Citat:
Ursprungligen postat av
eribabsi
Två helt skilda svar alltså. Next gen köper jag kanske när FIFA 15 kommer ut.
Det tar ju emot något jävligt när någon skriver att det är fullkomligt skit, men samtidigt är man småsugen när nästa person skriver att det är "Kul som Dan" och Dan kan vara rätt rolig ibland.

Som du nog har märkt så var många irriterade över att det skilde sig en hel del från Fifa 13, men det handlar nog mest om att folk inte har tålamodet att utveckla sina spelstilar till dom nya förändringarna.
Visst kan man gnälla på nickar är overpowered o.s.v., men som helhet tycker jag att de flesta förändringarna är positiva. Att spelet har blivit slött vet jag inte riktigt om jag håller med om, det handlar snarare om att en spelare får betydligt svårare att ta en smidig sväng om man håller ned sprintknappen, om nu inte spelaren har extremt hög dribbling. Detta var väl ett försök att råda bot på all paceabuse, men faktum är att snabba spelare fortfarande är viktiga, men långsammare spelare är inte oanvändbara längre. I praktiken innebär även förändringen att man måste tänka till lite om man ska skära in från sidan med en ytterforward.
Köp spelet på mellandagsrean!