2013-12-15, 16:10
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jk13
Usch va vidrigt att se.

Riktigt skön dam dock! http://imgi.se/image.php?di=Y7IM

Ärkeskommunist och säkert gammal DDR-spion. Borde sparka bort rullatorn från henne.
Citera
2013-12-15, 16:11
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
För övrigt kan jag ifrågasätta det strategiska värdet av att attackera en antivit demo om det nu är vad som skett och motståndsrörelsen tog till våld först. Väntar på mer info från nordfront.

Om du förväntar dig något "strategiskt värde" i SMR:s agerande hittar du inget, det är nog ungefär lika planlöst som Hitler i sin bunker i filmen "Der Untergang". Man är ute efter att skrämma och slå sina meningsmotståndare.
Citera
2013-12-15, 16:11
Medlem
Shine_s avatar
Under alla mina år som politiskt intresserad (ca 10 år) har jag inte sätt något så efterblivet som idag. Var på väg i bilen när jag såg att något hönde i kärrtorp centrum så jag parkerade och gick och kollade läget. Hade hört att det skulle vara en antirasistisk demo så jag förstod direkt att det var ngt jidder relaterat till den.

Kommer fram och får se blodiga SMR apor som trycks bakåt längs kärrtorpsvägen av en vänstermob. De hade inte en jävla chans de idioterna. De ska va jävligt tacksamma att det iaf fanns tre poliser i tjänst annars hade det inte varot mkt kvar av dom..

Men varför är det då det mest efterblivna? Jo, genom att attackera en fredlig demo med barn osv skapar de enbart riktigt dålig pr, att dessutom åka på jävligt mkt stryk gör det hela så oerhört pinsamt. Dessutom legitimerar de våldsanvändning av vänstern även i rätt vanliga människors ögon. Möjligtvis funkar de heroiska SMR männen bättre in i sina ev. ledarroller efter detta (egentligen ersättare för frånvarande fäder) inom de egna leden, men omvärlden skrattar och suckar bara åt eländet. Jag tackar SMR innerligt för idag och den otjänst de gjort sig själva!
Citera
2013-12-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Var det vanligt folk eller aktiva medlemmar av AFA som var på det ursprungliga mötet? Känns ju som en otroligt löjlig konfrontation om det var de förstnämnda.

Både och såklart. Men filmerna visar tydligt att det var 100 + personer där. Den som tror att ens en majoritet av dessa tillhör AFA/RF borde nog söka hjälp för sin sinnessjukdom. Den här kvinnan med rullator och en skylt med överstruket hakkors - är hon AFA tror ni?
Citera
2013-12-15, 16:12
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jk13
Usch va vidrigt att se.

Riktigt skön dam dock! http://imgi.se/?pm=Y7IM

Afa beväpnar folk med rullator.
Citera
2013-12-15, 16:13
Medlem
RF genom facebook

Citat:
Idag attackerades den antirasistiska manifestationen i kärrtorp i södra stockholm utav ett 30 tal från Svenska Motståndsrörelsen. Antifascister från RF och AFA tillsammans med lokalbor lyckades dock slå tillbaka angreppen där nazisterna motades tillbaka en lång bit upp i skogen, och där ett flertal nazister skadades.

RF:s avdelning i Stockholm låter hälsa att alla mår bra och är nöjda med dagens insats. Frågan är nu om alla avståndstagare var på platsen för försöka pussa iväg nazisterna?
Citera
2013-12-15, 16:13
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giath
Jag är ej kommunist och jag var där. Avskyr vänstern lika mycket som jag avskyr nazismen.
Vänstern var där för att driva sitt arbete för att utrota det svenska folket, Motståndsrörelsen protesterar mot det.
Citera
2013-12-15, 16:14
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragoni
Varför göra ett anfall ö.h.t.? Ni verkar ju ha ett PR-sinne som Nordkorea. Det enda ni gör är att ni skadar den nationalistiska rörelsen då ni framställs som sexuellt frustrerade Rosengårdsbor i allmänhetens ögon. Skäms för fan.

Jag tillhör ingen nationell organisation och jag håller med dig om att det var en korkad attack. Hävdar dock fortfarande att det inte handlar om något betydande nederlag för nationalisterna då utfallet var väldigt givet. Att de blev knivhuggna är givetvis illa men det är också intressant att vänstern bär kniv under fredliga demonstrationer...
Citera
2013-12-15, 16:14
Medlem
VWazzs avatar
Klantiga nazistapor som måste hävda sig genom att attackera barn och äldre. Och sedan har vi den hycklande tattarvänstern som skriker och gapar om "inga nazister på våra gator". Era förbannat tröga apor nazisterna kan man räkna på fingrarna och utgör inget hot -på något plan whatsoever. Det smuts som måste hängas ut är sionister och Sverigedemokrater (synonymt). Det är denna äckliga grupp människor som man ska koncentrera sitt motstånd (med allt vad det innebär -personligt) mot.

Någon idiot skrev tidigare om SD som en "intelligent och modern nationalism". Asså OMFG!!! Förslavade dumsvenskar, hoppas detta jävla land drunknar i apor och gorillor. Det förtjänar ni jävla barbies.
Citera
2013-12-15, 16:15
Medlem
valleros avatar
Fy fan vilka jävla stolpskott! De är för korkade att inse att de bara är extremvänsterns "nyttiga idioter". Slaskmedia gnuggar händerna, SD (som inte har ett skit med detta att göra och t.om. hatas av SMR) kommer att drabbas hårdast.
Trots att våldsvänstern gång på gång gjort samma sak så har de ju media på sin sida - viss skillnad.
Tråkigt för politiken iht.
Vet inte om SD borde gå ut och öppet fördöma eller inte säga ett pillekvitt. Vad de än gör så kommer detta vändas mot dem.
Citera
Medlem
Det påminner lite om när SMR i Kristianstad skulle attackera ett vänstermöte för några år sedan. De tög upp både toolade och taggade till tusen med balls av stål. Dessvärre för dem fanns det folk på plats som var beredda på det och det slutade med sjukhusvistelse för flertalet fulingar. Någon fick problem med skulderbladen bland annat. Men det var väl också en storslagen seger...
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
RF genom facebook

Nu motsäger du ju dig själv. Det var ju bara liberaler och barnfamiljer där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in