2013-12-15, 18:58
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspiredWired
Kan inte minnas att "1000" SD-möten med barnfamiljer och pensionärer attackeras av anti-fascister beväpnade med sköldar och hemmagjorda projektiler på det här sättet faktiskt. Men du får gärna länka dina etttusen exempel.

Varenda gång allt Sverigedemokraterna till Svp eller SMR har demonstrationer eller torgmöten kommer vänsterextremister som kastar smällare, bengaler och flaskor. Har du missat det? Det har skett i tiotals år i sträck nu kan jag meddela. Den här hysterin från såna som du har inte synts då. Berätta vad skillnaden är?
Citera
2013-12-15, 18:58
Medlem
Hahaha! Så får vi se nu, scouterna i SMR anfaller en FREDLIG antirasistisk manifestation och lyckas ÄNDÅ få så pass mycket stryk att de tvingas fly in i en skog med hjälp av polis och en få en av sina egna knivhuggna? HAHAHA vilka jäva mongon! Hoppas han som blev huggen dör nu bara xD
Citera
2013-12-15, 18:59
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanylKenneth
Nu väljer jag inte sida då jag tycker hela grejen bara är korkad och löjlig. Men att påstå att det var "vanliga svenssons med barn" där är en lögn. Det vara vänsterextremister och narkomaner blandat med generellt psyksjuka individer.

Det stämmer ju inte? Kolla bilderna. Det var mestadels vanligt folk, många barnfamiljer. Inte någon majoritet av "extremister". Nazzarna brakade in i en fredlig demonstration med mycket svenssons.
Citera
2013-12-15, 19:00
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Du gav ett exempel. Jag ger ett exempel.

http://www.youtube.com/watch?v=U7E-HFVYyTI

Sluta ljug så förbannat.

Vad har ickeorganisationen SDL att göra med SMR eller nationalism ö.h.t?
Citera
2013-12-15, 19:01
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Hahaha! Så får vi se nu, scouterna i SMR anfaller en FREDLIG antirasistisk manifestation och lyckas ÄNDÅ få så pass mycket stryk att de tvingas fly in i en skog med hjälp av polis och en få en av sina egna knivhuggna? HAHAHA vilka jäva mongon! Hoppas han som blev huggen dör nu bara xD

Han verkar faktiskt må bra, den som har livshotande skador är den knivhuggne svenskhataren.
Citera
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det är ju precis vad vänsterextremister gör 1000 gånger per den här enda gången från andra hållet. Lite dubbelmoral och hyckleri på dig va? .

Extremister får gärna bråka med extremister. Men här anföll nazzarna inte extremister.

Hade de nöjt sig med att bråka med afa-aktivister hade det varit en annan sak. Jag stödjer varken dumnazzar eller afa. Men en antirasistisk demonstration är inte per definition "extremistisk"

Ser du på bilderna ser du att det var mycket vanligt folk i demonstratonen.

Två fel gör inte ett rätt. Idiot. Du är dubbelmoralisk om du applåderar att nazister anfaller vänstern om du inte applåderar om vänsterextremister anfaller högern. Vänstern är inte en enhet. Bara för att en AFA-aktivist bråkat, ger det inte frikort till att spöa en vänsterpartist som aldrig bråkat.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Är du säker på att du sett rätt klipp från idag?

Jag har bara sett ett klipp och där står polisen med ryggen mot de svartklädda, sedan händer någonting, man ser inte vad det är men en av de svartklädda börjar peta med en pinne in i en röra av människor.

Vilka var nu de svartklädda?
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare

Oj, en vänsterextrem näthatare! Vad fint.

Problemet med er klagan är ju att ni själva betett er så här i tiotals år i sträck nu och att varenda gång allt från Sverigedemokraterna till SvP eller SMR har demonstrationer eller torgmöten så är vänsterextremister där och kastar smällare, bengaler och flaskor. Hur kan det komma sig? När ni nu beklagar er så fruktansvärt? Jävla hyckleri och dubbelmoral! Patetiska jävla fjant.
Citera
2013-12-15, 19:03
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det stämmer ju inte? Kolla bilderna. Det var mestadels vanligt folk, många barnfamiljer. Inte någon majoritet av "extremister". Nazzarna brakade in i en fredlig demonstration med mycket svenssons.

Precis som ni vänsterextremister gör varenda gång Sverigedemokraterna har demonstrationer och torgmöten. Jaha? Det har ju skett ett oräkneligt antal gånger, men nu grinar du över att samma sak sker men med andra offer. Varför grinar du inte ut om det varje gång ni vänsterextremister har gjort samma sak och mycket värre saker?
Citera
2013-12-15, 19:04
Medlem
Citat:

Problemet med er klagan är ju att ni själva betett er så här i tiotals år i sträck nu och att varenda gång allt från Sverigedemokraterna till SvP eller SMR har demonstrationer eller torgmöten så är vänsterextremister där och kastar smällare, bengaler och flaskor. Hur kan det komma sig? När ni nu beklagar er så fruktansvärt? Jävla hyckleri och dubbelmoral! Patetiska jävla fjant.

Vet inte var i mina skratt du tycker att jag beklagar mig. Jag beklagar mig inte det minsta! Ni får anfalla på hur mycket ni vill, vi ser ju hur det går! HAHAHA. Ni så jävla SVAGA, SMR är den starkaste gruppen bland er sekter och SMR kan inte ens hantera en FREDLIG manifestation! Hahaha, lämna attackerna åt de grupper som faktiskt har styrkan att stå bakom dom.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Det är ju precis vad vänsterextremister gör 1000 gånger per den här enda gången från andra hållet. Lite dubbelmoral och hyckleri på dig va? Svårt att vara konsekvent när man själv gör en sak 1000 gånger och sen grinar när någon gör det åt andra hållet 1 enda gång.

Du vet mycket väl att det kastas smällare, bengaler och flaskor varenda gång exempelvis Sverigedemokraterna har ett torgmöte. Var är du då och fördömer? Idiot.

dubbelmoral och dubbelmoral. Vi som blivit kallade anti-vita av er på Flashback har ju hela tiden påstått att många nationella rörelser är precis lika dåliga som många vänster rörelser.

Samma skit, samma avskrap av människor. Den ena mer misslyckad än den andra
Citera
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Precis som ni vänsterextremister gör varenda gång Sverigedemokraterna har demonstrationer och torgmöten./.../:
Citat:

Problemet med er klagan är ju att ni själva betett er så här i tiotals år i sträck nu .

Vaddå "ni"? Du tycks tro att alla i "Vänstern" hänger ihop i ett enda stort block?

Bara för att AFA gjort nåt dumt, ger dig väl inte rätt att hämnas på valfri vänsterperson i sverige?
De flesta vänstermänniskor stödjer inte AFA. Jag gör det inte. Jag är inte extremist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in