2013-12-15, 16:35
Medlem
Torshammars avatar
Vilka dumskallar att ta till våld, de är exackt vad Hatxpressen ville uppnå o nu spelar dessa våldsverkare i händerna på hat-pressen.
Låt de demonstrera i fred då kommer ingen att märka av dem men att attackera de med våld då får de mer uppmärksamhet, hur dum kan man vara...
Citera
2013-12-15, 16:35
Medlem
JanBeckmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Åter till sakfrågan, då tycker du altså att det är legitimt att attackera kvinnor och barn utan verklig anknytnign till RF/AFA? Det verkar ju va SMR:s nya grej,m om man tittar på den oerhört lyckande manifestationen i Umeå ocskå

Samma pack som idag knivade nationalister var de som utförde Göteborgskravallerna... samma pack som kastar ammoniak in i familjers lägenheter... samma pack som t o m stör SD när de är ute med sina familjer...

Man skall inte kasta sten när man sitter i glashus.
Citera
2013-12-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Manifestationen hade tillstånd och var fredlig. Deltagarna var såväl barnfamiljer som ungdomar och äldre. Det visste alla om men ändå blev den attackerad av våra stolta vita riddare. Hoppas löprundan i skogen var trevlig!

Nu kan alla som skrattat åt SMRs skogsträningsvideos sätta skratten i halsen!

Det var bara en del av den bredare genialiska taktiken!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victarion
Jag kan tänka mig att en rätt farlig våldsspiral har satts i rullning, vid nästa demonstration oavsett sida kommer nog fler saker än knivar finnas dolda. SMR kan ju räkna med en våldsammare motaktion vid nästa demonstration som hämnd för deras fasoner idag och flera inom vänstern beväpnar sig nog gärna inför nästa marsch, bara för att vara på den säkra sidan.
Precis. Hoppas att det blir snart igen, teoretiskt sett så hade det varit kul att hugga några ADHD-nazister.
Citera
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBeckman
Samma pack som idrag knivade nationalister var de som utförde Göteborgskravallerna... samma pack som kastar ammoniak in i familjers lägenheter... samma pack som t o m stör SD när de är ute med sina familjer...

Man skall inte kasta sten när man sitter i glashus.
Du besvarar inte eller frågan, jag förstår till fullo våldsanvänding mot isolerade AF/RF gruppen men det är altså rimligt att attackera kvinnor och barn, många sossar och miljöpartister, enbart för att de ingår i samma demo?
Citera
2013-12-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Fast nu var det ju inte så att de slog ner vare sig pensionärer eller barn.
Så kom inte med sådana lögner.

Förklara då gärna hur man undvek att träffa just den målgruppen när man kastade glasflaskor hejvilt och avfyrade raketer i en folkmassa?
Citera
2013-12-15, 16:38
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
Tack vare att det fanns en liten grupp antifascister på plats som kunde försvara demonstrationen.
Jag är inte med i Svenska motståndsrörelsen, så jag tänker inte försvara deras aktion.

Men jag har väldigt svårt att tro att de ger sig på oskyldiga barn och pensionärer, till skillnad från när vänstern kastar benglar och smällare mot mammor med barnvagn, vilket har skett flera gånger.

Barn och pensionärer är liksom inte målgruppen för attacker, de utgör knappast något hot.
Citera
Medlem
JanBeckmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Du besvarar inte eller frågan, jag förstår till fullo våldsanvänding mot isolerade AF/RF gruppen men det är altså rimligt att attackera kvinnor och barn, många sossar och miljöpartister, enbart för att de ingår i samma demo?

Jag säger bara att de behandlar dessa som de själva blir behandlade. Inga konstigheter egentligen. AFA har ju alltid försökt störa/misshandla och kniva sina motståndare... Nu får de smaka på sin egen medicin...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Men herregud, jag skiter för fan i vad ni våldsutövande folkmordsförespråkare kallar er eller vad ni röstar på. Sen läste jag ditt första inlägg om "nazismen", DU BEHÖVER INTE SKRIKSKRIVA MED VERSALER FÖR ATT FÖRSÖKA PROPSA PÅ HUR HE-E-E-E-MSK GASKAMMARNAZISMEN ÄR!!!1!1!1!!11

Varför jag förtydligade nazmisen med stora bosktäver var för att du ansåg att demsostranterna bestod av svenskhatare. Jag ville förtydliga att det var emot nazismen eftersom du inte verkade förstå det.
Citera
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Precis. Hoppas att det blir snart igen, teoretiskt sett så hade det varit kul att hugga några ADHD-nazister.
Jag förespråkar ju inte våld men alla har rätt till självförsvar, skulle någon dåre anfalla mig om jag var med i nån demonstration hade jag gärna visat idioten vad jag kan.
Senast redigerad av Victarion 2013-12-15 kl. 16:45.
Citera
2013-12-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Sprejade hakkors ja.

Var inte demonstrationen initierad av elever på gymnasiet? berätta mer om du vet.
Citera
2013-12-15, 16:39
Medlem
Fantastisk aktion av SMR idag.

Denna dag har man tränat på i årtionden!

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2012/10/IMG_0141-460x306.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in