2013-12-15, 17:24
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Intressant att bonnläppshögern försöker. Hur misslyckad är man om man rusar in i ett demonstrationståg (fullt av barn, pensionärer och vanliga familjer) med kniv och sedan själva blir knivskurna? Självhatande oxymorons till mähän

Ni som gnäller på Expressen bör sluta med en gång, för ert anseendes och självrespekts skull. I det här området har nazister verkat. Som motreaktion samlar medborgarna sig och markerar klart och tydligt att nassesvin inte är välkomna. Alltså har det inget med Expressen att göra. Att ni ens försöker få det vinklat åt de hållet jämte med att själva försöka övertyga er själva om det är löjligt. Sluta upp med tramset. Läs på istället.

Inga nazister i mitt Sverige.
Din text får mig att förstå att du var på plats och kunde följa hela händelseförloppet, se vem som drog vapen och vilka som knivhögg vem. Berätta därför mer för oss andra som inte var det. Förstahandsuppgifter är alltid intressanta.

Om din text är missvisande och du bara sitter hemma hos mamma och gissar så kan dra åt helvete med ditt PK-bingo-nonsens.
Citera
2013-12-15, 17:25
Medlem
Mycket snack om knivar. Kan väl lika gärna varit en avslagen flaska?
Kanske tom en av de flaskor nassarna kastade på demonstranterna?
Citera
2013-12-15, 17:26
Medlem
Robin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEXUS100
Jo, det var "nazister" som anföll demonstrationen, men det var väl även en av dom som blev knivskurna, om jag har förstått det hela rätt.

Slutsatsen jag drar av det är att även dom som deltog i demonstrationen (antirasisterna) hade beväpnat sig innan.

Det har jag ingen aning om. Men i vilket fall så får ju nazisten dom blev knivhuggen skylla sig själv när man attackerar en folksamling med allt från småbarn till gamlingar. De kan ju välja bättre tillfällen om de vill slåss med AFA och RF.

Sen kan vi bara hoppas att SMR-"aktivisten" som blev stabbad avlider av sina skador
Citera
Medlem
HerrVesslas avatar
Det börjar kännas lite som upp- och ned vända världen. Nazister som attackerar vänsterextremister och vänsterextremister som upprättar dödslistor över nazister.

I vanliga fall brukar det vara tvärtom.
Citera
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmuz
En kvinna berättar att hon tog med sig sex barn och sprang in i en matbutik.

Vem fan tar med sig barn pa dessa tillställningarna? Jävla pack

Det var ett medborgarinitiativ, om du inte förstod det. Om det är någon som är ett jävla pack så är det SMR, som attackerar ett demonstrationståg med barn, pensionärer (som de så gärna vill ge sken av att värna) och vanliga familjer.

Väldigt fint av ICA att öppna dörren för de som var rädda så de kunde springa ut i bakvägen, finner inte ord för att beskriva denna vänliga handling av matbutiken.
Citera
2013-12-15, 17:30
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Det var ett medborgarinitiativ, om du inte förstod det. Om det är någon som är ett jävla pack så är det SMR, som attackerar ett demonstrationståg med barn, pensionärer (som de så gärna vill ge sken av att värna) och vanliga familjer.

Väldigt fint av ICA att öppna dörren för de som var rädda så de kunde springa ut i bakvägen, finner inte ord för att beskriva denna vänliga handling av matbutiken.

Äh, jävla nonsens. Målet med attacken var väl knappast att sparka ner barn och pensionärer? Då kan man lika gärna bege sig till närmsta dagis eller ålderhem.
Citera
2013-12-15, 17:34
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Äh, jävla nonsens. Målet med attacken var väl knappast att sparka ner barn och pensionärer? Då kan man lika gärna bege sig till närmsta dagis eller ålderhem.

Försök inte att förminska hela händelsen med "jävla nonsens". Man borde kolla upp sånt där innan. Att springa på demonstrationer och skrämma upp barn och pensionärer, det är lågt. Ditt patetiska försök av att tona ner denna händelse och deras grava övertramp misslyckades, kan jag meddela dig.
Citera
2013-12-15, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Härligt att se vanligt folk som står upp mot nazzarna. Antidemokratiska mörkermän ska alltid jagas bort.

Nu hallucinerar du. Vanligt folk sprang därifrån. Kvar blev de som förespråkar våld.
Citera
2013-12-15, 17:38
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:

Ja hur ICA "röstar" har stått klart sedan länge, Så det enda jag kan tänka mig att dom släppte ut bakvägen va väl rödingen som knivhögg en svensk medborgare & sen la benen på ryggen in i trygga ICA där glögg & varmkorv serverades för törstiga terrorister
Citera
2013-12-15, 17:39
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Försök inte att förminska hela händelsen med "jävla nonsens". Man borde kolla upp sånt där innan. Att springa på demonstrationer och skrämma upp barn och pensionärer, det är lågt. Ditt patetiska försök av att tona ner denna händelse och deras övertramp misslyckas.

Du är bara en typisk röd provokatör. Eftersom det var en nationell som blev knivad i ryggen så kan det ju inte bara varit pensionärer och barn i den "fredliga" demon?
Citera
2013-12-15, 17:41
Medlem
Lika barn leka bäst?

Tydligen enligt vad några vittnen säger att när SMR sprang fram så mötte AFA / RF dom... Det är som att dom hade bestämt sig innan för att slås.

Det är tråkigt att det finns sådana extremister överallt
Citera
2013-12-15, 17:42
Medlem
Deatheads avatar
30 pers som slåss mot http://www.youtube.com/watch?v=kFg6f9HMxSE. Det kallar jag mod!
Undrar om RF, AFA vågat vara 30 pers mot 200-300 nationella!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in