Citat:
Ursprungligen postat av
eryxen
Då jag varken är ute efter tuffa internetpoänger eller delar din uppfattning om våld så funkar inte ditt försök till (dock ganska träffsäkra) hån mot min fysik.
Att du tycker det är coolt att attackera människor bara för att dom är fler till antalet gör att jag gärna skulle vilja veta mer om dig:
Vad äter du?
Vilka röstar du på?
dricker du?
vilken hand torkar du dig med när du skiter?
Bra att veta så jag kan göra tvärtom, tror inte några av dom sakerna har ansvaret för att du blev som du blev, men jag vågar inte ta chansen
Återigen ett oerhört moget inlägg av dig. Jag tycker inte att det är coolt att attackera människor, citera mig gärna där jag har sagt att det är coolt.
Du verkar sedan början ha en förutfattad mening om vem jag är, eftersom du tycks känna sådan stark avsky mot allt jag säger - och nu givetvis allt jag står för. Dessvärre vet du inget om mig, framförallt inte vad jag står för. Det säger mer om dig än mig, när du tar saker för givet och försöker att förolämpa mig grundat på din skeva verklighetsuppfattning. Då begår samma misstag som din meningsfrände gjorde tidigare i tråden där han spottade ur sig hela rasist-registret, tills det visade sig att motdebattören (som tycktes försvara SMR i det här fallet) i själva verket var muslim.
Du har, likt dina gelikar, förblindats av ditt ignoranta och obildade hat - att du attackerar och har förutfattade mening mot allt och alla som inte tycker precis som du. Det gör dig till en nolla av rang och det är skillnaden mellan att diskutera med en nazist och en extremvänster. Hos nazisterna får man åtminstone statistik, fakta och logiska förklaringar till deras yttringar - av er får man personangrepp, lama ursäkter och påhittade historier.
Seså, skriv en rolig kommentar nu - eller än bättre, sätt mig i ett fack, kategorisera mig och lägg orden i min mun. För att det är väl så du funkar?