2013-12-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Tydligen inte, enligt dom själva var det bara liberaler, barnfamiljer och gamla där
Hörde att Nelson Mandela, Ghandi och Florence Nightingale också var där – i anden. Det värmer att se vanliga, hederliga skattebetalande barnfamiljer driva aggressiva nazister på flykten. Låt inte hatet triumfera!
Senast redigerad av Gustav-IV-Adolf 2013-12-15 kl. 16:34.
Citera
2013-12-15, 16:31
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
För oss som kan se längre än näsan räcker är det tämligen uppenbart. Att "anti-rasistisk demonstration" skulle innebära något annat än "demonstration mot vita svenskar som protesterar mot avvecklandet av deras etniska och nationella självständighet", är uteslutet för alla med en IQ över 100.
Du spinner på med ditt jävla trams av osanning. Fullständigt omöjligt att föra en verklighetsbaserad disskusion med sådana som du. Du vet mycket väl att medeltalet för IQ kommer att bli garanterat lägre i SMR:s kampgrupp än om du tar en skara intellektuella 30-åringar som stod på torget idag. SMR är fullt av svagbegåvade och folk med neuropsyiatriska funktionsnedsättningar, såsom autismspektrumstörningar osv. Du kanske är en av dom utifrån din argumentation?
Citera
2013-12-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Nästa gång finns det nog en pistol med i leken. Hoppas jag iaf. Hade man fått förvarning för en sådan här händelse så hade nog flertal tagit med mer än kniv . Det är där utlänningar har förtur, lättare att skaffa vapen än en vanlig svensk

Det tror jag knappast. SMR har nog tillgång till vapen men även om deras fotsoldater är fullständigt hjärndöda så finns det en och annan i toppen med lite strategiskt tänkande. Vad händer om vi drar och skjuter ner vanliga människor på en antirasistisk demonstration? Hmm...jo det blir nog det sista vi gör i våra liv, alternativt det sista som vi ser av dagens ljus innan vi hamnar i isolering i ett högsäkerhetsfängelse resten av livet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Det är väl ingen i SMR som röstar på SD då det på senare år har blivit en judisk-sionistisk organisation med Kent Ekeroth i spetsen.
Det har jag inte påstått heller, vet mycket väl att de föredrar SvP om de ens bemödar sig att lägga ifrån sig folkölen och ta sig till vallokalen. Men ett starkt SD är bra för SvP och deras rörelse.
Citera
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Haha, du menar alltså att SMR hade attackerat demonstrationen om det faktiskt handlade om en icke-politisk demonstration organiserad och ledd av vanliga svenskar, kvinnor och barn? Jävla trams! Den här demon är ledd och orkestrerad av svenskhatare, och att våldsvänstern använder barn som mänskliga sköldar för att skydda sig mot Sverigevänlig opposition är tragiskt.
Åter till sakfrågan, då tycker du altså att det är legitimt att attackera kvinnor och barn utan verklig anknytnign till RF/AFA? Det verkar ju va SMR:s nya grej,m om man tittar på den oerhört lyckande manifestationen i Umeå ocskå
Citera
2013-12-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giath
Nej. För sista gången... Det var inte bara vänsterpartister där... Tror inte majoriteten var antifa eller RF-medlemmar. Folk var där ute för att protestera mot NAZISMEN! Och vadå protesterade emot att svenska folket utrotas? Ni attackerade de personer som är emot NAZISMEN.

Ja för ursprunget till demonstrationen har något med nattmålningar i antisemitiska anda runt Kärrtorp C samt Kärrtorps gymnasium om jag fått rätt uppgifter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Du spinner på med ditt jävla trams av osanning. Fullständigt omöjligt att föra en verklighetsbaserad disskusion med sådana som du. Du vet mycket väl att medeltalet för IQ kommer att bli garanterat lägre i SMR:s kampgrupp än om du tar en skara intellektuella 30-åringar som stod på torget idag. SMR är fullt av svagbegåvade och folk med neuropsyiatriska funktionsnedsättningar, såsom autismspektrumstörningar osv. Du kanske är en av dom utifrån din argumentation?
Kan bara hålla med dig. Man ser ju i samhället att det är dessa lågbegåvade med ADHD och autismdrag som gått i grupp för att få ut sin energi.
Citera
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giath
Nej. För sista gången... Det var inte bara vänsterpartister där... Tror inte majoriteten var antifa eller RF-medlemmar. Folk var där ute för att protestera mot NAZISMEN! Och vadå protesterade emot att svenska folket utrotas? Ni attackerade de personer som är emot NAZISMEN.
Men herregud, jag skiter för fan i vad ni våldsutövande folkmordsförespråkare kallar er eller vad ni röstar på. Sen läste jag ditt första inlägg om "nazismen", DU BEHÖVER INTE SKRIKSKRIVA MED VERSALER FÖR ATT FÖRSÖKA PROPSA PÅ HUR HE-E-E-E-MSK GASKAMMARNAZISMEN ÄR!!!1!1!1!!11
Citera
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Det räcker med att kasta ett öga på någon av de filmer som finns så ser du rätt många barnfamiljer, flera äldre, rätt många medelålders. Såklart fanns det yngre och mer hårdföra antifascister på plats också. Men i minoritet som alltid när det är breda antirasistiska tillställningar.

Vad blir nästa mål? Attackera ett genusdagis kanske? Banka tillbaka stereotypt könstänkande i barnens skallar? Jävla cp-nassar!

Om och kanske är inget jag sitter och spår i kaffesump om. Men du som verkar vurma så kraftigt för alla stackare som vart knivhuggna idag (trevligt va?) borde väl förakta dessa Sverigehatare då de har en förkärlek att terrorisera kvinnor och barn med yxattacker mot dörrar,kemikalier i brevinkast,stenar genom fönster etc. Där har du dina små hjältar i ett nötskal. SMR må ha gjort det och det men tattarslödder som går med knivar till en "fredlig" demo är alla annat än fredligt.
Citera
2013-12-15, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Ja för ursprunget till demonstrationen har något med nattmålningar i antisemitiska anda runt Kärrtorp C samt Kärrtorps gymnasium om jag fått rätt uppgifter.

Sprejade hakkors ja.
Citera
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
SMR har på egen hand motiverat militant antifascismen för den kommande generationen.
Jag kan tänka mig att en rätt farlig våldsspiral har satts i rullning, vid nästa demonstration oavsett sida kommer nog fler saker än knivar finnas dolda. SMR kan ju räkna med en våldsammare motaktion vid nästa demonstration som hämnd för deras fasoner idag och flera inom vänstern beväpnar sig nog gärna inför nästa marsch, bara för att vara på den säkra sidan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Håller med du. Enligt haschtomtarna och Sverigehatarna i tråden var det bara barnvagnar och kvinnor i tåget. Men som brukligt är dessa slödder knivbeväpnade tattare som de är.
Manifestationen hade tillstånd och var fredlig. Deltagarna var såväl barnfamiljer som ungdomar och äldre. Det visste alla om men ändå blev den attackerad av våra stolta vita riddare. Hoppas löprundan i skogen var trevlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in