2013-12-15, 16:20
Medlem
JanBeckmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
ja och du ser ju till att det blev en till...

Om man bär kniv är man redo att använda den - och då är man allt annat än fredlig. Om du inte förstår det så tycker jag innerligt synd om dig.
Citera
2013-12-15, 16:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myx
Vilket ursprungligt möte menar du?

Det möte som höll på innan konfrontationen. Jag kan bara anta att om det mestadels var vanligt folk så var det många som valde att lämna när SMR kom.
Citera
2013-12-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Ärkeskommunist och säkert gammal DDR-spion. Borde sparka bort rullatorn från henne.

Ja helst innan hon jagar ut er i skogen igen. Skynda!
Citera
2013-12-15, 16:22
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Ärkeskommunist och säkert gammal DDR-spion. Borde sparka bort rullatorn från henne.
Trodde ni nazister hade fått nog med att misshandla pensionärer idag men jag har tydligen fel, varför inte storma ett ålderdomshem nästa gång eller varför inte ett dagis?

Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Inte jag som ska dra upp huvudet ur sanden. Ta reda på vilka som utgör 95% av ditt informationsflöde.

Kolla länkarna, fördjupa dig i frågorna, och se om du lär dig något.

Vilka startade kriget? : Sionisterna.
Vilka försökte och försöker än idag utrota goyim och specifikt Europerna? : Sionisterna.
Vem hittade på saker som "förintelseläger"/vilka vann kriget? : Sionisterna.
Vilka styr de medier var av lögnerna späds på? : Sionisterna.
För bådas bästa så bör vi lägga ner den här diskussionen innan den leder in oss i en ändlös debatt som slutar med påhopp.
Citera
2013-12-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Fredlig demonstration med barn? Vad är det som är så fredligt med ett gäng våldskommunister som går ut och propagerar för att utrota det svenska folket?

Var meningen med demonstrationen att de skulle utrota svenskarna? Missade jag helt och hållet. Källa?
Citera
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Stabila källor.
Mina källor bygger på källor. Och de "rumsrena" källorna är ju direkt sionistiska.
Citera
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Men varför är det då det mest efterblivna? Jo, genom att attackera en fredlig demo med barn osv skapar de enbart riktigt dålig pr, att dessutom åka på jävligt mkt stryk gör det hela så oerhört pinsamt.

Sluta låtsas att det handlar om en "fredlig demo med barn". Den här demonstrationen var organiserad av legitimt våldsbejakande vänstegrupper som vid varje pro-svensk demonstration använder sig av samma typ av våldsutövande, så kom inte och säg att sådana här attacker av någon anledning skulle vara "förvånande" eller "avskyvärda". Det här handlar om människor som gör allt i sin makt för att avveckla svenskarnas etniska självständighet, och som använder konsekvent våldsutövande i kombination med sitt inflytande hos nationell massmedia för att bedriva sin människofientliga kampanj. Det här handlar om etablissemangets stormtrupper - dessa monster förtjänar inget annan än ond, bråd död.
Citera
2013-12-15, 16:24
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBeckman
HALLELULJAH! EN FRÄLSARE ÄR FÖDD AV EN OSKULD!

Nazister attackerar fredlig demonstration med kvinnor och baaarn! Men på något jävla sätt lyckas de ändå bli knivskurna av dessa fredliga baaarn! Hur fan gick det till?

Kom Gud ner från sitt himmelrike och skar dem eller trillade de på sina egna medtagna knivar?

Jesus vilka jävla nötter det finns i denna tråden.

Håller med du. Enligt haschtomtarna och Sverigehatarna i tråden var det bara barnvagnar och kvinnor i tåget. Men som brukligt är dessa slödder knivbeväpnade tattare som de är.
Citera
2013-12-15, 16:25
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Det är bara 8 månader kvar till valet, och folk kan väl behärska sig tills dess. Dagen efter kan de gärna gå ut och kriga hur mycket de vill. Men sabba inte det momentum SD har kämpat så jävla hårt för att bygga upp. Båda sidor tjänar på det.

Spendera istället kommande 8 månader på att i tystnad planera motståndet. 2014 är ett viktigt val, och ett starkt stöd för SD är det bästa sättet att ge etablissemanget fingret.

Vänstern demonstrerar mot rasmism som i deras ögon inkluderar SD, extremhögern attackerar och bekräftar fårens fördomar, media blåser upp skiten till värsta grejen och att bakom varje SD'are lurar en våldsam rasist. = Vänstern vinner, kom igen...

Som många andra sagt hade det här varit en ickehändelse om inte SMR dykt upp, nu vinklas det till att SMR är dårarna och vänster oskyldiga demonstranter.

Det är väl ingen i SMR som röstar på SD då det på senare år har blivit en judisk-sionistisk organisation med Kent Ekeroth i spetsen.
Citera
2013-12-15, 16:25
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Tveksam om det kommer drabba SD något vidare faktiskt men SD borde vara tysta tills som får frågan och fördöma det först då
Förmodligen så får de inga frågor från journalister - det skulle nämligen gagna SD om de kan tydligt distansiera sig från dessa mongos.
Men måste erkänna att slaskmedia faktiskt beskriver SMR som "nazister" vilket faktiskt är helt korrekt.
Citera
2013-12-15, 16:26
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBeckman
HALLELULJAH! EN FRÄLSARE ÄR FÖDD AV EN OSKULD!

Nazister attackerar fredlig demonstration med kvinnor och baaarn! Men på något jävla sätt lyckas de ändå bli knivskurna av dessa fredliga baaarn! Hur fan gick det till?

Kom Gud ner från sitt himmelrike och skar dem eller trillade de på sina egna medtagna knivar?

Jesus vilka jävla nötter det finns i denna tråden.
Jävla trams, det står tydligt att RF/AFA fanns på platsen (tack och lov nu när det blev som det blev), du menar altså att detta faktum göra alla hundra pers, unga,gamla,män,kvinnor och barn till lovliga byten för störda män med psykiska vanföreställningar av grandios karaktär????
Citera
2013-12-15, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
En hjärntvättad människa är ofta beredd att göra lite vad som helst, titta bara på fotbollshuliganer eller islamister. De är inte modiga, de är fega eftersom de inte accepterar andra sätt att vara. För övrigt bör du nog se efter om du inte lider av paranoid personlighetsstörning, men jag förstår så klart att en sådan insikt är svår.

Jag vet för lite om motståndsrörelsens ideologi för att uttala mig om dessa. Men man kan ju utgå från att de tror hårt på en sak liksom vänsterextremisterna tror på sin sak. Vidare är det inte fegt att anfalla sina motståndare med de usla förutsättningarna, och det vet Du också. Att Aftonbladet och Expressen har valt sida och antingen samarbetar eller i tysthet stödjer våldsvänstern är ingen hemlighet och definitivt inte heller paranoia från min sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in