2013-12-15, 15:30
Medlem
SlurpareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Tråkigt att någon blev knivhuggen dock. Som jag förstått så var det någon från SMR som blev knivhuggen men massmedier rapporterar som om det var någon från SMR som knivhögg någon. Undrar om de kommer rapportera hur det ligger till senare...

Tror faktiskt inte det har så stor betydelse själva knivandet. Media kommer pumpa klippet när nassarna springer mot barnfamiljerna, människor som kastas omkull, knallskott bland barnvagnar och skrikande barn.

Kan lova att SD kommer backa efter detta, eller iaf inte få lika högt stöd som de annars fått utan detta tilltag. Kommer bli antirasism demonstrationer igenom hela landet nu.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vänsterextremister anfaller barnfamiljer lite då och då i sina hembesök.

SMR anfaller inte barnfamiljer specifikt. Målet var inte barnfamiljer. Det är en stor skillnad.

Lite spill får man räkna med?

"målet var inte barnfamiljer" ne men så bra..
tror faktiskt inte ref-fronts attacker är riktade just mot barn heller utan båda grupperna är lika dumma i huvudet men av nån konstig anledning tycker du att ena sidans attacker mot barnfamiljer är ok men andra sidan är dumma.

Sorgligt att läsa ta mig fan
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Och vänsterns agerande är precis lika klandervärt.

Fast när klandrar du dom?
Citera
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Och vänsterns agerande är precis lika klandervärt.

Vad är det för papper du har?
Citera
2013-12-15, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Varför hotar du inte vänstern med samma tilltag?

För att de inte hotat mig och min familj
Citera
2013-12-15, 15:32
Medlem
mrphonks avatar
Har skrivit om detta under titeln "Är det rätt att attackera vänsterns demonstrationer?"

https://www.realisten.se/2013/12/15/ar-det-ratt-att-attackera-vansterdemonstrationer/
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är du dum eller? Titta på filmen en gång till. Man ser tydligt att polisen försöker skydda dessa fredliga knivkommunister.

detta blir ju bara bättre och bättre du förgyller min ganska sega söndag

Vad tycker du ett korrekt agerande från polisens sida skulle sett ut?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Det här var bra. Det visar att det kan straffa sig att demonstrera mot nazism och vårt folk. Fortsätter vi nazister attackera kommunistdemonstrationerna kommer de aldrig mer ha "folkliga" demonstrationer eftersom ingen vågar utsätta sig för risken att bli misshandlad.
Tycker du också Nelson Mandela och ANC's våldsamma motstånd var okej eller är det bara ditt folk som har det privilegiet? Befogad fråga från en SD'are med invandrarbakgrund. I en sann demokrati får alla åsikter yttras, utan konsekvenser i form av våld.

Sjunk inte till deras nivå, det här kommer utnyttjas av Presstapo, att ni inte ser det är så jävla synd.
Citera
2013-12-15, 15:33
Medlem
Victarions avatar
Ni som går mot HarrySTruman hade höjt honom till skyarna om det var omvänt och han lovade listor på kommunister, lägg ner eran svart-vita syn på samhället och människor för fan.

Jag blir ärligt mörkrädd när folk här dementerar demonstrationen och kallar den anti-vit, svenskhatande och sånt, hur fan är NAZISM bra? Stod ni boffade diskmedel vid cykelstället när det var historielektion?
Citera
2013-12-15, 15:34
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hur ser en SMR förlust ut?

Jag tror nog liksom inte att 30st från SMR hade tänkt att ge alla dessa människor stryk utan endast störa skiten.
Citera
2013-12-15, 15:35
Medlem
Ja, det här var ju inte alls kontraproduktivt...
Det här var det bästa dom kunnat hända för massmedia, varför inte bara låta vänster skämma ut sig själva istället för att hugga av sina egna ben?
Citera
2013-12-15, 15:35
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Lite spill får man räkna med?

"målet var inte barnfamiljer" ne men så bra..
tror faktiskt inte ref-fronts attacker är riktade just mot barn heller utan båda grupperna är lika dumma i huvudet men av nån konstig anledning tycker du att ena sidans attacker mot barnfamiljer är ok men andra sidan är dumma.

Sorgligt att läsa ta mig fan

Det är skillnad mellan de två tillvägagångssätten.

Sen är nog alla överens att barnfamiljer inte ska drabbas, men drabbas våra så förvänta er inte något annat heller. Speciellt inte om personer går runt med barnvagnar tillsammans med RF och AFA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in