2013-12-15, 15:35
Medlem
patriot8s avatar
Härligt att svenskhatarna äntligen får smaka på sin egen medicin!

Så många gånger har dom stört demonstrationer och manifestationer, inte minst sorgemarchen i november som hölls till de martyrer som fallit offer för regimen i Grekland.

Jag blir helt varm när jag ser att dessa svin får tillbaka med samma mynt!

Det nationella är på frammarsch! - Svenskhatarna får inte längre stå oemotsagda!

MOTSTÅNDET ÄR LEVANDE!

All heder till Motståndsrörelsen!
Citera
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
För att de inte hotat mig och min familj

Du verkar komma från polisen begåvningsreserv haha. Om det nu finns något om sanning i det du skriver. Tvivlar starkt dock.
Citera
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vänsterextremister anfaller barnfamiljer lite då och då i sina hembesök.

SMR anfaller inte barnfamiljer specifikt. Målet var inte barnfamiljer. Det är en stor skillnad.

Men man kastar knallskott, bengaler och flaskor mot en folksamling som tveklöst är full av pensionärer, barnfamiljer och vanligt folk. Eller man kanske använde målsökande projektiler som automatiskt bara träffar "våldsvänstern"
Citera
2013-12-15, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Victarion
Vad är det för sjuka och hatande jävlar som får för sig att attackera barnfamiljer? Vilka hjärndöda fårskallar.
Jag har inte sett något sådant. Länka gärna. Poängen är väl att om man tycker att nazism är något att fokusera och demonstrera mot i tider då orcherna väller in i landet och förgör allt i sin väg. Ja då är man ett systembejakande hjon och en dumskalle. Förmodligen är man också en feminiserad och hbtq-certifierad "hen" som dyrkar gamla döda judar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hur ser en SMR förlust ut?

Alla dör...
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ni som går mot HarrySTruman hade höjt honom till skyarna om det var omvänt och han lovade listor på kommunister, lägg ner eran svart-vita syn på samhället och människor för fan.

Jag blir ärligt mörkrädd när folk här dementerar demonstrationen och kallar den anti-vit, svenskhatande och sånt, hur fan är NAZISM bra? Stod ni boffade diskmedel vid cykelstället när det var historielektion?

Nä vi lyssnade intensivt och lärde oss även källkritik. Att vinnarna skriver historien.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kind.Statt.Gross
Vad är det för papper du har?

Papper med namn, personnummer, bild, adresser och fordon tillhörande ett antal medlemmar i SMR i Stockholm. Där bland annat någon har adress i Kärrtorp och en annan i Trångsund.
Citera
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ni som går mot HarrySTruman hade höjt honom till skyarna om det var omvänt och han lovade listor på kommunister, lägg ner eran svart-vita syn på samhället och människor för fan.

Jag blir ärligt mörkrädd när folk här dementerar demonstrationen och kallar den anti-vit, svenskhatande och sånt, hur fan är NAZISM bra? Stod ni boffade diskmedel vid cykelstället när det var historielektion?

Jag kallar det för trojanska hästar
Citera
Medlem
JeTev41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Du försöker få hans kommande outning att framstå som absolut inget. Men inombords så vet du att det kommer svida till rejält i stuprännan ifall namnen börjar glida runt på måndag. Du sover inte gott ikväll

För det första fattade jag "Outningen" som att den va riktad mot de som va med på aktionen idag, har jag fel?
För det andra så vet alla i staden där jag bor exakt vad jag står för, rödingar som blattar och andra som inte gillar mina åsikter. Och så har det varit i närmare 3 år (När jag gick med i SMR). Så om mitt namn nu mot all förmodan skulle finnas med på denna uthängning trots att jag lämnade SMR för över ett år sedan så kommer jag sova precis lika gott som jag alltid gjort.

Edit: Ursäkta om du va oseriös, lite svårt att se skillnaden här över internet.
Citera
2013-12-15, 15:37
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Då jag varken är ute efter tuffa internetpoänger eller delar din uppfattning om våld så funkar inte ditt försök till (dock ganska träffsäkra) hån mot min fysik.

Att du tycker det är coolt att attackera människor bara för att dom är fler till antalet gör att jag gärna skulle vilja veta mer om dig:

Vad äter du?
Vilka röstar du på?
dricker du?
vilken hand torkar du dig med när du skiter?

Bra att veta så jag kan göra tvärtom, tror inte några av dom sakerna har ansvaret för att du blev som du blev, men jag vågar inte ta chansen

Återigen ett oerhört moget inlägg av dig. Jag tycker inte att det är coolt att attackera människor, citera mig gärna där jag har sagt att det är coolt.

Du verkar sedan början ha en förutfattad mening om vem jag är, eftersom du tycks känna sådan stark avsky mot allt jag säger - och nu givetvis allt jag står för. Dessvärre vet du inget om mig, framförallt inte vad jag står för. Det säger mer om dig än mig, när du tar saker för givet och försöker att förolämpa mig grundat på din skeva verklighetsuppfattning. Då begår samma misstag som din meningsfrände gjorde tidigare i tråden där han spottade ur sig hela rasist-registret, tills det visade sig att motdebattören (som tycktes försvara SMR i det här fallet) i själva verket var muslim.

Du har, likt dina gelikar, förblindats av ditt ignoranta och obildade hat - att du attackerar och har förutfattade mening mot allt och alla som inte tycker precis som du. Det gör dig till en nolla av rang och det är skillnaden mellan att diskutera med en nazist och en extremvänster. Hos nazisterna får man åtminstone statistik, fakta och logiska förklaringar till deras yttringar - av er får man personangrepp, lama ursäkter och påhittade historier.

Seså, skriv en rolig kommentar nu - eller än bättre, sätt mig i ett fack, kategorisera mig och lägg orden i min mun. För att det är väl så du funkar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vänsterextremister anfaller barnfamiljer lite då och då i sina hembesök.

SMR anfaller inte barnfamiljer specifikt. Målet var inte barnfamiljer. Det är en stor skillnad.

har du otur när du tänker eller?

Eller menar du på fullt allvar att det ena är bättre än det andra?

Låt barnen vara!
Citera
Medlem
Ni nazistfittor har helt fel när det gäller att det bara är rödingar och svenskhatare som demostrerade emot er. De folk som demostrerade är inte svenskhatare, utan ni är ju förfan nazister! Hur fan kan man hylla en vidrig jävel som Hitler? Jag själv är Sverigedemokrat som demostrerade EMOT ER och anledning till att jag säger det är för att bevisa att det fan heller är ett rasistikt/nazistikt parti.

DÖD ÅT NAZISMEN!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in