Citat:
Ursprungligen postat av
Yxherren
Återigen ett oerhört moget inlägg av dig. Jag tycker inte att det är coolt att attackera människor, citera mig gärna där jag har sagt att det är coolt.
Du verkar sedan början ha en förutfattad mening om vem jag är, eftersom du tycks känna sådan stark avsky mot allt jag säger - och nu givetvis allt jag står för. Dessvärre vet du inget om mig, framförallt inte vad jag står för. Det säger mer om dig än mig, när du tar saker för givet och försöker att förolämpa mig grundat på din skeva verklighetsuppfattning. Då begår samma misstag som din meningsfrände gjorde tidigare i tråden där han spottade ur sig hela rasist-registret, tills det visade sig att motdebattören (som tycktes försvara SMR i det här fallet) i själva verket var muslim.
Du har, likt dina gelikar, förblindats av ditt ignoranta och obildade hat - att du attackerar och har förutfattade mening mot allt och alla som inte tycker precis som du. Det gör dig till en nolla av rang och det är skillnaden mellan att diskutera med en nazist och en extremvänster. Hos nazisterna får man åtminstone statistik, fakta och logiska förklaringar till deras yttringar - av er får man personangrepp, lama ursäkter och påhittade historier.
Seså, skriv en rolig kommentar nu - eller än bättre, sätt mig i ett fack, kategorisera mig och lägg orden i min mun. För att det är väl så du funkar?
"Det handlar alltså om drygt 15 personer som attackerar en folkmassa på 100 stycken, där majoriteten ändå tycks vara män och uppenbarligen beväpnade sådana. Det är givetvis dömt att misslyckas och det fattade nog SMR redan innan, men de körde på ändå.
Folk får det att låta som att SMR är fega, rädda och misslyckade med sin lilla "aktion". Deras mål var knappast att överta hela torget med de ojämna antalen, utan de ville nog snarare visa att de inte är rädda - oavsett nummer. Gissar jag på.. Än dock kan jag tycka att de skulle ha ställt upp med fler grabbar och även beväpnat sig bättre. Allt eller inget."
sorry behöver inte lägga ord i din mun, du löser det så bra själv ändå