett dig vara arg över det. Men idag tycker du det här var fruktansvärt? Men inte alla hundratals gånger vänsterextremister attackerat exempelvis Sverigedemokraternas arrangemang?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kolla på de våldsbejakande blattarna och media som pixlar deras ansikten. Mångkulturen visar sitt fula tryne. Hoppas avpixlat avpixlar och hänger ut dessa blattar.

http://d2.dn-static.se/UploadedImages/2013/12/15/22c4b77a-c188-4b78-90ce-39b70c406316/original.jpg

Ja det får vi hoppas för det där är nazzarna nämligen...
Citera
Medlem
Vildmarksskris avatar
Idag passar denna gamla klassiska bilden tycker jag: http://img707.imageshack.us/img707/4264/motivator36772a3a9dd284.jpg

Självklart sitter nazisternas internetkrigarbröder här och utmålar dagens händelse som något heroiskt scenario där ett trettiotal hjältemodiga vikingar/oskyldiga mammas pojkar som alltid skött sig stod upp mot en enorm här av våldsdyrkande AFA:iter från helvetet.

Ja, sjunker man så lågt som idag förstår jag att man desperat försöker finna bortförklaringar. Den "ärorika vita revolutionen" förs alltså genom att kasta glasflaskor och smällare på svenska pensionärer och barnfamiljer, vilket vi bland annat fått bekräftat idag och innan dess i Umeå.
Senast redigerad av Vildmarksskri 2013-12-15 kl. 19:17.
Citera
2013-12-15, 19:16
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OukMougar
Ni uppskattar att man attackerar svenska barnfamiljer med påkar?

Jag har svårt att se hur de ni kallar "svenskhatare" visar upp ett större förakt för det vi anser "svenskt" än vad SMR gör.
Jag tror knappast det finns särskilt många här inne som sitter och försvarar denna attack.
Det är aldrig rätt att attackera något där barn eller äldre kan komma till skada.

Sådana attacker sker även från vänsterns håll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Skillnaden är ju att det vänsterextremister gör varje gång mot allt från Sverigedemokraterna till SvP och SMR görs nu till något oerhört hemskt när det är andra offer än dom vanliga. I nästan alla fall är det ju vänsterextremister som attackerar fredliga demonstrationer av exempelvis Sverigedemokraterna, med smällare, bengaler och flaskor. Då ser jag inte den här upprördheten av dig och journalisterna. Trots att det skett hundratals gånger senaste åren medan det här motsatta där en enda vänsterdemonstration attackeras är väldigt ovanligt. Är vänsterdemonstrationen mycket mer värd än exempelvis Sverigedemokraternas torgmöten? Om du ska bortse från hyckleri och dubbelmoral och försöka vara ärlig för en gångs skull? Det är ju vänsterextremister som gör precis det här 99 gånger av 100. Det vet du.

Grejen är ju att vänsterns fredliga manifestationer ofta innehar barn, gamla och allmänt fredliga människor. Medan nazigängens manifestationer innehar vadå, våldskåta skinheads med en IQ på runt 70 och rabies?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Har du gått ut grundskolan? Vet du vad tanke/åsiktsfrihet är? Vet du varför vi har ett rättsväsende?

Ja. Ja och Ja. Vad har dödshot med åsiktsfrihet att göra?
Citera
2013-12-15, 19:17
Medlem
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg

VID THOR OCH ODEN TILL ATTACK MOT DESSA BESTAR!!!
Citera
2013-12-15, 19:17
Medlem
Megasavantens avatar
Ska försöka höja standarden i tråden med en fråga jag skulle vilja ha svar på.
Kan jag ha förstått det hela rätt?

Jag brukar aldrig själv gå eller vara ens i närheten av sådana här demonstrationer och aktioner där grupper från vänstern och nationella drabbar samman. Men jag har i alla fall fått bilden av att diverse vänstergrupper normalt brukar kasta sten, ägg och diverse föremål mot nationalisterna och att man för oljud och skriker ramsor för att visa missnöje med deras närvaro och inte låta de komma till tals och att vissa inom vänstern har misshandlat eller i alla fall försökt att misshandla personer som bär på nationalistiska åsikter i samband med detta, eftersom de upplever nationalisternas åsikter som rasistiska.

De nationella grupperna brukar å andra sidan sällan attackera vänstergrupperna eller störa deras demonstrationer med oväsen och genom att kasta saker, men de kan ta till självförsvar när vänstern kommit för nära inpå de nationella demonstranterna och velat hamna i handgemäng på deras egna demonstrationer.

Nu var det dock så att Svenska motståndsrörelsen (SMR), som är en nationell grupp som anses som mer "handlingskraftiga" när det gäller att drabba samman med vänsterfalangerna, ville göra hämnd för "gammal ost", så man beslutade sig för första gången på länge att försöka störa vänsterns demonstration med våld. Samtidigt hade tydligen någon/några personer ur vänstern med sig knivar på demonstrationen som man använde på några aktivisterna från SMR, som blev knivhuggna.
Några timmar senare, när folk hunnit hem, sitter folk på båda sidor på nätet och försöker utmåla varandra i sämre dager.

Stämmer det?
Citera
2013-12-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg

VID THOR OCH ODEN TILL ATTACK MOT DESSA BESTAR!!!

Vart är bilderna på det stora antalet vänsterextremister som var på plats?

Ja just det ja, dom står inte för det dom gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in